Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vow renewals
-
Anita
Vow renewals
Een tijdje geleden vroeg iemand hoe het trouwen in Las Vegas in zijn werk gaat en wat de kosten zijn. Het lijkt mij wel leuk om onze vows te renewen in Las Vegas (wij zijn nu 7 jaar getrouwd).
Marjon (vana) schreef toen dat zij dat ook leuk zou vinden.
Heb je dat nog gedaan Marjon?
Ik kan op internet wel vanalles vinden over trouwen maar niet over renewals. Wie weet mij te vertellen wat je daarvoor moet doen, waar dat kan en wat de kosten zijn? Moet je bijvoorbeeld zelf je vows schrijven?
Het lijkt me erg leuk om te doen, maar het moet geen honderden dollars kosten, dan is het toch weer minder leuk (Hollanders hè! :hilarious:
Anita
Marjon (vana) schreef toen dat zij dat ook leuk zou vinden.
Heb je dat nog gedaan Marjon?
Ik kan op internet wel vanalles vinden over trouwen maar niet over renewals. Wie weet mij te vertellen wat je daarvoor moet doen, waar dat kan en wat de kosten zijn? Moet je bijvoorbeeld zelf je vows schrijven?
Het lijkt me erg leuk om te doen, maar het moet geen honderden dollars kosten, dan is het toch weer minder leuk (Hollanders hè! :hilarious:
Anita
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Anita,
als je in google "vow renewals las vegas" intypt komen er toch wel een aantal hits?
Deze kwam ik bijvoorbeeld tegen:
http://www.vivalasvegasweddings.com/renewalofvows.htm
Onderin de pagina is een link voor e-mail, die kan je gebruiken voor eventuele vragen, maar zo zal je er wel meer kunnen vinden.
Vorige maand was ik 30 jaar getrouwd, maar ik heb nog nooit van de term "vow renewals" gehoord. Betekend dat zo iets, als zogenaamd opnieuw trouwen om te bevestigen dat je van elkaar houdt en je het leuk vindt om een feestje te hebben? Wat betekent "vow" (afkorting)?
Succes, Marco.
PS. Nog een paar nachtjes slapen, hè, dan mogen jullie fijn op vakantie?
als je in google "vow renewals las vegas" intypt komen er toch wel een aantal hits?
Deze kwam ik bijvoorbeeld tegen:
http://www.vivalasvegasweddings.com/renewalofvows.htm
Onderin de pagina is een link voor e-mail, die kan je gebruiken voor eventuele vragen, maar zo zal je er wel meer kunnen vinden.
Vorige maand was ik 30 jaar getrouwd, maar ik heb nog nooit van de term "vow renewals" gehoord. Betekend dat zo iets, als zogenaamd opnieuw trouwen om te bevestigen dat je van elkaar houdt en je het leuk vindt om een feestje te hebben? Wat betekent "vow" (afkorting)?
Succes, Marco.
PS. Nog een paar nachtjes slapen, hè, dan mogen jullie fijn op vakantie?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Anita,
helaas kan ik je geen informatie geven want wij hebben het toch maar niet gedaan.
We vonden het toch een beetje te "gemaakt"en ook de kinderen waren niet echt enthousiast. Ze zijn echt wel aan ons af en toe "vreemde "gedrag gewend maar dit vonden ze toch een beetje genant
( ja, tieners hé, ouders moeten vooral niet teveel opvallen)
Vorige maand waren we 25 jaar getrouwd en we hebben gezellig met de familie een klein feestje gevierd. Misschien doen we het alsnog als we 50 jaar getrouwd zijn
Groetjes Marjon
P.S hoeveel nachtjes nog? Ik ben helemaal niet jaloers hoor
helaas kan ik je geen informatie geven want wij hebben het toch maar niet gedaan.
We vonden het toch een beetje te "gemaakt"en ook de kinderen waren niet echt enthousiast. Ze zijn echt wel aan ons af en toe "vreemde "gedrag gewend maar dit vonden ze toch een beetje genant
Vorige maand waren we 25 jaar getrouwd en we hebben gezellig met de familie een klein feestje gevierd. Misschien doen we het alsnog als we 50 jaar getrouwd zijn
Groetjes Marjon
P.S hoeveel nachtjes nog? Ik ben helemaal niet jaloers hoor
-
Anita
Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Weet je, we hebben er eens naar gekeken en over nagedacht, maar ook wij vinden het een beetje te gemaakt. Ik denk dat wij (Hollanders) daar toch te nuchter voor zijn. Wij weten toch wel dat we van elkaar houden en dat zeggen we ook tegen elkaar (klinkt klef he?), dus doen we het maar niet. Maar om daar écht te trouwen; dat had ons wel leuk geleken. Maar helaas, daar zijn we 7 jaar te laat voor!
Toch bedankt voor jullie reacties!
Anita
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Weet je, we hebben er eens naar gekeken en over nagedacht, maar ook wij vinden het een beetje te gemaakt. Ik denk dat wij (Hollanders) daar toch te nuchter voor zijn. Wij weten toch wel dat we van elkaar houden en dat zeggen we ook tegen elkaar (klinkt klef he?), dus doen we het maar niet. Maar om daar écht te trouwen; dat had ons wel leuk geleken. Maar helaas, daar zijn we 7 jaar te laat voor!
Toch bedankt voor jullie reacties!
Anita
-
Anita
Marjon en Marco:vana schreef: P.S hoeveel nachtjes nog? Ik ben helemaal niet jaloers hoor
nog 9 nachtjes!!!!
De zenuwen beginnen nu wel te komen hoor! Ik ben nogal zenuwachtig voor het vliegen; ik heb wat last van vliegangst. En nu moeten we ook lang vliegen natuurlijk, en op de heenweg ook nog met tussenlanding/overstap, dus dubbele pret! Ik probeer er maar niet teveel aan te denken, maar dat kost natuurlijk wel steeds meer moeite!
We zien wel.... alles komt goed! (maar als iemand tips voor me heeft.... Graag!!!)
Anita
Je moet dat niet te serieus nemen hoor, Anita. Het is meer symboliek en, in Las Vegas, natuurlijk ook entertainment. Je doet het eigenlijk ook voor de lol. En wie weet hoe je er nog een mooie nieuwe ring aan overAnita schreef:Weet je, we hebben er eens naar gekeken en over nagedacht, maar ook wij vinden het een beetje te gemaakt. Ik denk dat wij (Hollanders) daar toch te nuchter voor zijn.
En dat is ook te gek, dat hebben wij namelijk wel gedaan.Anita schreef:Maar om daar écht te trouwen; dat had ons wel leuk geleken. Maar helaas, daar zijn we 7 jaar te laat voor!
Wij zijn getrouwd in de Little White Chapel, en dat was een hele ervaring.
http://www.alittlewhitechapel.com
De super grote limo, bruids paren die in de rij staan, de internet uitzending van de trouwerij voor de thuisblijvers, gewoon het hele circus om zo'n Vegas wedding...
Mijn advies, gewoon doen!
/PeeJay
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ben eens gaan kijken op die website, de prijzen vallen alles mee, zeg! Lijkt me ook nog eens leuk om te doen, onze vows hernieuwen, maar ik hoop het in Hawaii te doen, want daar zijn we op huwelijksreis geweest. Anita, ik zou het ook gewoon doen, is toch een avontuur om dat mee te maken? So what als het klef wordt gevonden door de nuchtere Nederlander, als je er toch zin in hebt is dat toch alleen aan jullie om te bepalen?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith