Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lone Pine e.o. accommodatie met aparte slaapkamer

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lukic
Amerika-ontdekker

Lone Pine e.o. accommodatie met aparte slaapkamer

Bericht door Lukic »

Ik ben op zoek naar een overnachtingsplek in of rond Lone Pine voor 2 nachten in mei 2015. Ik vind er genoeg, maar allemaal hotelkamers zonder aparte slaapkamer, terwijl ik op zoek ben naar minimaal één aparte slaapkamer omdat we met onze dochter zullen reizen en we die een aparte plek willen geven. Dus we zoeken iets met 1 aparte slaapkamer en dan in het woongedeelte iets waarvan je een bedje kunt maken (waar we onze dochter dan weer kunnen leggen als we zelf naar bed gaan). Mooiste zou natuurlijk zijn een soort appartementje met 2 slaapkamers, maar dat hoeft niet eens perse. Iemand tips?

Airbnb levert in die omgeving niks op. Ik kan exact 1 accommodatie vinden die aan onze eisen tegemoet zou kunnen komen, die ligt in het plaatje Independence: http://mtwilliamsonmotel.com/ Maar dat is weer een stukje noordelijker in de richting waar we de dag ervoor er vandaan komen. Een andere alternatief is Furnace Creek in Death Valley. Daar willen we toch heen vanaf Lone Pine (we willen ook Alabama Hills bezoeken), maar daar is geen beschikbaarheid meer voor een suite met aparte slaapkamer en het zou waarschijnlijk ook wel heel duur zijn geweest...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Lone Pine e.o. accomodatie met aparte slaapkamer

Bericht door Martin & Marianne »

In Panamint Springs Resort heb je een 2-bedroom cottage.
Wij sliepen altijd met de kinderen op 1 kamer. Een eigen kamer is wel lekker natuurlijk, maar voor een keer kun je toch ook wel op 1 kamer slapen? Het zal wel moeilijk zijn om iets te vinden in die omgeving denk ik. Je kunt ook kijken naar een hotel waar je een lobby of een balkon met een zitje hebt zodat je zelf daar kunt zitten als je dochter naar bed is.

Marianne
Lukic
Amerika-ontdekker

Bericht door Lukic »

Bedankt voor de tip! Panamint Springs is een goede!

Ja natuurlijk kan het wel met 1 kamer. Maar praktisch vind ik het niet...
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Je hebt ook nog deze: http://www.vrbo.com/453284#" onclick="window.open(this.href);return false; En sommige vrienden parkeren het campingbedje in geval van nood in de badkamer. Lekker rustig en ze kunnen nergens heen 8)

Maar goed, wij reizen altijd met onze inmiddels twee kinderen en die zijn niet anders gewend dan gewoon te gaan slapen met ons erbij. Overdag op de achterbank, 's avonds alvast in het hotelbed of in het tentje. Gewoon gezellig ernaast met de laptop of je e-reader wachten tot ze slapen en dan desnoods nog even ontsnappen naar het balkon, de fire pit of je eigen bed :lol: Dat maakt dat je werkelijk in elk hotel/motel/camping terecht kunt. En dat je kinderen zich heel snel en makkelijk aanpassen aan een andere omgeving/geluiden, ook wat waard als je op reis bent.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Lukic
Amerika-ontdekker

Bericht door Lukic »

Top dat is ook een goede tip!
En mijn dochtertje van straks 3,5 krijg ik echt niet meer in een campingbed. :D
Verder is ze heel makkelijk en slaapt ze overal hoor. Maar wil graag beetje luxe, comfort en ouder-privacy.
Friezin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Lone Pine e.o. accommodatie met aparte slaapkamer

Bericht door Friezin »

Wij wilden ook graag een beetje ouder-privacy, met 2 pubers is dat nog lastiger. Maar ik ben er wel achter dat in Amerika een suite iets heel anders is dan in Europa. Daar is het gewoon een hele luxe zeer ruime hotelkamer, terwijl het in Europa meestal een kamer met een aparte slaapkamer is. In Amerika is dat bijna niet te vinden en 2 aparte kamers huren wordt ook nogal prijzig. Bovendien zijn de meeste hotelkamers wel zeer ruim, 2 queensize bedden en nog een zithoek. In Amerika kom je dus zo'n familiekamer/suite zoals je in Europa hebt bijna niet tegen. Waar het lukte hebben we dan ook wel iets dergelijks gehuurd, maar meestal hebben we knus met zijn vieren op een hotelkamer geslapen, dochter voorzien van oordoppen ivm een eventuele snurkende ouder. Voor Lone Pine heb ik dan ook geen advies, daar hebben wij gewoon in het Best Western geslapen. Waar we verder op onze route goed geslaagd waren was in Pismo Beach, Pismo Lighthouse Suites (1 kamer met een kingsize en 1 kamer met 2 queensizes en ook nog 2 badkamers) en in Bed en Breakfast Grand Living in Williams. Je hebt ook de keten doubletree Suites van Hilton, die verhuurt ook het Europees type suites, zo eentje hadden wij in New York. Was met pubers niks, want op dat sofabed konden echt geen pubers meer slapen, maar met een peuter kan dat prima. Dus je zou eens op de site van Hilton Doubletree suites kunnen kijken waar ze zitten.
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Niet in Lone Pine, maar in Bishop:

Comfort Inn Bishop: die hebben een 3 Queen Beds Suite (met aparte slaapkamer) voor 139$ of 111 $ (als je - gratis- lid wordt van Choicehotels).

Wij hebben er vorig jaar overnacht met onze 3 tieners. Eenvoudig motel, maar netjes en ontbijt inbegrepen.
esak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door esak »

Wij sliepen in het Dow Villa Motel in Lone Pine. Onze 2 kids sliepen in de 'woonkamer', daar was een slaapbank. Wij in de aparte slaapkamer. Als je van Westerns houd, is dit erg leuk. Het motel hangt vol met oude foto's, posters enz. Zelfs John Wayne heeft hier een keer geslapen, :wink: Wij vonden het een leuk motel, schoon, weliswaar al wel wat ouder, maar met sfeer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer