Aangezien ik het nergens kwijt kan dacht ik laat ik eens een nieuw onderwerp maken.
Ik denk dat er meerdere mensen zitten met het zelfde probleem. Je gaat op vakantie naar Amerika en je wilt specifieke items in Amerika kopen tijdens je reis.
Denk hier bijvoorbeeld aan laptops, camera's, bepaald eten, souvenirs ect. Maar waar kan dit het beste? Het is vaak ontzettend moeilijk om van te voren onderzoek te doen en te bepalen welke winkels dat specifieke item verkopen!
Dit is natuurlijk noodzakelijk als je heel erg gelimiteerd bent in je vrije tijd.
Ik wil bijvoorbeeld mee gaan met een groepsreis door zuid/west Amerika. (alleen na afsluiting van mijn studie) Hierbij heb ik enkele dagen/uren vrij te besteden in grote steden als SF, vegas en LA.
(ik weet nog niet precies maar ik neig naar de volgende reis: http://www.fox.nl/rondreizen/verenigde- ... informatie )
PS: wat raar is dat de groepsreis vele malen goedkoper is dan de singelreis :S echt raar want ze gaan even lang en bezoeken de zelfde locaties... (groep: va. 1450, singel va. 2399,-)
Nu ben ik in deze reis op zoek naar het volgende:
Troy lee designs D3 helm (maatje S) in een winkel bij een van mijn grotere stops. (zoals SF,vega en LA)
Ik heb gezocht op lokale bikeshops maar het is heel erg lastig om te bepalen. De troy lee storefinder werkt helaas niet (geen USA optie :/, behalve de conceptstore)
De reden waarom ik deze graag in Amerika wil kopen omdat het gewoonweg goedkoper is. Bij ons betaal je 480-550 euro voor een helmpje terwijl men daar de nieuwe modellen voor rond de 450 dollar krijgen. (zelfde geld voor de gopro camera daar 200 dollar hier 250 euro koekoek)
Op dit forum zullen vast nog wel fanatieke mountainbikers zitten die me misschien kunnen helpen?

Daarnaast wil ik graag in mijn gelimiteerde tijd een gunrange bezoeken om eens te kunnen ervaren hoe het is om met een echt wapen te schieten. Is dit mogelijk in een van mijn stops? (californie, nevada, utah, arizona) Ik weet dat men dat in sommige staten als toerist wel kan (zoals florida) omdat mijn vrienden dit wel eerder hebben gedaan. Waar moet ik rekening mee houden als ik dit wil gaan doen? Moet ik iets meenemen / aanvragen? en op welke kosten kan ik rekenen?
Bedankt alvast voor jullie hulp!