Maar wat me nu opviel is dat de prijzen op booking.com voor een overnachting in Las Vegas ontzettend sterk zijn gestegen t.o.v. de prijzen voor wat wij ze hadden geboekt. Zo hadden wij in juli/augustus door de weeks een overnachting in Paris voor € 52 en in Aria voor € 99. Ik heb een paar willekeurige (doordeweekse) data ingevuld en ik kom nu prijzen tegen van € 150 tot € per nacht. Dan ben ik toch nieuwsgierig waarom de prijzen nu toch een stuk hoger liggen dan een paar maanden geleden.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelprijzen Las Vegas op Booking.com
- Rudgermaas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hotelprijzen Las Vegas op Booking.com
Sinds onze 1e west-USA reis van afgelopen zomer kijk ik af en toe nog naar de prijzen van verschillende tickets en hotelovernachtingen naar / in de USA (wishfull thinking voor een superaanbieding en evt volgende reis
)
Maar wat me nu opviel is dat de prijzen op booking.com voor een overnachting in Las Vegas ontzettend sterk zijn gestegen t.o.v. de prijzen voor wat wij ze hadden geboekt. Zo hadden wij in juli/augustus door de weeks een overnachting in Paris voor € 52 en in Aria voor € 99. Ik heb een paar willekeurige (doordeweekse) data ingevuld en ik kom nu prijzen tegen van € 150 tot € per nacht. Dan ben ik toch nieuwsgierig waarom de prijzen nu toch een stuk hoger liggen dan een paar maanden geleden.
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Re: Hotelprijzen Las Vegas op Booking.com
Zou dat niet kunnen zijn omdat er een groot evenement of een beurs in deze periode is?
- Rudgermaas
- Amerika-ontdekker
Dat dacht ik in eerste instantie ook, daarom heb ik ook meerdere data gekozen (november, maart, juli etc.). Niet dat ik verwacht nog de komende maanden naar Las Vegas te gaan, maar ik was gewoon nieuwsgierig.
2001: Toronto, Niagara,
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Juli / augustus is laagseizoen in Las Vegas. Dan zijn er alleen wat Europese toeristen die voor hun lol in de 40+ graden over de Strip gaan lopen.
In oktober beginnen de grote conventies weer en stijgen de hotelprijzen. Zo is er bijvoorbeeld van 4 tot 7 november de Automotive Aftermarket convention met 140.000 deelnemers. Die moeten allemaal ondergebracht worden in de hotels en dat heeft gevolgen voor de prijzen.
In oktober beginnen de grote conventies weer en stijgen de hotelprijzen. Zo is er bijvoorbeeld van 4 tot 7 november de Automotive Aftermarket convention met 140.000 deelnemers. Die moeten allemaal ondergebracht worden in de hotels en dat heeft gevolgen voor de prijzen.
-
Julie88
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Het ligt uiteraard aan het hoogseizoen.
Google eens op de periode dat je wil gaan en welke convetions dan bezig zijn:)
Wat mij ook heel erg opviel was dat ik veel goedkoper uitkwam toen ik hotel + vlucht boekte dan als ik het gescheiden zou doen. Het ticket is nu al duurder dan mijn vlucht en hotel boeking samen (plus upgrade van de kamer)!!
Google eens op de periode dat je wil gaan en welke convetions dan bezig zijn:)
Wat mij ook heel erg opviel was dat ik veel goedkoper uitkwam toen ik hotel + vlucht boekte dan als ik het gescheiden zou doen. Het ticket is nu al duurder dan mijn vlucht en hotel boeking samen (plus upgrade van de kamer)!!
I want to live in America
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
Mogelijk dat ze de resort-fee nu in de prijs hebben berekend. Afgelopen zomer leek dat zo, maar puntje bij paaltje moesten we toch alsnog de resort-fee betalen.
-
Dennis1982
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
En wat denk je van de koers? Wij hebben al onze hotels voor afgelopen september al in december geboekt...gelukkig was de helft al betaald maar bij de overige hotels kwamen er toch wel wat euro's bij.
Dat van de resortfee bij het Aria is ook een tricky one....moet je goed naar kijken want op de bevestiging van Booking.com staat dit er heel onduidelijk op.
Dat van de resortfee bij het Aria is ook een tricky one....moet je goed naar kijken want op de bevestiging van Booking.com staat dit er heel onduidelijk op.
-
M&MgoesUSA
- Amerikafan
Resort Fee zit in de prijs op booking.com.
Mijn voorkeur gaat wel altijd uit naar een boeking bij het hotel zelf (zie smartervegas.com) als het nauwelijks wat scheelt, heb toch al een aantal keren gehad dat we via zo'n derden website in een kamertje achteraf werden geplaatst...
Mijn voorkeur gaat wel altijd uit naar een boeking bij het hotel zelf (zie smartervegas.com) als het nauwelijks wat scheelt, heb toch al een aantal keren gehad dat we via zo'n derden website in een kamertje achteraf werden geplaatst...
Nou bij ons dus niet!!! Bij beide hotels moesten we voor twee kamers alsnog resortfee betalen, ze beriepen zich op kleine letters die in de mail stonden.Resort Fee zit in de prijs op booking.com
Ondanks dat we gemaild en gebeld hadden zijn we geen stap verder gekomen en moesten we toch de resortfee betalen!
Dat was gelukkig de enige kleine tegenvaller de hele vakantie!
welk hotel was dat toetjero?
Excalibur en The Mirage, daar sliepen we allebei één nacht.
Wat stond er bij jou vermeld dan?
Dat het er wel bij zat of niet?
Ik heb gekeken bij The Mirage en daar staat duidelijk, voor mij dan, vermeld dat de resortfee bij de prijs inzit.
idem bij Excalibur.
Dat het er wel bij zat of niet?
Ik heb gekeken bij The Mirage en daar staat duidelijk, voor mij dan, vermeld dat de resortfee bij de prijs inzit.
idem bij Excalibur.
Dennis1982 schreef:En wat denk je van de koers? Wij hebben al onze hotels voor afgelopen september al in december geboekt...gelukkig was de helft al betaald maar bij de overige hotels kwamen er toch wel wat euro's bij.
Valt toch wel mee met die onduidelijkheid?
Bij ons stond dat dus niet.
Er stond: Let op: er wordt een extra belasting een extra belastingheffing toegepast op de resortfee en deze heffing is niet inbegrepen bij de vermelde prijs!
Bij het hotel aangekomen had het hotel de resortfee niet ontvangen, dus konden we dokken.
Ter compensatie hebben we 1 persoon niet aangemeld en dus voor vier personen verdeeld over twee kamer, i.p.v. vijf personen verdeeld over twee kamers betaald
Er stond: Let op: er wordt een extra belasting een extra belastingheffing toegepast op de resortfee en deze heffing is niet inbegrepen bij de vermelde prijs!
Bij het hotel aangekomen had het hotel de resortfee niet ontvangen, dus konden we dokken.
Ter compensatie hebben we 1 persoon niet aangemeld en dus voor vier personen verdeeld over twee kamer, i.p.v. vijf personen verdeeld over twee kamers betaald
Dan hebben ze dat nu dus veranderd.
In het verleden was het normaal hoor om de fee ter plaatse te betalen. Sommige hier hebben het ook wel eens geweigerd te betalen.
Meestal betaal je voor gratis internet en gebruik sportschool ofzo.
In het verleden was het normaal hoor om de fee ter plaatse te betalen. Sommige hier hebben het ook wel eens geweigerd te betalen.
Meestal betaal je voor gratis internet en gebruik sportschool ofzo.
-
Angeladeleur
- Amerika-ontdekker
Wij hebben op vakantie, elke avond het hotel geboekt voor de volgende nacht/nachten. In 3 gevallen kwam er nog resortfee of andere kosten bij!! Dus niet altijd het bedrag wat booking.com ons beloofd heeft, betaald... Het ging om 10 dollar en 2x om een toeslag van 7 dollar maar toch.... Die resortfee in vegas is een duurdere.
-
Dennis1982
- Amerika-ontdekker
Dat was bij ons ook niet het geval. Scheelt gelukkig maar 9 $ dus daar ga ik niet moeilijk over doen.toetjero schreef:Bij ons stond dat dus niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4652 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties