Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Re: MyVegas deel IV
Het delen van chips is toch geen vervuiling? Ik vind het juist heel attent! En dit is nou eenmaal het MyVegas topic, dus daar horen de chips links net zo goed bij als vragen over cirque Shows, hotel overnachtingen en buffets enzo.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je lid wordt van de volgende Facebookpagina heb je ook toegang tot al die links, inclusief posts van James Hite: https://www.facebook.com/groups/myvegasguides/. Ze hebben een apart sectie met alle 250+ links.
Goede tip van Pipo. Ik vind persoonlijk dat dit draadje minder leesbaar wordt met al die link posts. Ik kijk vaak al niet meer als ik zie dat er een nieuwe post is omdat het toch steeds links zijn op dit moment. En die haal ik al via die pagina.
Goede tip van Pipo. Ik vind persoonlijk dat dit draadje minder leesbaar wordt met al die link posts. Ik kijk vaak al niet meer als ik zie dat er een nieuwe post is omdat het toch steeds links zijn op dit moment. En die haal ik al via die pagina.
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Ghanzel
Vorige week in Vegas geweest en de rewards gebruikt.
Met 2 accounts deze rewards bij elkaar gespeeld:
2 tickets voor Ka op rij 3
2x 2 personen ontbijt MGM
2 personen ontbijt Mandalay Bay
2 personen diner Mandalay Bay
2 personen diner Aria
Makkelijk te regelen bij de M life balies.
Was allemaal top. Goed begin van de vakantie in het Zuid Westen.

Met 2 accounts deze rewards bij elkaar gespeeld:
2 tickets voor Ka op rij 3
2x 2 personen ontbijt MGM
2 personen ontbijt Mandalay Bay
2 personen diner Mandalay Bay
2 personen diner Aria
Makkelijk te regelen bij de M life balies.
Was allemaal top. Goed begin van de vakantie in het Zuid Westen.

2011 Rondreis Noord-Oost Amerika 2012 Rondreis Diepe Zuiden Amerika
2014 Rondreis Zuid-West Amerika 2015 Rondreis NYC en New England
2015 Orlando2017 Rondreis Florida
2014 Rondreis Zuid-West Amerika 2015 Rondreis NYC en New England
2015 Orlando2017 Rondreis Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik vind het ook niet prettig dat hier steeds lange posts met links staan die iedereen zelf op de diverse facebooksites kan 'ophalen'. Ik vind het niet zinvol om dat hier naar toe te kopiëren.
Helemaal eens met Chris
Ik haal de chips dagelijks van de pagina van James Hite.
Els
Helemaal eens met Chris
Ik haal de chips dagelijks van de pagina van James Hite.
Els
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik las in één van de vorige berichten dat er mensen zijn die hun hotel-overnachtingen bvb al boeken in april, om er in september te verblijven. Ik was in de veronderstelling dat je ten vroegste 3 maand voor vertrek kon boeken omdat de rewards binnen de 3 maand gebruikt moeten worden. Klopt dit dan niet?
Alvast bedankt voor de hulp!
Eva
Eva
Beste allen, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik binnenkort mijn Myvegas punten in kan leveren.
Ik wil ze o.a. gebruiken voor een gratis doordeweekse nacht op de Strip. Maar nu zie ik bij de hotelkamers o.a. als opties staan:
- Midweek comp bonus
- 1 Night stay midweek
Wat is het verschil tussen deze twee rewards?
Ik wil ze o.a. gebruiken voor een gratis doordeweekse nacht op de Strip. Maar nu zie ik bij de hotelkamers o.a. als opties staan:
- Midweek comp bonus
- 1 Night stay midweek
Wat is het verschil tussen deze twee rewards?
- eekje
- Amerika-ontdekker
Martijn,
Volgens mij is de "bonus" als je nog een extra nacht erbij wil boeken.
Grtjs
Grtjs
Ik was er al bang voor....dan wordt de eerste nacht Green Valley Ranch of Red Rock Station.
-
- Amerikakenner
Als je iets verder terug leest staat het antwoord op je vraag. Hotelovernachtingen en shows moet je binnen 90 dagen boeken, buffets en dergelijke moet je binnen 90 dagen gebruiken. Dus je kunt eerder boeken, alleen is er wel een grens hoever vooruit. Bij de hotelrewards staat een link om te bekijken welke nachten je kunt boeken, daar kun je zien hoever vooruit het dus kan.eekje schreef:Ik las in één van de vorige berichten dat er mensen zijn die hun hotel-overnachtingen bvb al boeken in april, om er in september te verblijven. Ik was in de veronderstelling dat je ten vroegste 3 maand voor vertrek kon boeken omdat de rewards binnen de 3 maand gebruikt moeten worden. Klopt dit dan niet?
Eva
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Staat dat ergens in de voorwaarden?eekje schreef:Martijn,
Grtjs
Volgens mij niet, het is gewoon een goedkopere nacht, soms zijn er ook andere beschikbare dagen dan bij de normale 1 night stay.
Els
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wat Dommel zegt klopt. Een bonus comp night is goedkoper dan een 'gewone' comp night. Meestal zijn er minder nachten beschikbaar voor de bonus comp night.
Ik had vorig jaar een bonus comp night in de Aria, wat toen een flink aantal punten scheelde met de comp night.
De voorwaarden en de kamers zijn verder hetzelfde.
Ik had vorig jaar een bonus comp night in de Aria, wat toen een flink aantal punten scheelde met de comp night.
De voorwaarden en de kamers zijn verder hetzelfde.
- eekje
- Amerika-ontdekker
Ah super!! Blijkbaar toch verkeerde info gelezen! Bedankt!
Inmiddels inderdaad gewoon Mirage kunnen boeken. Zit te denken aan het Aria buffet, maar daar is overnachting verplicht in een MGM Hotel. Weet iemand of dit op de exacte dag (van gebruik) zelf moet zijn en of het uitmaakt dat ik mijn overnachting met Myvegas verdiend heb?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wou ook een buffet nemen bij Aria, maar heb gezien dat je dus inderdaad een overnachting moet hebben bij MGM Resorts. Nu heb ik een overnachting bij Circus Circus. Deze valt ook onder die groep toch? Heb deze wel geboekt via otel.com en niet via mflife. Maakt dat iets uit? Weet iemand dat? Vind dat niet specifiek terug, vandaar de vraag.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Even een vraag wij verblijven niet in een mgm hotel kunnen we dan wel de vegas rewards gebruiken. We verblijven in de stratosphere.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Dan kan je enkel die gebruiken zonder sleutel-symbool dat je onderaan links op de afbeelding kan zien.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Heb me inmiddels toch ook maar aangemeld. Zag dit topic vorig jaar al maar had toen geen zin me er in te verdiepen. Nu Vegas weer op t programma staat (weleens waar maar 2 nachten maar toch) dacht ik ga t toch maar eens proberen.. Wie weet wat t oplevert.
Maak me alleen zorgen om die berichten die ik las over het dubbele Facebook account dat je dan een test krijgt. Heb nu 10 vrienden toegevoegd maar zou daar al niet van weten wie wie is...
Maak me alleen zorgen om die berichten die ik las over het dubbele Facebook account dat je dan een test krijgt. Heb nu 10 vrienden toegevoegd maar zou daar al niet van weten wie wie is...
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook 2 FB accounts, ken van het ene account maar 1 persoon. Zolang je niet 20+ mensen tegelijkertijd toevoegt kom je ook niet in de FB-jail.jessicaenfam schreef:Maak me alleen zorgen om die berichten die ik las over het dubbele Facebook account dat je dan een test krijgt. Heb nu 10 vrienden toegevoegd maar zou daar al niet van weten wie wie is...
Dus elke dag een paar is prima.
Raymond
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Inderdaad nooit zelf te veel mensen toevoegen.
Nog beter is om andere jou toe te laten voegen.
Er zijn verschillende facebook pagina's over MyVegas waarin een post staat waarin jij je zelf kan melden zodat andere jou gaan toevoegen. Dan hoef jij ze alleen maar te accepteren.
Je schrijft dan " Add me" in deze post en iedereen die dat leest kan jou dan toevoegen als vriend. Op deze manier gaat het erg snel en jij kan evt ook mensen die in die lijst staan toevoegen alleen ik zou er niet meer dan 10 tegelijk verzoeken.
Je kan dat " add me" in verschillende posts zetten van verschillende myvegas facebook fan paginas. Zoek bijv. op de naam Steve Pucket en Cheong Chan. Zij hebben deze posts.
Ik heb op deze manier nu bijna 3500 vrienden waarvan ik er geen ken. In het begin heb ik wel eens een copy gemaakt (screen shots bijv) van alle vrienden die ik had. Zodat als facebook mij in jail zou zetten ik van iedereen fotos en de juiste namen had. Facebook zal dan jou vragen welke naam hoort er bij welk plaatje. Maarja na een tijdje werden de vrienden zoveel dat een copy maken niet meer ging en dus moet je gewoon voorzichtig zijn en denken dat het niet waard is om snel vrienden te krijgen tegen het risico je account kwijt te raken en al je punten. Dan maar minder vrienden of langzamer maar in ieder geval je account / punten behouden.
Nog beter is om andere jou toe te laten voegen.
Er zijn verschillende facebook pagina's over MyVegas waarin een post staat waarin jij je zelf kan melden zodat andere jou gaan toevoegen. Dan hoef jij ze alleen maar te accepteren.
Je schrijft dan " Add me" in deze post en iedereen die dat leest kan jou dan toevoegen als vriend. Op deze manier gaat het erg snel en jij kan evt ook mensen die in die lijst staan toevoegen alleen ik zou er niet meer dan 10 tegelijk verzoeken.
Je kan dat " add me" in verschillende posts zetten van verschillende myvegas facebook fan paginas. Zoek bijv. op de naam Steve Pucket en Cheong Chan. Zij hebben deze posts.
Ik heb op deze manier nu bijna 3500 vrienden waarvan ik er geen ken. In het begin heb ik wel eens een copy gemaakt (screen shots bijv) van alle vrienden die ik had. Zodat als facebook mij in jail zou zetten ik van iedereen fotos en de juiste namen had. Facebook zal dan jou vragen welke naam hoort er bij welk plaatje. Maarja na een tijdje werden de vrienden zoveel dat een copy maken niet meer ging en dus moet je gewoon voorzichtig zijn en denken dat het niet waard is om snel vrienden te krijgen tegen het risico je account kwijt te raken en al je punten. Dan maar minder vrienden of langzamer maar in ieder geval je account / punten behouden.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Maar als ik dus gewoon rustig aan doe met vrienden maken dan kom ik dus niet in die Facebook jail. Ik heb mezelf ind in het add me topic gezet maar dan bevestig ik alleen 5 personen per dag.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12970 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties