Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vroeg uitchecken
Vroeg uitchecken
Hallo,
Kan je zonder problemen in de hotels vroeg uitchecken? (La, san Fran, las vegas,..)
Met vroeg bedoel ik tussen 5 en 6 uur bv.
Dit als je bv een iets langere verplaatsing hebt of de laatste dag om tijdig op de luchthaven te geraken?
Meld je dit best vooraf? mbt je auto als dit met een vallet is zoals in Las Vegas?
Kan je zonder problemen in de hotels vroeg uitchecken? (La, san Fran, las vegas,..)
Met vroeg bedoel ik tussen 5 en 6 uur bv.
Dit als je bv een iets langere verplaatsing hebt of de laatste dag om tijdig op de luchthaven te geraken?
Meld je dit best vooraf? mbt je auto als dit met een vallet is zoals in Las Vegas?
Re: Vroeg uitchecken
Normaal gesproken mag het geen probleem zijn. Ik neem aan dat de balie 24 uur bemand is.
- marjoleinBB
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij hebben daar nog nooit problemen mee gehad .Mocht er geen 24 uurs receptie zijn is er vaak een dropbox waar je je sleutels in kan gooien
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Soms kun je ook door middel van je afstandbediening op de televisie uitchecken. Dit kan vaak al vanaf 2:00 uur 's nachts.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1049 Weergaves
-
Laatste bericht door Dikkie