Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: MyVegas deel IV
We hebben al aardig wat rewards gekocht.
via 1 accunt, 2 overnachtingen Aria, 1 x dinerbuffest Aria voor 2 personen
Via andere account 1 x 2 kaarjes voor Ka.
We kunnen nu nog via dit account 2 rewards kopen en willen daarvoor 2 x 1 persoons buffet Mandalay bay (ontbijt) kopen.
Kan ik inderdaad 2 x losse kopen of moet ik de 1 x 2 kopen?
Ik lees namelijk de ene keer dat het wel kan en daarna weer dat je elke reward maar een eker kan aanschaffen.
Tegelijk heb ik ook wel twee aparte Aria overnachtingsrewards kunnen kopen en gebruiken.
via 1 accunt, 2 overnachtingen Aria, 1 x dinerbuffest Aria voor 2 personen
Via andere account 1 x 2 kaarjes voor Ka.
We kunnen nu nog via dit account 2 rewards kopen en willen daarvoor 2 x 1 persoons buffet Mandalay bay (ontbijt) kopen.
Kan ik inderdaad 2 x losse kopen of moet ik de 1 x 2 kopen?
Ik lees namelijk de ene keer dat het wel kan en daarna weer dat je elke reward maar een eker kan aanschaffen.
Tegelijk heb ik ook wel twee aparte Aria overnachtingsrewards kunnen kopen en gebruiken.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ga er maar van uit dat je 1 bepaalde reward per account kunt aanschaffen (behalve met hotelkamers).
Moeilijker hoeft het niet te zijn.
Moeilijker hoeft het niet te zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Weet iemand of er ook ooit rewards zijn voor (diner) buffetten in het weekend?
Wij komen aan op vrijdagavond en( vertrekken maandagochtend.
Ben al een hele tijd aan het spelen en dacht wat buffetten te kunnen redeemen en lees nu de "kleine lettertjes" pas
Ben al een hele tijd aan het spelen en dacht wat buffetten te kunnen redeemen en lees nu de "kleine lettertjes" pas

- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb even een vraag, en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Ik speel met 2 accounts. Bij het eerste account heb ik keurig eerst een Mlife account aangemaakt en heb vervolgens de awards geredeemed.
Bij het tweede account heb ik per ongeluk eerst de awards geredeemed, zonder dat ik nog een Mlife account had. Dat Mlife account wilde ik nu aanmaken maar bij het aanmelden staat dat mijn emailadres al bekend is (omdat ik die natuurlijk heb ingevoerd bij het redeemen) Maar als ik probeer in te loggen met wachtwoord vergeten staat er dat mijn emailadres niet bekend is.
Ik zie geen mailadres staan waar ik heen kan mailen, alleen een telefoonnummer, maar deze blijkt voor gokverslaafden te zijn. Weet iemand het juiste email of telefoonnummer voor mij? Bedankt alvast!
Ik speel met 2 accounts. Bij het eerste account heb ik keurig eerst een Mlife account aangemaakt en heb vervolgens de awards geredeemed.
Bij het tweede account heb ik per ongeluk eerst de awards geredeemed, zonder dat ik nog een Mlife account had. Dat Mlife account wilde ik nu aanmaken maar bij het aanmelden staat dat mijn emailadres al bekend is (omdat ik die natuurlijk heb ingevoerd bij het redeemen) Maar als ik probeer in te loggen met wachtwoord vergeten staat er dat mijn emailadres niet bekend is.
Ik zie geen mailadres staan waar ik heen kan mailen, alleen een telefoonnummer, maar deze blijkt voor gokverslaafden te zijn. Weet iemand het juiste email of telefoonnummer voor mij? Bedankt alvast!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mij lukt het op beide accounts om die 3000 chips bijgeschreven te krijgen. Als je er op drukt krijg je dan wel dat schermpje met "gefeliciteerd je hebt 3000 chips gewonnen" (of zoiets dergelijks)? Of zo'n "aaah sorry je bent te laat" berichtje? In het eerste geval dan zou je het op beide accounts bijgeschreven moeten krijgen, in het andere geval ben je niet goed uitgelogd denk ik.Paweim schreef:
Ons lukt het dus echt niet om chips 2 x te krijgen.
zoals vanochtend zag ik de link met 3000 chips op een van de Vegas Forums. Eerst op mijn laptop met mijn account de 3000 chips geincaseerd.
Toen op de laptop van mijn man waar zijn account standaard op ingelogd staat ook de 3000 link aangeklinkt, het volgende scherm komt wel, maar op zijn account neemt de teller niet toe met 3.000
Ook later wordt dit niet meer bij geschreven. Dus steeds de eerste van ons die de chips klikt heeft geluk.
Wil iemand eens kijken of bij hun wel bijtelt op 2e account? anders ga ik toch eens contact zoeken met myvegas.
Wie o wie wil mij toevoegen? Brooke Peterson
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb deze week mijn LP's ingewisseld voor diverse buffetten (MGM Grand, Aria en Monte Carlo).
Met 2 accounts en steeds voor 2 personen.
1 x op naam van mijn man
1 x op mijn naam
En dus kunnen we 3 keer met de kinderen daar gaan eten.
Maar wat ik me nu afvroeg....
Bij mij is mijn voornaam (roepnaam) hetzelfde als de eerste naam op mijn paspoort. Dus mijn MLife account naam en naam ingevuld bij bestellen van de reward zijn gelijk aan de eerste naam in mijn paspoort.
Maar...waar ik niet bij stil heb gestaan is dat dat bij mijn man niet zo is.
Zijn roepnaam is Edwin, die heb ik ingevuld bij Mlife en bij het bestellen van de reward, maar in zijn paspoort is zijn eerste naam Eduardus.
Zullen ze daar moeilijk over gaan doen bij de Mlife balie?
Want het is toch zo dat ik alleen de bevestigingen hoef te printen (waar de reward redemption code op staat) en dan met dat het het Mlife account nummer naar de Mlife desk in het betreffende hotel moet gaan he?
En daarna meteen door naar het buffet?
Ik heb deze week mijn LP's ingewisseld voor diverse buffetten (MGM Grand, Aria en Monte Carlo).
Met 2 accounts en steeds voor 2 personen.
1 x op naam van mijn man
1 x op mijn naam
En dus kunnen we 3 keer met de kinderen daar gaan eten.
Maar wat ik me nu afvroeg....
Bij mij is mijn voornaam (roepnaam) hetzelfde als de eerste naam op mijn paspoort. Dus mijn MLife account naam en naam ingevuld bij bestellen van de reward zijn gelijk aan de eerste naam in mijn paspoort.
Maar...waar ik niet bij stil heb gestaan is dat dat bij mijn man niet zo is.
Zijn roepnaam is Edwin, die heb ik ingevuld bij Mlife en bij het bestellen van de reward, maar in zijn paspoort is zijn eerste naam Eduardus.
Zullen ze daar moeilijk over gaan doen bij de Mlife balie?
Want het is toch zo dat ik alleen de bevestigingen hoef te printen (waar de reward redemption code op staat) en dan met dat het het Mlife account nummer naar de Mlife desk in het betreffende hotel moet gaan he?
En daarna meteen door naar het buffet?
-
- Amerikafan
Mgm buffetten! Ik had eerst Aria gekocht en las toen ook de kleine lettertjes......PetrusH schreef:Weet iemand of er ook ooit rewards zijn voor (diner) buffetten in het weekend?
- Belenos
- Amerika-ontdekker
Dank voor de goede tip! Met deze strategie de '50 dollar dining credit' bij Monte Carlo kunnen scoren. Volgende week zaterdag gaan we naar Vegas. Ongeveer een jaartje gespeeld en dit binnen:Frasi schreef: Dan vanaf exact 16:00u de gewenste reward selecteren, als NEXT (rechts onderaan) nog niet groen oplicht, ben je te vroeg (of te laat...). Dan dus "Back to browsing". En dit continue herhalen tot je wel NEXT kan klikken. Dan als de wiedeweerga je naam en emailadres intypen/pasten, akkoord met de voorwaarden en door.
Binnen 1 minuut waren ze uitverkocht.....
- 3 nachten Aria
- 2* diner buffet Aria
- 2* lunch buffet Bellagio
- 50 dollar dining credit bij Monte Carlo
Besparen we toch mooi een paar honderd euro deze vakantie

- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@ Belenos, dat ziet er goed uit, alvast veel plezier gewenst 

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
- butterfly
- Amerika-expert
Helemaal niemand die dit weet?butterfly schreef:Ik heb even een vraag, en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hadden ook zoiets aan de hand. Onze voornamen kwamen niet overeen. Op het M-life account mijn roepnaam gebruikt en bij het redeemen mijn eerste naam in het paspoort gebruikt. We konden het toen niet omzetten. Het enige wat ik toen kon doen was de award terug storten. En het opnieuw doen. Nu met dezelfde voornamen. Dus dat zou je ook kunnen proberen om datgene wat je geredeemed hebt terug te storten. En dan eerst een M-life account aanmaken. En daarna opnieuw redemen. Weet niet of dat bij jouw ook werkt, maar je kunt het allicht proberen.
@butterfly, mij lukte het ook niet om een account aan te maken en heb gemaild met memberservices@mgmresorts.com. Nadat ik hun mijn geboortedatum moest mailen, lukte het me om in mijn account te komen.
Succes!
Succes!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Astridenraoul: bedankt, blij dat ik niet de enige ben.........
- butterfly
- Amerika-expert
Dank jullie wel Marja en Teuntje
Ik ga eerst even een mail sturen naar die memberservice, eens kijken wat zij hierop antwoorden.

Ik ga eerst even een mail sturen naar die memberservice, eens kijken wat zij hierop antwoorden.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
@Marenko,
Dankjewel voor je reaktie!!
Hoe werkt dat terugstorten? Moet ik dat via MyVegas doen of in Mlife?
Het zou mooi zijn als dat kan, dan loop ik geen risico. We hebben nog 1,5 week, dus dan hoop ik dat het nog lukt om de rewards te pakken te krijgen (zijn steeds snel uitverkocht).
Zou mijn account ook een probleem zijn? (op Mlife en bij redeemen ingevuld: Monique Janssen, op Paspoort staat Monique ... ... ... van Bergen e/v Janssen)
Groetjes,
Monique
Dankjewel voor je reaktie!!
Hoe werkt dat terugstorten? Moet ik dat via MyVegas doen of in Mlife?
Het zou mooi zijn als dat kan, dan loop ik geen risico. We hebben nog 1,5 week, dus dan hoop ik dat het nog lukt om de rewards te pakken te krijgen (zijn steeds snel uitverkocht).
Zou mijn account ook een probleem zijn? (op Mlife en bij redeemen ingevuld: Monique Janssen, op Paspoort staat Monique ... ... ... van Bergen e/v Janssen)
Groetjes,
Monique
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb inmiddels al gezien dat ik inderdaad mijn LP's terug kan krijgen en mijn Reward kan cancellen in MyVegas.
Maar.... dan moet ik dus een nieuwe Mlife account hebben. Maar wel op dat email adres waarmee ik dit spel speel toch? En aan dat email adres zit dus al de verkeerde naam gekoppeld, dus op dat email adres kan ik toch niet nog een keer een Mlife account maken?
Maar.... dan moet ik dus een nieuwe Mlife account hebben. Maar wel op dat email adres waarmee ik dit spel speel toch? En aan dat email adres zit dus al de verkeerde naam gekoppeld, dus op dat email adres kan ik toch niet nog een keer een Mlife account maken?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nog een update.....en ik hoop echt dat iemand me kan helpen.
Wat heb ik inmiddels gedaan:
Ik heb mijn geredeemde awards op het account van Edwin gecancelled.
Vervolgens heb ik in de betreffende Mlife account het emailadres gewijzigd in een emailadres wat ik niet gebruik.
Toen op het juiste emailadres een nieuwe account aangemaakt met als naam Eduardus Janssen.
Toen de rewards opnieuw aangekocht, en nu Eduardus Janssen ingevuld. (3 x samen gecontroleerd)
En nu krijg ik de mailtjes, waarmee ik dus naar de Mlife desk moet en daar staat toch op Edwin Janssen!!!!
Ik snap er echt niks meer van. Ik begrijp niet waar hij deze naam nu vandaan heeft kunnen halen en niet Eduardus Janssen erop heeft staan zoals ik had ingevuld.
Groetjes,
Monique
Wat heb ik inmiddels gedaan:
Ik heb mijn geredeemde awards op het account van Edwin gecancelled.
Vervolgens heb ik in de betreffende Mlife account het emailadres gewijzigd in een emailadres wat ik niet gebruik.
Toen op het juiste emailadres een nieuwe account aangemaakt met als naam Eduardus Janssen.
Toen de rewards opnieuw aangekocht, en nu Eduardus Janssen ingevuld. (3 x samen gecontroleerd)
En nu krijg ik de mailtjes, waarmee ik dus naar de Mlife desk moet en daar staat toch op Edwin Janssen!!!!
Ik snap er echt niks meer van. Ik begrijp niet waar hij deze naam nu vandaan heeft kunnen halen en niet Eduardus Janssen erop heeft staan zoals ik had ingevuld.
Groetjes,
Monique
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als eenmaal een Myvegas account op Facebook aan een naam en emailadres gekoppeld is kun je dat nooit meer veranderen. Je kunt dus op een account nooit meer een andere naam gebruiken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Als je belt om een hotel vast te leggen, wat vragen ze dan? Alleen je nummer van Mlife? Of moet je ook je naam enz. spellen? (Mijn spel-kunsten zijn niet zo geweldig in het Engels
)

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je moet ook je naam en adres gegevens geven , en je creditcard nummer, bij ons duurde het boeken van 3 nachten totaal ongeveer een kwartier.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12961 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties