Hier ook sinds vorige week dinsdag begonnen met spelen.
Geweldig leuk initiatief!
Al meteen een planning gemaakt (Voor zover dat kan, want wie weet zijn de rewards waar ik nu voor aan het sparen ben over 9 maanden wel vervangen voor andere)
Het doel;
2 premium Cirque du Soleik ZARKANA tickets = 260.000
Midweek Comp Room ARIA = 165.000
2 dinner buffer passes Aria = 156.000
1 x tournament of kings @ Excalibur = 30.000
1 x tournament of kings @ Excalibur = 30.000
2 x buffet passes Bellagio = 136.000
-------------------------------------------------------------------------+
777000 Golden Coins
Wij vertrekken over +- 40 weken
777.000 : 40 = 19425 golden coins per week.
Dit lijkt een onmogelijke berg coins om te halen per week maar heb de volgende maatregelen getroffen;
1) Ik speel met 2 accounts, 1 van mezelf en van me vriendin dus dat betekent per account 9712 coins per week. (19425 :2)
2) We hadden geen facebook, nu dus wel, en na wat tips hier te hebben gevonden prijkt het aantal vrienden na 11 dagen op 500 vrienden op 1 account en op de ander 330! Deze genereren veel munten!! Thanx voor de tip
3) Ik heb Brad Gillingham als favoriete bookmark aangemerkt, hij zet vaak links op zn profiel met duizenden chips. Deze krijg je dus 2x, 1 voor ieder facebook account. Hier de link;
https://www.facebook.com/jason.cunningham.16503
4) We spelen op de Ipad & Iphone. Speelt iets anders, met opdrachten om te vervullen die nog het meest lonen! Goed zoeken op de strip voor leuke verdiensten hoort erbij.
5) Veel spelen! Elke dag terugkomen voor je bonus anders ben je hem kwijt.
In precies 7 dagen tijd heeft dit 36.000 Golden Coins opgeleverd en zit ik op level 34. Me vriendin op level 31. Dus bijna het dubbele van wat we per week nodig hebben. Nu zal het waarschijnlijk wel wat minder hard gaan, maar een voorsprong is nooit verkeerd.
Heb nog 2 vraagjes voor de experts onder ons;
1) Ik krijg vaak verzoeken van andere spelers die mijn neighbour (buurman/buurvrouw) willen zijn. Ik accept alles. Maar wat kan ik hier mee bereiken? En waar kan ik mezelf ook bij iemand anders uitnodigen als zijn/haar buurman?
2) Bij Aria heb je Midweek Comp Room Bonus voor 99.000 en je heb Midweek Comp Room voor 165.00. Kan het verschil niet vinden. Als ik moet gokken is het eerste alleen van kracht als je al een betalende nacht hebt gedaan en de 2de er voor 99.000 coins bij krijgt. Klopt dit?
SPIN ZE!
Mvg,
Anton.