Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Paweim
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Paweim »

Beste allemaal!
Bij het rondsnuffelen kwam ik steeds vaker iets over dit spel tegen.
Wij gaan over een paar weken ook richting Las Vegas.
Ik lees over de leukste dingen die je kunt winnen met dit spel.
Dus ben ik ook net begonnen met spelen. Ik speel op een tablet.
Ben echt een leek op dit gebied, en moet toegeven dat ik er nog niet veel van snap.Pfffffff.
Bij het lezen zie ik ook door de bomen het bos niet meer. :oops:
Het enige dat ik merk is dat mijn punten die ik kan inleveren voor rewards niet snel gaan.
Ben ook elke keer heel snel door mijn spinbeurten heen. Ahum.......
Is er iemand die in simpele taal mij kan uitleggen wat ik nu het beste kan doen, om over een paar weekjes toch wat 2 for1 buffetten te scooren?
Of even aangeven waar ik het beste kan beginnen met lezen op dit topic?
Alvast bedankt!
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Het snelste gaat via facebook en niet de app.
Als je veel speelt kun je mischien nog een paargoedkope rewards winnen.
Ik zou wel op 2 accounts spelen heb je dubbele kansen
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Paweim schreef:Beste allemaal!
/knip....
Of even aangeven waar ik het beste kan beginnen met lezen op dit topic?
Alvast bedankt!
Je kunt gewoon hier beginnen te lezen.
Meeste staat er wel in beschreven.
Paweim
Amerika-ontdekker

Bericht door Paweim »

Dank voor jullie reacties.
PetrusH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door PetrusH »

Paweim, als je een Facebook account hebt aangemaakt hier even je Facebook naam doorgeven met het verzoek om je toe te voegen als vriend. Dan gaat het ook weer wat sneller. En ik zou ook zeker met 2 accounts gaan spelen gezien de korte tijd die je hebt.
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Hier ook sinds vorige week dinsdag begonnen met spelen.

Geweldig leuk initiatief!

Al meteen een planning gemaakt (Voor zover dat kan, want wie weet zijn de rewards waar ik nu voor aan het sparen ben over 9 maanden wel vervangen voor andere)

Het doel;

2 premium Cirque du Soleik ZARKANA tickets = 260.000
Midweek Comp Room ARIA = 165.000
2 dinner buffer passes Aria = 156.000
1 x tournament of kings @ Excalibur = 30.000
1 x tournament of kings @ Excalibur = 30.000
2 x buffet passes Bellagio = 136.000
-------------------------------------------------------------------------+
777000 Golden Coins

Wij vertrekken over +- 40 weken

777.000 : 40 = 19425 golden coins per week.

Dit lijkt een onmogelijke berg coins om te halen per week maar heb de volgende maatregelen getroffen;

1) Ik speel met 2 accounts, 1 van mezelf en van me vriendin dus dat betekent per account 9712 coins per week. (19425 :2)
2) We hadden geen facebook, nu dus wel, en na wat tips hier te hebben gevonden prijkt het aantal vrienden na 11 dagen op 500 vrienden op 1 account en op de ander 330! Deze genereren veel munten!! Thanx voor de tip
3) Ik heb Brad Gillingham als favoriete bookmark aangemerkt, hij zet vaak links op zn profiel met duizenden chips. Deze krijg je dus 2x, 1 voor ieder facebook account. Hier de link; https://www.facebook.com/jason.cunningham.16503
4) We spelen op de Ipad & Iphone. Speelt iets anders, met opdrachten om te vervullen die nog het meest lonen! Goed zoeken op de strip voor leuke verdiensten hoort erbij.
5) Veel spelen! Elke dag terugkomen voor je bonus anders ben je hem kwijt.

In precies 7 dagen tijd heeft dit 36.000 Golden Coins opgeleverd en zit ik op level 34. Me vriendin op level 31. Dus bijna het dubbele van wat we per week nodig hebben. Nu zal het waarschijnlijk wel wat minder hard gaan, maar een voorsprong is nooit verkeerd.

Heb nog 2 vraagjes voor de experts onder ons;

1) Ik krijg vaak verzoeken van andere spelers die mijn neighbour (buurman/buurvrouw) willen zijn. Ik accept alles. Maar wat kan ik hier mee bereiken? En waar kan ik mezelf ook bij iemand anders uitnodigen als zijn/haar buurman?
2) Bij Aria heb je Midweek Comp Room Bonus voor 99.000 en je heb Midweek Comp Room voor 165.00. Kan het verschil niet vinden. Als ik moet gokken is het eerste alleen van kracht als je al een betalende nacht hebt gedaan en de 2de er voor 99.000 coins bij krijgt. Klopt dit?

SPIN ZE!

Mvg,
Anton.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Anton007 schreef: 2) Bij Aria heb je Midweek Comp Room Bonus voor 99.000 en je heb Midweek Comp Room voor 165.00. Kan het verschil niet vinden. Als ik moet gokken is het eerste alleen van kracht als je al een betalende nacht hebt gedaan en de 2de er voor 99.000 coins bij krijgt. Klopt dit?
Nee, dit klopt niet, van de gewone comp nachten zijn er meer data beschikbaar dan van de comp bonus nachten, de bonus nachten zit het hotel nog lang niet vol en dat verwachten ze dan ook niet, er zijn dan geen grote conventies. Het grote verschil zit erin dat je van de comp nachten er maar 1 per account kunt redeemen en van de bonus nachten kun je er 3 per account redeemen.
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Thx Harry! :thumbup:
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

De tickets voor Ka en Zarkana zijn op een week tijd opgeslagen van:
- 206k naar 208k
- 206k naar 260k

:(
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

En dan te bedenken dat wij vorig jaar mei voor 2 tickets zo rond de 75.000-90.000 (weet niet meer precies) LPs moesten neertellen.. :shock:
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

wat een rukkers. nu begrijp ik waarom er vorige week zo veel chips werden gewonnen in het spel.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Dan stop je toch met spelen :blink:
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Het lukt gewoon niet om een fadango reward te bemachtigen.
Las dat naar deze quest de reward gaat verdwijnen jammer maar helaas.
Nog iets meer dan drie weken voor we naar Denver gaan vliegen en nog iets van 18.000 k nodig voor
de twee buffetten van Mgm.
We hebben dan op twee accounts vanaf februarie
2 premium tickets Ka.
1 premium ticket Ka.
2 diner buffets Aria.
1 diner buffet Aria.
2 circus circus diner buffets.
1 diner buffet Mgm.
2 diner buffets Mgm.
2 roundtrips voor de monorail.
op mijn account mocht ik vier rewards en de andere 3.
Dus niet slecht voor een paar maandjes spelen.
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

US-fanboy schreef:Dan stop je toch met spelen :blink:

Mee eens het is maar gratis en altijd meegenomen.
Zelf vondt ik het ook jammer dat de brunch niet meer bij het ontbijt zit met Mgm.
Maar je krijgt het maar dus ben allang blij met wat ik wel bij elkaar heb kunnen spelen.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Anton007 schreef:
1) Ik krijg vaak verzoeken van andere spelers die mijn neighbour (buurman/buurvrouw) willen zijn. Ik accept alles. Maar wat kan ik hier mee bereiken? En waar kan ik mezelf ook bij iemand anders uitnodigen als zijn/haar buurman?

SPIN ZE!

Mvg,
Anton.
Je "vrienden van Facebook" zijn niet automatisch vrienden waar je punten aan kunt geven/van kunt krijgen. Dat kan pas als je ze ook in het spel aan je myVEGAS account koppelt. Het "neighbour" verzoek is zeg maar het middel om ze aan je myVEGAS account te koppelen en dan zie je ze ook in de rijen voorbijschuiven als je gifts weggeeft.
Hoe je jezelf kunt voorstellen als neighbour ? Als je 5 minuten niet spint dan verschijnt er 'n schermpje met 12 Facebookvrienden aan wie je kunt verzoeken om ook myVEGAS te gaan spelen. Een aantal doet het al en daarbij zie je ook in welk level ze zitten, bij een aantal zie je dat niet. Als je deze mensen allemaal het verzoek verstuurd krijgen de mensen die al neighbour zijn 50 chips van je, de anderen krijgen het verzoek om je te accepteren als neighbour.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

REIS2014 schreef:De tickets voor Ka en Zarkana zijn op een week tijd opgeslagen van:
- 206k naar 208k
- 206k naar 260k
Klopt niet helemaal.
Ka was al 208k sinds dit jaar en Zarkana van 208k naar idd 260k.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ems2012 schreef:En dan te bedenken dat wij vorig jaar mei voor 2 tickets zo rond de 75.000-90.000 (weet niet meer precies) LPs moesten neertellen.. :shock:
REIS2014 schreef:De tickets voor Ka en Zarkana zijn op een week tijd opgeslagen van:
- 206k naar 208k
- 206k naar 260k

Het is toch volkomen logisch dat de rewards steeds duurder worden, er zijn steeds meer mensen met heel veel loyalty punten.

Sommige mensen hier denken dat MGM-Mirage een soort liefdadigheid instelling is, en dat zijn ze echt niet, op het moment dat dit spel ze meer gaat kosten dan het oplevert stopt het meteen.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

US-fanboy schreef:Dan stop je toch met spelen :blink:
Die logica zie ik niet. Ik speel maximaal tot aan de reis en dat zie ik wat ik kan 'kopen' met de punten.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Mijn logica is dat als je zit te klagen en te schelden dat je dan beter niet hier kunt doen en actie moet ondernemen.
De actie die in jouw geval de juiste is, is om te stoppen met spelen.
Klagen helpt je niet, en schelden al helemaal niet.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Hallo

Aangezien wij over 2 weken beginnen aan onze eerste Amerika reis, wilde ik maar eens mijn LP's gaan inwisselen.
Ik had gisteren al gekeken en zag dat de door mij gewenste buffetten waren uitverkocht. Ik meen hier op het forum eens te hebben gelezen dat de rewards rond 16.00 uur Nederlandse tijd worden ververst. Dus ik zat om 16.00 uur klaar om ze te gaan kopen, maar toch nog uitverkocht. Ook om 17 uur en 18 uur nog steeds niks nieuws.
Of moet ik eerst heel het spel afsluiten voordat het ververst wordt wellicht?
Iemand enig idee wanneer ik de meeste kans maak dat er weer nieuwe worden aangeboden?

Groetjes,
Monique
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer