Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helicopters North Rim Grand Canyon
Helicopters North Rim Grand Canyon
Ik heb een vraagje: wij doen tijdens onze rondreis alleen de North Rim van de Grand Canyon aan. Dit past beter binnen ons schema maar o.a. ook Bryce en Zion. Voor de South Rim zouden we meer tijd nodig hebben. Mijn vraag: worden er ergens op de North Rim helikoptervluchten aangeboden boven de Grand Canyon?
Uiteraard heb ik zelf al gezocht, maar ik kan niets dichterbij vinden dan vanuit Page. Zijn er ook mogelijkheden dichterbij?
Uiteraard heb ik zelf al gezocht, maar ik kan niets dichterbij vinden dan vanuit Page. Zijn er ook mogelijkheden dichterbij?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Helicopters North Rim Grand Canyon
We zijn er net geweest en er worden geen helikopter vluchten aangeboden op de North Rim. Ik vond na een aantal keren South rim de North rim echt een aanrader omdat het er veel rustiger is, als je er wilt overnachten hou er dan rekening mee dat je lang van te voren moet boeken, ook voor een kampeer plaats.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2165 Weergaves
-
Laatste bericht door Lilo
-
- 18 Reacties