Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Re: MyVegas deel IV
Bedankt voor de reactie! We zijn er pas in oktober, dus zal zien hoeveel lp's we bij elkaar krijgen. Voor die korting hebben we er wel al genoeg, maar mss kunnen we doorsparen voor tickets voor KA en dan voor 'O' via de gewone weg reserveren. Tournament of Kings is eventueel ook een optie... Weet niet of dat een aanrader is?
Wij hebben iets te enthousiast een overnachting bij Circus Circus geboekt
Nu willen we deze eigenlijk verzetten en anders annuleren.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Nu willen we deze eigenlijk verzetten en anders annuleren.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Gewoon opnieuw bellen met het telefoonnummer waar je de boeking hebt gedaan.
Verplaatsen zal niet zo'n probleem zijn (mits nog kamers vrij).
Annuleren is ook geen probleem, maar je krijgt niet je LPs terug.
Verplaatsen zal niet zo'n probleem zijn (mits nog kamers vrij).
Annuleren is ook geen probleem, maar je krijgt niet je LPs terug.
En sinds vorige week hebben ze op het werk facebook geblokkeerd
Iemand tips om dit te omzeilen?

Iemand tips om dit te omzeilen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Gewoon werken op je werk?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gewoon thuis spelen dan he, lijkt me (behalve als je FB nodig hebt voor je werk) eigenlijk ook heel normaal.....
Ik werk onder het zelfstandigen-statuut. Mijn 'werkgever' heeft zich in principe dus niet te moeien met mijn tijdsbesteding.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Dan moet je overleggen met je baas/OR ipv hier vragen hoe je de boel kan omzeilen.
De overnachting bij Circus Circus is zonder problemen verplaatst!
Net nog een overnachting in MGM geboekt. Nu hopen dat we nog genoeg punten kunnen sparen voor nog een overnachting
Daarnaast speel ik ook nog met mijn privéaccount. Wie speelt er veel, is een goede "buur" en mag ik toevoegen?
Net nog een overnachting in MGM geboekt. Nu hopen dat we nog genoeg punten kunnen sparen voor nog een overnachting
Daarnaast speel ik ook nog met mijn privéaccount. Wie speelt er veel, is een goede "buur" en mag ik toevoegen?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik weet niet wat je vegas-naam is, mogelijk zijn we al vrienden en buren.Elsje schreef:Wie speelt er veel, is een goede "buur" en mag ik toevoegen?
Anders: je mag ons toevoegen Vulcans van den Berge & JeeBee Brand. Zelf ben ik wel gericht op het delen met andere Nederlanders

Verder zijn (voor mij) goede Vegas buren waarvan ik weet dat ze hier van het forum zijn: onder andere Kevin Reis, Lucas Vanstelten en Rita Swinnen. Spelen dagelijks en delen wat kan.
(NB: dit wil niet zeggen dat andere AA-Vegas vrienden niet delen of dagelijks spelen, maar ik weet niet van de overige goede vrienden en goede buren of ze van AA forum zijn. een lijstje met wie is wie is vast handig

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn vriend en ik spelen ook onder de namen Kristel De Schryver (uit Stekene) en Maurits Germaine (uit Zele). Jullie mogen ons ook steeds toevoegen. Wij spelen bijna dagelijks.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik zet nu ook regelmatig couponcodes op mijn Facebook voor het MyVegas spel.
Die kunnen jullie ook van mijn Facebook halen:
https://www.facebook.com/miquellisamerikablog
Mijn blog op Facebook ook even leuk vinden dan he
Dan krijg je automatisch een melding wanneer ik er weer nieuwe coupons op heb gezet,
Op de dagen dat ik geen blog plaats, probeer ik er wat codes voor steeds een paar duizend gouden munten op te zetten
Die kunnen jullie ook van mijn Facebook halen:
https://www.facebook.com/miquellisamerikablog
Mijn blog op Facebook ook even leuk vinden dan he

Dan krijg je automatisch een melding wanneer ik er weer nieuwe coupons op heb gezet,
Op de dagen dat ik geen blog plaats, probeer ik er wat codes voor steeds een paar duizend gouden munten op te zetten

Laatst gewijzigd door dhg2000 op 04 jun 2014, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Je mag mij (en mijn vriend) ook altijd toevoegen: Sarah Smith & Filip Smith.
Ik speel tegenwoordig bijna altijd het spel Blackjack, kan daar meestal veel langer spelen met mijn chips dan op de slots. Het gaat dus vlotjes nu
nog ongeveer 50 000 LP's te gaan voor ik mijn overnachtingen kan boeken!
Ik speel tegenwoordig bijna altijd het spel Blackjack, kan daar meestal veel langer spelen met mijn chips dan op de slots. Het gaat dus vlotjes nu

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vanuit die pagina kan ik niemand toevoegen, je moet echt op die hoofdpagina klikken op Like en dan wordt je automatisch toegevoegd 
Bij mijn overnachting in het NYNY hotel was er trouwens geld van mijn creditcard afgeschreven, iemand van MyVegas heeft dit nu voor mij verholpen en heb ik het geld van de overnachting weer terug gestort gekregen (exclusief resort fee) op mijn creditcard. Toch een goede service vind ik.

Bij mijn overnachting in het NYNY hotel was er trouwens geld van mijn creditcard afgeschreven, iemand van MyVegas heeft dit nu voor mij verholpen en heb ik het geld van de overnachting weer terug gestort gekregen (exclusief resort fee) op mijn creditcard. Toch een goede service vind ik.
-
- Amerika-ontdekker
In deel 3 op pag. 40 staan ook een aantal namen van Nederlandse/Belgische forumleden die spelen.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik had een mazzeltje.

Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
- US-fanboy
- Amerikakenner
1000 Loyalty Points (voor zolang het duurt).
Thanks US-fanboy! 

Super!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12842 Weergaves