avusa schreef:Nadat we op 1 mei niets gehoord hadden besloten we maar het zekere voor het onzekere te nemen en iig voor de Cayote Buttes South te gaan (5 permits, 21 augustus). Deze hebben we nu gelukkig, alhoewel ik het idee heb dat ook deze permits snel weg kunnen zijn. Hierna hebben gelijk maar een combinatie tour (White Pocket) geboekt bij Dreamland Adventures. Groot was onze verbazing toen we op 2 mei ingeloot bleken te zijn voor The Wave (20 augustus).
Grtz AVUSA
De tour met Dreamland Safari Tours hebben wij vorig jaar gedaan daar ga je zeker geen spijt van krijgen wij hebben toen een schitterende dag gehad.
Zie http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 23
@ Rob: Ondanks het feit dat we (heel) veel blogs lezen hadden we deze specifieke dag van jullie nog niet gezien. Ik ga hem morgen maar eens op mijn gemak lezen. Wij hopen in ieder geval er ook een mooi verhaal van te kunnen maken.
@ Tofke: Succes met jullie loting. En als het niet gelukt is, de Cayote Buttes South is volgens mij ook waanzinnig mooi. Wij gaan dat iig in augustus ook nog even controleren
We hebben nu zowel voor Cayote Buttes Nort en South de permits. Beiden zijn direct betaald en we hebben aangegeven dat we de permits via de post willen krijgen. Ik heb daar natuurlijk de bevestigingnummers van maar tot nu toe verder nog niets gezien. Kan iemand aangeven wanneer deze per post binnen kwamen. Mogelijk dat ik op basis daarvan even contact opneem met het BLM.
Wij hadden vorig jaar de permits voor South na 16 dagen binnen.
1 februari gekocht en 16 februari lagen ze in de brievenbus.
Voor de Wave hadden we in 2010 ter plaatsen meegedaan dus daar hebben we geen ervaring met opsturen .
Ik hoop natuurlijk dat we er straks bij zijn om 20.00 voor The Wave maar de kans is wel heel klein...
Of we moeten zoveel geluk als avusa
Dus ik ben al aan't kijken voor The Coyote Buttes South...ik had nog een vraagje als je bij Dreamland adventures deze tour boekt (als je permits hebt)zie ik dat het 185$ kost maar is dit per persoon? Ja toch of niet? Want er staat 2 adults bij...en ik las op tripadvisor dat het ook met eten en drinken inclusief is...klopt dit? Wel prijzig mja...in The States kan er altijd wel wa meer...
De prijs van Dreamland Safari Tours is per persoon en inclusief lunch en drinken (water)
Bij die prijs komt trouwens nog wel de tax (8%) dus ben je iets meer kwijt
Wij hebben in 2013 CBS met White Pocket en dit jaar de Tuweep tour met dreamland Safari Tours gedaan beide zijn ons zeer goed bevallen.
Zie http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 23 voor de CBS tour
en http://www.robenannie.nl/reisverslag2014.html dag 24 voor de Tuweep tour
Ja Pushkin spannend é! Zou er ook graag willen bij zijn
Thx Rob voor de info! Ja dan komt het op ong 200$ pp (inclusief water )
Zullen wel zien dreamland adventures heeft wel goeie beoordelingen
Ik denk wel dat je dan meer ziet tegenover dat je het op je 1tje doet...?
Niet alleen zie je meer maar CBS is met eigen (huur)wagen ook moeilijk bereikbaar, je moet een flink stuk door los diep zand waarvoor je de banden voor een deel leeg moet laten lopen.
Die jongens hebben toch iets meer ervaring met rijden onder die omstandigheden dan de doorsnee toerist
South hebben wij nog niet gedaan, maar wel White Pocket met Terry Alderman, was toen (2011) 250 dollar voor 2 personen, en ook oh zo mooi... Veel succes & plezier met jullie plan B,Tofke!
Ziet er ook wel interessant uit! Staan wel geen prijzen bij maar 250 dollar wel in 2011 is toch wel minder dan 400 dollar met dreamland adventures weliswaar zonder the coyote south...
En moet je dan met je eigen huurauto rijden of rijdt Terry dan zelf met zijn wagen?
Voor CBS vul je Paw Hole in.
White Pocket heb je nog geen permit voor nodig maar men is er bij de BLM wel over bezig om ook daar een permit systeem voor in te voeren.
Kan misscjien nog wel even duren want er was vorig jaar al sprake van en het is tot op heden nog steeds niet ingevoerd.
Terry rijdt met zijn wagen vanuit Kanab, als jullie van Page komen dan wordt er afgesproken ergens op de 89 aan het begin van de weg naar WP en daar stappen jullie dan bij hem in.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.