Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helikoptervlucht ervaringen?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Helikoptervlucht ervaringen?
Enthousiast door alle reacties hiervoor, hebben mijn partner en ik besloten toch ook écht een helicopter vlucht te willen maken boven de GC.
We overnachten in het park zelf dus willen vertrekken vanuit Tusayan.
Nu ben ik ook beland op de website van Papillon dat er erg betrouwbaar uit ziet, maar je moet kiezen welke tour je wilt doen en met welk toestel.
Wij willen de meest 'bekende', maar vooral 'mooiste/meest uitgebreide' tour.
Kiezen wij dan voor 1) the North Canyon Tour (al dan niet met Eco-Star toestel) of 2) the Imperial Air Tour (eveneens keus uit twee toestellen)?
Wie o wie kan mij uitsluitsel geven?
Alvast heel erg bedankt!
P.S. Ik heb ook prijzen/mogelijkheden bij mijn reisbureau opgevraagd, maar die lagen al gauw € 30 / 50 p.p. hoger. Toch de moeite om het zelf online te boeken? Iemand ervaring mee?
We overnachten in het park zelf dus willen vertrekken vanuit Tusayan.
Nu ben ik ook beland op de website van Papillon dat er erg betrouwbaar uit ziet, maar je moet kiezen welke tour je wilt doen en met welk toestel.
Wij willen de meest 'bekende', maar vooral 'mooiste/meest uitgebreide' tour.
Kiezen wij dan voor 1) the North Canyon Tour (al dan niet met Eco-Star toestel) of 2) the Imperial Air Tour (eveneens keus uit twee toestellen)?
Wie o wie kan mij uitsluitsel geven?
Alvast heel erg bedankt!
P.S. Ik heb ook prijzen/mogelijkheden bij mijn reisbureau opgevraagd, maar die lagen al gauw € 30 / 50 p.p. hoger. Toch de moeite om het zelf online te boeken? Iemand ervaring mee?
- Robisjo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 37
Renee,
Wij hebben in 2007 de North Canyon Tour tour gedaan koste destijds dacht +/- $ 150 p.p, achteraf hadden wij spijt dat wij er geen $ 30 meer aan hadden besteed om de Imperial Air Tour te doen.
Wij hadden geen Ecostar toestel, maar die andere(witte), resultaat van onze vlucht kan je zien in een eerdere post van ons.
Sjon en Bianca
Wij hebben in 2007 de North Canyon Tour tour gedaan koste destijds dacht +/- $ 150 p.p, achteraf hadden wij spijt dat wij er geen $ 30 meer aan hadden besteed om de Imperial Air Tour te doen.
Wij hadden geen Ecostar toestel, maar die andere(witte), resultaat van onze vlucht kan je zien in een eerdere post van ons.
Sjon en Bianca
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bedankt! Dan wordt het toch de meer uitgebreide Imperial tour met bij voorkeur het Eco Star toestel!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben in 1995 (ik geef toe, dat is lang geleden) een helikoptervlucht met AirStar gemaakt. Die bestaat zo ver ik weet niet meer, ik kan er tenminste niets van vinden. Wij hebben toen voor een half uur $ 90,- p.p. betaald en we vonden het echt de moeite waard. Er waren 5 passagiers aan boord en wij konden beide voorin zitten. De vlucht ging over zowel de South als de North Rim en het commentaar was in verschillende talen, o.a. Nederlands. Je kon de videocamera aansluiten op het geluid, waardoor we rechtstreeks het geluid op onze film kregen. Het werd gesproken door iemand die goed Nederlands sprak maar wel met een accent. Wij vonden het net als Prins Bernhard klinken. Daar hebben we nu nog plezier om. Ook kregen we gratis een souvenirfoto van ons voor de helikopter.
Het gaf ons echt een goede indruk van de Grand Canyon. 's Middags hebben we te voet de verschillende viewpoints bekeken.
Zie ook ons verslag: http://jojostravel1995usa.blogspot.nl Dag 12
Het gaf ons echt een goede indruk van de Grand Canyon. 's Middags hebben we te voet de verschillende viewpoints bekeken.
Zie ook ons verslag: http://jojostravel1995usa.blogspot.nl Dag 12
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi,
Wij hebben een vliegtuigtocht naar de south rim geboekt,
nu twijfel ik of een helicoptervlucht boven de west rim niet beter is.
Daar zit ook een landing bij.
Sommige zeggen dat de south rim zo veel mooier is,is dat zo?
We hebben de grand connoisseur trip geboekt bij pappillon.
Het is vanuit Las Vegas.
Gr Hendrina
Wij hebben een vliegtuigtocht naar de south rim geboekt,
nu twijfel ik of een helicoptervlucht boven de west rim niet beter is.
Daar zit ook een landing bij.
Sommige zeggen dat de south rim zo veel mooier is,is dat zo?
We hebben de grand connoisseur trip geboekt bij pappillon.
Het is vanuit Las Vegas.
Gr Hendrina
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
en toch ben ik er niet helemaal uit, moet deze week boeken.
Ik heb twee opties :
of om 08.00 vanuit Tusayan een helikopter vlucht en daarna de 800 km in een stuk doorrijden naar santa Monica
of vanuit Las Vegas waar we veel meer tijd hebben, twee dagen blijven en deze vlucht vanuit daar doen. (in de aanbieding)
http://it.papillon.com/special-offers-a ... -promotion
Misschien allemaal wat relaxder,
Ik hoor van velen dat de eerste optie mooier is maar met al dat geren ben ik bang dat het meer een stress wordt, terwijl de tweede optie
nog ook niet slecht lijkt.
Wat zouden jullie doen?
alvast bedankt
Jacq
Ik heb twee opties :
of om 08.00 vanuit Tusayan een helikopter vlucht en daarna de 800 km in een stuk doorrijden naar santa Monica
of vanuit Las Vegas waar we veel meer tijd hebben, twee dagen blijven en deze vlucht vanuit daar doen. (in de aanbieding)
http://it.papillon.com/special-offers-a ... -promotion
Misschien allemaal wat relaxder,
Ik hoor van velen dat de eerste optie mooier is maar met al dat geren ben ik bang dat het meer een stress wordt, terwijl de tweede optie
nog ook niet slecht lijkt.
Wat zouden jullie doen?
alvast bedankt
Jacq
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2122 Weergaves