Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LA richting Las vegas
LA richting Las vegas
Hallo,
ik ga volgende week zaterdag naar een wedstrijd van de LA Dodgers, deze begint om 13.00 uur en zal rond 17.00 uur afgelopen zijn, daarna wil ik alvast een stukje richting Las Vegas rijden, wat is een gezellige stopplaats of wijk om te overnachten, zit ook te twijfelen om in een keer door te rijden, maar dan kom ik laat in Vegas aan.
alvast bedankt....John
ik ga volgende week zaterdag naar een wedstrijd van de LA Dodgers, deze begint om 13.00 uur en zal rond 17.00 uur afgelopen zijn, daarna wil ik alvast een stukje richting Las Vegas rijden, wat is een gezellige stopplaats of wijk om te overnachten, zit ook te twijfelen om in een keer door te rijden, maar dan kom ik laat in Vegas aan.
alvast bedankt....John
Re: LA richting Las vegas
Bij mijn weten zijn er geen gezellige stopplaatsen tussen LA en LV.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nee dat is wel een erg saaie 5 uur rijden,
je kan even stoppen bij die verlaten "wet and wild"
http://en.wikipedia.org/wiki/Lake_Dolores_Waterpark
Barstow is de enige plaats die je tegenkomt, gezellig? nee niet echt.
je kan even stoppen bij die verlaten "wet and wild"
http://en.wikipedia.org/wiki/Lake_Dolores_Waterpark
Barstow is de enige plaats die je tegenkomt, gezellig? nee niet echt.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou gewoon in één keer doorijden, laat aankomen is in Las Vegas geen enkel probleem. 
Het is vanaf het stadium 4 uur rijden.

Het is vanaf het stadium 4 uur rijden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik zou toch opletten om deze route 's nachts te doen. Op deze weg gebeuren veel ongevallen. Je kan altijd in Barstow overnachten. Gezellig zal dit niet echt zijn, maar efficiënt wel.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- bedeve
- Amerika-expert
Je leest het John; de gezelligheid is er pas weer in Las Vegas.john1969 schreef:Hallo,
alvast bedankt....John
Na 4 uur 38 minuten en 33 seconden.
Hoe dat er uit ziet ?
Kijk maar...
" onclick="window.open(this.href);return false;
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Haha, tegenwoordig staat ook werkelijk alles online. Grappig te zien.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zou ook doorijden, om 10 uur aankomen in las vegas is geen probleem.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben dit in april andersom gedaan, rond een uur of half 5/5 uur uit Las Vegas weggereden, en in een keer door naar LA. Dit was zelfs met de camper prima te doen, het is alleen maar snelweg. Met een keer tanken waren we uiteindelijk rond half 10 in Long Beach.
Thx,
maar ik bedoelde ook of er in de wijken van LA die richting Las Vegas liggen bijv. Pasadena of andere wijk, ergens een leuk centrum met wat restaurantjes zijn.
maar ik bedoelde ook of er in de wijken van LA die richting Las Vegas liggen bijv. Pasadena of andere wijk, ergens een leuk centrum met wat restaurantjes zijn.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Pasadena ligt niet echt op de weg naar Las Vegas. Maar als je een beetje aan de kant van de rose bowl overnacht zou je de dag erna via canada flintridge de 2 kunnen pakken door Angeles NF naar Palmdale. Dan de 18 naar Victorville en de 15 naar Barstow en Baker. Vanaf daar kun je kiezen om deze highway naar Las Vegas af te rijden of om via Shoshone en Pahrump te rijden, etcetc
In Barstow kan je prima overnachten en er zijn ook wel wat kleine restaurantjes waar je kunt eten.
De overnachting is toch alleen maar bedoelt als een stop-and-go? Je wilt daarna z.s.m. naar Vegas toe denk ik.
De overnachting is toch alleen maar bedoelt als een stop-and-go? Je wilt daarna z.s.m. naar Vegas toe denk ik.
Ja is alleen voor te overnachten, maar dacht als er maar wat restaurantjes in de buurt zijn...ik kijk nog wel wat ik doe, als de wedstrijd te lang duurt blijf ik wel in de buurt van het stadion en misschien hebben we het na 2uur wel gezien en kan ik door naar Vegas. Thx
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1486 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 15 Reacties