Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rocky Mountains NP
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Rocky Mountains NP
Deze zomer willen wij vanaf Denver twee dagen doorbrengen in RMNP. Ik hoorde dat er een plek is waar je bevers kunt zien.
Kent iemand die plek?
En wat moet er nog meer bekeken worden?
Ook graag tips voor goede hotels. Na RMNP rijden we verder richting Glacier.
Alvast bedankt voor tips!
Kent iemand die plek?
En wat moet er nog meer bekeken worden?
Ook graag tips voor goede hotels. Na RMNP rijden we verder richting Glacier.
Alvast bedankt voor tips!
2008: MA- ME- NH - VT - NY; 2009: GA- AL - MS - TN- NC-SC ; 2010: FL; 2012: FL; 2013: CA - AZ - UT - NV; 2014: WA- ID - MT - WY - CO. 2015 New York - PA- NC-SC- GA-FL. 2016 Canada 2019 UT - AZ - CO - NV 2022 Canada - NY- OH - IN - IL- MI
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
Re: Rocky Mountains NP
Wij hebben er één gezien bij Moraine campground in de buurt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2004 in het park een rangerwandeling gedaan - the importance of being a beaver - en een paar bevers gezien. Zie ons reisverslag bij 11 juli. Ik weet niet meer precies waar het was, maar ik vermoed dat het bij de upper beaver meadows trailhead was. Je kunt het vragen bij het visitor center.
Van de NPS-site (http://www.nps.gov/romo/planyourvisit/kids.htm):
Van de NPS-site (http://www.nps.gov/romo/planyourvisit/kids.htm):
Watch for beaver along the way in the Cub Creek drainage. Beaver dams are easy to spot in this area and stream banks are ideal places to look for animal tracks.
MarianneThe Beaver Boardwalk near the beginning of Trail Ridge Road is another place to visit with young beaver fans. The trail takes you over a pond recently inhabited by an industrious colony of beavers. Their story is told on signs along the walkway.
een goed hotel is: Saddle & Surry hotel
http://keersmaekers2012midwest.blogspot ... estes.html
succes.
http://keersmaekers2012midwest.blogspot ... estes.html
succes.
- Old Faithful
- Amerika-expert
Bedoel je daarmee dat je RMNP vanuit Denver wilt bezoeken? Van Denver is het anderhalf à twee uur rijden naar het park en dan sta je nog pas bij de ingang. Estes Park is een betere uitvalbasis voor RMNP.Jos2007 schreef:Deze zomer willen wij vanaf Denver twee dagen doorbrengen in RMNP.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
We hebben als beginpunt Denver, maar gaan daar snel wegom via RMNP richting Seattle te gaan.
Dus zullen we een paar nachten in de buurt van het park overnachten.
Dus zullen we een paar nachten in de buurt van het park overnachten.
2008: MA- ME- NH - VT - NY; 2009: GA- AL - MS - TN- NC-SC ; 2010: FL; 2012: FL; 2013: CA - AZ - UT - NV; 2014: WA- ID - MT - WY - CO. 2015 New York - PA- NC-SC- GA-FL. 2016 Canada 2019 UT - AZ - CO - NV 2022 Canada - NY- OH - IN - IL- MI
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou overnachten in Estespark. Je bent vandaaruit zo in het park en is ook nog een leuk stadje! Wij zijn vanuit Denver daar heen gereden via het plaatsje Nederland en the peak to peak highway, en waren rond de middag bij het motel. Wij overnachtten in Discovery Lodge, een prima motel net buiten het stadje maar nog wel op loopafstand (10 min.) van de winkels en restaurantjes!
Groet Rieky
Groet Rieky
Zou ik even gebruik mogen maken van dit topic?
Wij zijn er rond 9 mei. In hoeverre is het realistisch en interessant om in die periode met een RV dit park te bezoeken? Rekening houdend met weersomstandigheden etc..
Wij zijn er rond 9 mei. In hoeverre is het realistisch en interessant om in die periode met een RV dit park te bezoeken? Rekening houdend met weersomstandigheden etc..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht