Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Simi Valley (Reagan)
-
Anita
Simi Valley (Reagan)
Is er al eens iemand in Simi Valley naar het graf van President Reagan geweest? Is het de moeite waard om er voor om te rijden van Anaheim naar San Simeon? En zo ja, hoeveel tijd moeten we er in totaal dan voor uittrekken?
Anita
Anita
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Anita,
Toen ik afgelopen zomer in Los Angeles was, heb ik serieus overwogen ook een bezoek aan zijn graf te brengen.
Omdat het toen nog maar enkele weken na zijn overlijden was, bleek het er elke dag ontzettend druk te zijn. De tv berichtte er bijna dagelijks over. Ik heb het daarom uitgesteld voor een andere keer.
Als je de kans (en tijd) hebt, zou ik het zeker doen. Het is toch een bijzondere president geweest.
Roland
Toen ik afgelopen zomer in Los Angeles was, heb ik serieus overwogen ook een bezoek aan zijn graf te brengen.
Omdat het toen nog maar enkele weken na zijn overlijden was, bleek het er elke dag ontzettend druk te zijn. De tv berichtte er bijna dagelijks over. Ik heb het daarom uitgesteld voor een andere keer.
Als je de kans (en tijd) hebt, zou ik het zeker doen. Het is toch een bijzondere president geweest.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 6689 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-