Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helikopter vlucht Grand Canyon
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Helikopter vlucht Grand Canyon
Hallo allemaal,
Wij zouden graag een helikopter vlucht willen maken over de Grand Canyon. Is het een aanrader om deze helikopter vlucht bij zonsopgang of ondergang te maken, of voegt dat niet veel toe?
Hoop dat jullie me kunnen helpen,
Liefs,
Wij zouden graag een helikopter vlucht willen maken over de Grand Canyon. Is het een aanrader om deze helikopter vlucht bij zonsopgang of ondergang te maken, of voegt dat niet veel toe?
Hoop dat jullie me kunnen helpen,
Liefs,
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: Helikopter vlucht Grand Canyon
Volgens mij lukt een zonsopgang nooit, ze starten niet zo vroeg. En waarschijnlijk zijn ze al gestopt met vliegen als de zon onder gaat.
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat men zo vroeg/laat vliegt... En ik twijfel ook aan de toegevoegde waarde eigenlijk. Wat planning betreft is zo vroeg/laat mogelijk natuurlijk wel het interessantste.
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Vanaf 1 mei wordt er vanaf 07.45uur 's ochtends gevlogen bij Papillon en is de laatste vlucht van de dag om 17.15uur. Omdat Sunrise in mei om ongeveer half 6 is en sunset om half 8 kun je deze periodes helaas niet meemaken vanuit de helikopter. Dit geldt in ieder geval voor alle vluchten vanaf de South Rim.
Meer tips voor het boeken van een Grand Canyon Helikoptervlucht.
Meer tips voor het boeken van een Grand Canyon Helikoptervlucht.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht