Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in San Francisco
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hotel in San Francisco
Ik ben bezig mijn route aan het uitstippelen voor onze rondreis aan de Westkust deze zomer.
Ik twijfel eraan om een hotel te boeken in SF zelf, daar ik een mooi (en vooral goedkoper ) motel heb in Mill Valley (Travelodge Mill Valley/Sausalito)
Dit is op slechts 24 km van Fisherman’s Warf. Wat denken jullie, een goede uitvalsbasis om SF te verkennen ?
Ik twijfel eraan om een hotel te boeken in SF zelf, daar ik een mooi (en vooral goedkoper ) motel heb in Mill Valley (Travelodge Mill Valley/Sausalito)
Dit is op slechts 24 km van Fisherman’s Warf. Wat denken jullie, een goede uitvalsbasis om SF te verkennen ?
Re: Hotel in San Francisco
Ik zou vooral dichterbij zoeken, met name bij de luchthaven liggen betaalbare hotels die goed per OV te bereiken zijn. Of heb je een auto?
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ziet er wel leuk uit en wat is nou 20 min? Vanuit het vliegveld kost het ook snel 10 min. Als je toch de auto in moet maken die paar minuten niet veel meer uit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik zou ook liever buiten SF gaan zitten met het hotel.
Rijden doe je toch al veel dus maakt het niets uit.
Ziet er leuk uit.
Rijden doe je toch al veel dus maakt het niets uit.
Ziet er leuk uit.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht