Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag Excalibur Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Vraag Excalibur Las Vegas

Bericht door Silent Dream »

Hey all

Ik ben bezig met een boek en dit speelt zich gedeeltelijk af in Las Vegas. Nou ben ik hier zelf al eens geweest, dus dat maakt het schrijven een stuk gemakkelijker. Ik ben echter niet in het Excalibur geweest en dat is het hotel waar mijn hoofdpersoon zal overnachten. Hopelijk zijn er wat mensen hier die er wel zijn geweest en me kunnen helpen, aangezien ik zelf geen mogelijkheid zie om binnenkort naar Las Vegas te reizen.

- Hoe gaat het met inchecken? Ik weet dat er bij veel hotels lange rijen kunnen staan. Is dat hier ook het geval? En: ook heel belangrijk: zou mijn hoofdpersoon ook 's nachts aan kunnen komen een hotelkamer kunnen krijgen?
- Werken ze in het hotel met een pasje om de deur van de kamer te openen of met sleutels?
- In veel hotels hebben ze van die grote kledingkasten op de kamer, waar je eventueel in zou kunnen staan. Kan dat hier ook?

Ik weet het, het zijn soms wat vage vragen, maar ze zijn belangrijk voor het verhaal :) Mochten jullie nog andere dingen weten die jullie ervaren hebben tijdens het verblijf hier, dan hoor ik dat ook graag. Wellicht kan ik er wel wat mee.

Thanks all :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 29
Contacteer:

Re: Vraag Excalibur Las Vegas

Bericht door lyan »

- Hoe gaat het met inchecken? Ik weet dat er bij veel hotels lange rijen kunnen staan. Is dat hier ook het geval? En: ook heel belangrijk: zou mijn hoofdpersoon ook 's nachts aan kunnen komen een hotelkamer kunnen krijgen?
Bij Excalibur kunnen ook lange rijen staan, en ja 's nachts wordt er ook gewoon ingecheckt, ze gaan 24 uur per dag door.

- Werken ze in het hotel met een pasje om de deur van de kamer te openen of met sleutels?
Pasjes, meestal met reclameboodschappen van shows die daar draaien of van restaurants

- In veel hotels hebben ze van die grote kledingkasten op de kamer, waar je eventueel in zou kunnen staan. Kan dat hier ook?
Ja, dat kan!
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Top, dank je wel :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rafc01
Amerika-ontdekker

Bericht door Rafc01 »

Wij zitten in augustus 3 nachten in Excalibur dus als er concrete dingen zijn waar ik op moet letten laat je 't maar weten. :wink:
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

Nu moet ik wel zeggen dat er een mega grote desk was om in te checken waar je een groot aantal medewerkers naast elkaar aan het werk kunt zetten. Wij hadden de pech bij inchecken dat er in het systeem een dubbele reservering stond voor onze kamers en dat ze eerst uit gingen zoeken hoe of wat. Wij hebben denk dik 45 minuten staan wachten.

In het systeem stond dat er 2x 2 kamers geboekt waren terwijl wij slechts 1x 2 kamers geboekt hadden.

Wel een leuk hotel, alleen die lange gangen zijn wat minder leuk als je de laatste kamer van de gang hebt.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer