Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goed hotel centraal in Yellowstone
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Goed hotel centraal in Yellowstone
Daar geef ik je zeker gelijk in Martin, maar puur voor de cabin had ik het me iets meer in de natuur voorgesteld iets verder van de hoofdgebouwen zeg maar.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vanaf Cayon naar Haydn Valley is deed ik afgelopen september in 15 minuten. Goed te doen. Als je vroeg in de ochtend daar Wildlife wqilt kijken kun je dat overwegen. De cabin zelf vond ik niet echt geweldig ( 100 dollar was de prijs) maar je zit zo tussen alle wildlife. Vanaf West Yellowstone doe je er toch 1,5 uur over naar Haydn Valley.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar moet ik jou weer gelijk in gevenPSVwally schreef:Daar geef ik je zeker gelijk in Martin, maar puur voor de cabin had ik het me iets meer in de natuur voorgesteld iets verder van de hoofdgebouwen zeg maar.

Martin
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij gaan het volgende doen;
We komen vroeg aan in Cody, daar gaan we die dag nog even rondkijken. De dag daarop gaan we via Fishing bridge naar het noorden langs o.a. Natural bridge, Mud volcano, Sulphur caldron, Yellowstone Canyon en Tower falls. We overnachten dan in Gardiner. De dag daarop gaan we richting West via Mammoth hot springs, Roaring mountain, Norris geyser basin, Steamboat geyser, Artists paintpots, Monument geyser basin en Beryl spring.
Dan blijven we twee nachten in West en bezoeken we o.a. de Old Faithfull en de geysers in de Lower, Midway, Upper, Biscuit en Black sand geyser basins. En we willen ook nog naar de Grand Prismatic ring en de Fountain pot.
Vervolgens verlaten we Yellowstone richting Grand Teton. De hotels zijn we nog niet helemaal uit dat ligt ook een beetje aan de offertes. De een kan alleen hotel A boeken de ander weer alleen B. Zo is het heel lastig om een aanbieder te vinden die een 21 dagen reis exact kan maken zoals je hem wenst
.
We komen vroeg aan in Cody, daar gaan we die dag nog even rondkijken. De dag daarop gaan we via Fishing bridge naar het noorden langs o.a. Natural bridge, Mud volcano, Sulphur caldron, Yellowstone Canyon en Tower falls. We overnachten dan in Gardiner. De dag daarop gaan we richting West via Mammoth hot springs, Roaring mountain, Norris geyser basin, Steamboat geyser, Artists paintpots, Monument geyser basin en Beryl spring.
Dan blijven we twee nachten in West en bezoeken we o.a. de Old Faithfull en de geysers in de Lower, Midway, Upper, Biscuit en Black sand geyser basins. En we willen ook nog naar de Grand Prismatic ring en de Fountain pot.
Vervolgens verlaten we Yellowstone richting Grand Teton. De hotels zijn we nog niet helemaal uit dat ligt ook een beetje aan de offertes. De een kan alleen hotel A boeken de ander weer alleen B. Zo is het heel lastig om een aanbieder te vinden die een 21 dagen reis exact kan maken zoals je hem wenst

^ Waarom boek je die overnachtingen dan niet gewoon zelf? 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, als je al zelf de hotels hebt uitgezocht is het nauwelijks extra moeite om ze dan ook te boeken. Er zijn meerdere sites die je daarvoor kunt gebruiken en rechtstreeks bij het motel is ook een mogelijkheid. Voor accommodatie in Yellowstone zelf zie hier. Zelf boeken geeft je ook de mogelijkheid om nog gratis te kunnen annuleren.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ja ik moet zeggen dat het bij ons ook steeds meer gaat spelen dat zelf boeken bijna net zo makkelijk is. Alleen is het meer de uitgestrekte spaar mogelijkheid die je hebt als je het laat doen. Tot die tijd alleen de aanbetaling en dan nog ruim de tijd om de reis bij elkaar te sparen. Ik heb wel even wat vergeleken maar het lijkt er ook op dat bepaalde aanbieders een hotel goedkoper kunnen aanbieden dan dat ik ze zelf benader.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die spaarmogelijkheid zie ik niet. Je betaalt meestal ter plekke. Je hebt wel je credit card nodig om te boeken, maar ik weet alleen van Xanterra en andere parkaccommodaties dat je de eerste nacht moet aanbetalen. Een paar nachten betalen is ook nooit zo erg vind ik, dat spreidt de kosten een beetje. Maar meestal hoef je pas ter plekke te betalen.
Het kan zijn dat een reisbureau een hotel goedkoper aanbiedt, maar ik heb niet het idee dat dat altijd zo is. Goed vergelijken dus. Je kunt ook kijken of je AAA-korting kunt krijgen (met je ANWB-pas).
Marianne
Het kan zijn dat een reisbureau een hotel goedkoper aanbiedt, maar ik heb niet het idee dat dat altijd zo is. Goed vergelijken dus. Je kunt ook kijken of je AAA-korting kunt krijgen (met je ANWB-pas).
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor volgend jaar vandaag 2 cabins geboekt in Yellowstone NP.
1 nacht een budget cabin bij the old faithful lodge voor $81
en 2 nachten een budget cabin bij Mammoth Hot Springs. Hier zit een verhaaltje achter, want ik had op de xanterra website gezien dat de cabins bij Canyon vol zaten. Ik heb via een andere site (en die kan ik nu ineens niet meer terugvinden
) een reservatie gedaan voor een cabin bij Canyon. Kon gewoon op verzenden drukken. Een uur of 2 geleden werd ik gebeld door een meneer dat het hem speet dat er geen budget cabins meer vrij waren, maar dat ik voor $204 per nacht nog wel een western frontier cabin zou kunnen krijgen. Nou vind ik dat een beetje erg overdreven en dus wees ik dat op een nette manier af dat het voor ons iets boven het budget lag. Na eerst nog Mammoth Hotel aangeboden te hebben gekregen akkoord gegaan met een budget cabin in Mammoth Hot Springs, wat ook redelijk ligt voor de Lamar Valley en het blacktail plateau. Ik zou op de xanterra site overigens $89 p.n. betalen, maar omdat we al 4 accomodaties door waren gegaan bood hij ze me voor $80 p.n aan dus dat is ook weer een aardige geste.
Nu zit ik wat te google-en en ik kom er met de foto's niet helemaal uit. Ik ben van vroeger kamperen wel gewend, met je handdoekje en flesje badedas naar de douches lopen.
Die old faithful cabin kom ik nog wel een beetje uit als ik die ene foto zie en dat zal wel lijken een kleine versie van de snow lodge cabin die ik vorig jaar had, maar dan met alleen maar een wastafel.
Maar met die mammoth hot springs cabin kom ik er niet echt uit. Zijn dat nou die 2 dingen aan elkaar of die losse en zit daar bij elke cabin een soort veranda?
Heeft iemand foto's van de binnenkant? Ik vind op youtube nl. alleen video's van de frontier cabins. (edit: krijg eindelijk door hoe die foto's met tekst te zien zijn op tripadvisor)
Nacht 4 is nog niet geboekt en laten we voorlopig open, omdat we als we misschien wel genoeg van Yellowstone gezien hebben nog Craters of the Moon of wat meer rond SLC willen doen.
1 nacht een budget cabin bij the old faithful lodge voor $81
en 2 nachten een budget cabin bij Mammoth Hot Springs. Hier zit een verhaaltje achter, want ik had op de xanterra website gezien dat de cabins bij Canyon vol zaten. Ik heb via een andere site (en die kan ik nu ineens niet meer terugvinden

Nu zit ik wat te google-en en ik kom er met de foto's niet helemaal uit. Ik ben van vroeger kamperen wel gewend, met je handdoekje en flesje badedas naar de douches lopen.
Die old faithful cabin kom ik nog wel een beetje uit als ik die ene foto zie en dat zal wel lijken een kleine versie van de snow lodge cabin die ik vorig jaar had, maar dan met alleen maar een wastafel.
Maar met die mammoth hot springs cabin kom ik er niet echt uit. Zijn dat nou die 2 dingen aan elkaar of die losse en zit daar bij elke cabin een soort veranda?
Heeft iemand foto's van de binnenkant? Ik vind op youtube nl. alleen video's van de frontier cabins. (edit: krijg eindelijk door hoe die foto's met tekst te zien zijn op tripadvisor)
Nacht 4 is nog niet geboekt en laten we voorlopig open, omdat we als we misschien wel genoeg van Yellowstone gezien hebben nog Craters of the Moon of wat meer rond SLC willen doen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
deze toevallig?PSVwally schreef:Hier zit een verhaaltje achter, want ik had op de xanterra website gezien dat de cabins bij Canyon vol zaten. Ik heb via een andere site (en die kan ik nu ineens niet meer terugvinden) een reservatie gedaan voor een cabin bij Canyon. Kon gewoon op verzenden drukken.
Heb je geen mail of zo gekregen met bevestiging?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, dat is de xanterra site
Ik heb van mammoth inderdaad nog geen bevestiging binnen, volgens de man aan de telefoon zou die binnen 24 uur komen. Gevalletje van alle cookies en geschiedenis wissen aangezet bij uitschakelen computer om elke keer zeker verse pagina's te krijgen
Maar ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, die man aan de telefoon was nogal overdreven enthousiast over Yellowstone en toen ik vertelde dat ik er al eerder was geweest begon hij gelijk over de elanden en rendieren die daar tussen de cabins staan en waar ik de vorige keer had overnacht. Ik denk dat het wat langer duurt omdat het telefonisch is geregeld ipv online. Old Faithful bevestiging had ik binnen 5 minuten in de mailbox.

Maar ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, die man aan de telefoon was nogal overdreven enthousiast over Yellowstone en toen ik vertelde dat ik er al eerder was geweest begon hij gelijk over de elanden en rendieren die daar tussen de cabins staan en waar ik de vorige keer had overnacht. Ik denk dat het wat langer duurt omdat het telefonisch is geregeld ipv online. Old Faithful bevestiging had ik binnen 5 minuten in de mailbox.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in 2004 in Mammoth Hot Springs in een huisje met veranda. Zag er van buiten erg verwaarloosd uit, maar van binnen viel het heel erg mee. Een ruime kamer met wastafel. Ik heb nog even gezocht, maar we hebben geen foto van de binnenkant.
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inmiddels bevestiging Mammoth ook binnen, het was via usparklodging.com.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1018 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 6 Reacties