Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Monterey e.o.
-
Mandijtjuh
- Amerikafan
- Contacteer:
Hotel Monterey e.o.
Heb druk bezig met het boeken van de Hotels voor onze Amerika reis in Mei.
Nu zit ik erg te twijfelen over het hotel in Monterey. In de planning hadden we staan Comfort Inn Monterey by the Sea.
Deze heeft op Tripadvisor een beoordeling van 3,5 uit 5, 66% positief, kosten €70,78. De beoordelingen hiervoor zijn nogal wisselend..
Nu zit ik op hotwire te kijken maar heb nog nooit iets via hotwire geboekt. Ik heb gevonden:
- Pacific Grove area hotel 2,5 ster voor €65,- Tripadvisor 4 uit 5 (500+ beoordelingen), 90% positief op hotwire. (faciliteiten: gratis ontbijt, gratis parking, gratis internet, suite, dichtbij strand, Boutique Hotel).
- Carmel area 3 sterren voor €113,- Tripadvisor 4 uit 5(500+ beoordelingen), 95% positief op hotwire. (faciliteiten: gratis parking, gratis internet, pool, restaurant).
Wat zouden jullie aanraden?
Ik denk dat die in Carmel de "Carmel Mission Inn" zal zijn en in Pacific Grove denk ik "Rosedale Inn Executive Suite"
Nu zit ik erg te twijfelen over het hotel in Monterey. In de planning hadden we staan Comfort Inn Monterey by the Sea.
Deze heeft op Tripadvisor een beoordeling van 3,5 uit 5, 66% positief, kosten €70,78. De beoordelingen hiervoor zijn nogal wisselend..
Nu zit ik op hotwire te kijken maar heb nog nooit iets via hotwire geboekt. Ik heb gevonden:
- Pacific Grove area hotel 2,5 ster voor €65,- Tripadvisor 4 uit 5 (500+ beoordelingen), 90% positief op hotwire. (faciliteiten: gratis ontbijt, gratis parking, gratis internet, suite, dichtbij strand, Boutique Hotel).
- Carmel area 3 sterren voor €113,- Tripadvisor 4 uit 5(500+ beoordelingen), 95% positief op hotwire. (faciliteiten: gratis parking, gratis internet, pool, restaurant).
Wat zouden jullie aanraden?
Ik denk dat die in Carmel de "Carmel Mission Inn" zal zijn en in Pacific Grove denk ik "Rosedale Inn Executive Suite"
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hotel Monterey e.o.
Wij hebben 1 nacht verbleven in BEST WESTERN PLUS DE ANZA INN.
99$ inc tax, maar kleine kamers, pover ontbijt en amper iets van restaurants in de buurt.
Verder wel propere kamers en vriendelijk personeel.
99$ inc tax, maar kleine kamers, pover ontbijt en amper iets van restaurants in de buurt.
Verder wel propere kamers en vriendelijk personeel.
-
vinceG
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben voor Eur 57 (via booking.com) gelogeerd in het Comfort Inn Monterey Bay.
Een absolute aanrader! 5 min met de auto van de kust (10 min lopend) met genoeg restaurants in de buurt en een Vons op loopafstand.
Daarnaast vonden we het een heel net hotel, met schone en ruime kamers. Daarnaast 2 grote jacuzzi's en een sauna aanwezig.
Het hotel heeft ook een uitgebreid warm (!) ontbijt en heel de dag goede koffie.
Tevens ook prima internet en de auto vlak voor de deur.
Een absolute aanrader! 5 min met de auto van de kust (10 min lopend) met genoeg restaurants in de buurt en een Vons op loopafstand.
Daarnaast vonden we het een heel net hotel, met schone en ruime kamers. Daarnaast 2 grote jacuzzi's en een sauna aanwezig.
Het hotel heeft ook een uitgebreid warm (!) ontbijt en heel de dag goede koffie.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dit motel is ons niet bevallen en zal ik niet direct aanraden. Toch zijn er anderen wel tevreden over.Mandijtjuh schreef:Nu zit ik erg te twijfelen over het hotel in Monterey. In de planning hadden we staan Comfort Inn Monterey by the Sea.
Alhoewel ik deze Comfort Inn Monterey Bay alleen aan de buitenkant heb gezien, zou mijn voorkeur daar naar uitgaan.vinceG schreef:Wij hebben <.. KNIP ..> gelogeerd in het Comfort Inn Monterey Bay.
Kijk ook eens bij de beoordelingen, die gegeven zijn door de forumleden (link bovenaan de website):
- voor Monterey: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... y&staat=CA
- voor Carmel: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... l&staat=CA
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ja zeker een aanrader. Wat vinceG ook al aangeeft is dit een zeer netjes motel met de auto letterlijk 2,5 meter van de deur...vinceG schreef:Wij hebben voor Eur 57 (via booking.com) gelogeerd in het Comfort Inn Monterey Bay.
Als je in mei gaat, zou ik gewoon alles ter plaatse boeken. Doen wij nooit, laatste keer zijn we laatste week augustus + maand september geweest, niks gereserveerd en nooit probleem gehad om iets te vinden. Zou dit ter plaatse doen en dan zien dat je aan kortingbons geraakt. Je gaat veel besparen en "koopjes" kunnen doen.
Alleen op weg naar Crater Lake was er weinig te vinden. Zijn toen aanbeland in Union Creek. Maar was nog meer dan genoeg plaats.
Alleen op weg naar Crater Lake was er weinig te vinden. Zijn toen aanbeland in Union Creek. Maar was nog meer dan genoeg plaats.
-
Bonkers
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
priceline.com Hadden wij het hyatt voor 116 dollar per nacht voor 2 nachten. Wel in juni
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht