Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van LAX naar Port of LA
van LAX naar Port of LA
Volgend jaar wil ik aan mijn rondreis in het westen een kleine cruise koppelen. Dit betekend dat ik mijn huurwagen inlever en dan naar de have moet zien te komen.
Heeft iemand ervaring met transport van LAX naar de Port of LA.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken.
Bedankt voor jullie advies,
John
Heeft iemand ervaring met transport van LAX naar de Port of LA.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken.
Bedankt voor jullie advies,
John
Hallo,
Bijzonder veel ervaring heb ik niet met het openbaar in LA. Ben er slechts 1 dagje geweest. Die dag hebben we het een en ander met de bus gedaan. Met de bus is het spotgoedkoop. 1 a 2 dollar per rit. Als je met de bus wilt gaan raad ik je aan om de route ed goed voor te bereiden.
Anders zou ik lekker de taxi pakken als je veel bagage te versjouwen hebt.
Groetjes.
Bijzonder veel ervaring heb ik niet met het openbaar in LA. Ben er slechts 1 dagje geweest. Die dag hebben we het een en ander met de bus gedaan. Met de bus is het spotgoedkoop. 1 a 2 dollar per rit. Als je met de bus wilt gaan raad ik je aan om de route ed goed voor te bereiden.
Anders zou ik lekker de taxi pakken als je veel bagage te versjouwen hebt.
Groetjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4458 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-