Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam + hoteltips
-
nanske
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam + hoteltips
Heeft er iemand ervaring met de vlucht van Amsterdam naar Phoenix? We hebben 2.20u overstaptijd in Los Angeles. Is dit voldoende of niet?
Eens aangekomen in Phoenix neem ik daar een overnachting om van daaruit aan mijn trip te beginnen.
Tips voor een goed hotel of motel (maakt niet uit)
Is er in Phoenix eventueel iets te doen? We zouden in de vroege avond landen?
Anders opteer ik gewoon voor een hotel dicht aan de luchthaven zodat we de dag nadien richting Canyons kunnen rijden.
Eens aangekomen in Phoenix neem ik daar een overnachting om van daaruit aan mijn trip te beginnen.
Tips voor een goed hotel of motel (maakt niet uit)
Is er in Phoenix eventueel iets te doen? We zouden in de vroege avond landen?
Anders opteer ik gewoon voor een hotel dicht aan de luchthaven zodat we de dag nadien richting Canyons kunnen rijden.
Re: Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam
De overstaptijd van 2u20m in Los Angeles is voldoende. Mits je geen vertraging oploopt. En anders boeken ze je over op een volgende vlucht. Als je begin van de avond aankomt in Phoenix dan zou ik een hotel dichtbij nemen en niet meer de stad ingaan. Op die manier kan je ook lekker bijkomen van de lange vlucht.
-
nanske
- Amerikafan
Dank u wel mtl voor je antwoord.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Je kunt het beste een hotel/motel boeken met een gratis airport-shuttle-service, dan kun je 's morgens weer met deze shuttle naar het vliegveld en dan met de gratis rental-shuttle naar het car-rental gebouw, waar alle verhuurmaatschappijen bijelkaar zitten. Scheelt je weer een dag autohuur.
-
nanske
- Amerikafan
@Hennycox, das idd ook een super idee. Momenteel ben ik de tickets aan het volgen. Ik zit zo rond de €1060 per persoon.
In het heen vliegen zit er 1 stop in en met het terugvliegen is deze rechtstreeks. Ben aan het twijfelen of ik ze al zou boeken of hopen dat de prijzen gaan dalen na een tijdje. 2 jaar geleden heb ik ze ook deze periode aangekocht voor Miami en sindsdien waren ze ook alleen maar gestegen. Zijn er hier mensen die deze prijs correct vinden of moet ik wachten?
In het heen vliegen zit er 1 stop in en met het terugvliegen is deze rechtstreeks. Ben aan het twijfelen of ik ze al zou boeken of hopen dat de prijzen gaan dalen na een tijdje. 2 jaar geleden heb ik ze ook deze periode aangekocht voor Miami en sindsdien waren ze ook alleen maar gestegen. Zijn er hier mensen die deze prijs correct vinden of moet ik wachten?
Wij hebben vorig jaar met British Airways gevlogen. Heen via Londen naar Phoenix en terug vanuit San Diego via Londen naar Amsterdam. In hoogseizoen kostte ons dit 900 euro per ticket.
Wij kwamen ook eind van de middag aan en zijn toen naar de Hospitality Suites in Scottsdale gegaan. Gratis pendel van en naar vliegveld. Even bellen en ze halen je op. Wij hebben ook de ochtend erna weer helemaal fris onze auto opgehaald bij het vliegveld. De pendel van het hotel bracht ons heen en we zijn direct na het ophalen van de auto doorgereden naar Sedona.
Wij kwamen ook eind van de middag aan en zijn toen naar de Hospitality Suites in Scottsdale gegaan. Gratis pendel van en naar vliegveld. Even bellen en ze halen je op. Wij hebben ook de ochtend erna weer helemaal fris onze auto opgehaald bij het vliegveld. De pendel van het hotel bracht ons heen en we zijn direct na het ophalen van de auto doorgereden naar Sedona.
-
nanske
- Amerikafan
Hallo Wendyp, heb zonet gekeken op de site van BA en heb ook andere plaatsen ingetikt, maar alles komt duurder uit dan diegene die ik nu gevonden heb. Jou prijs was idd. een mooie prijs. Toch bedankt voor de info.
-
nanske
- Amerikafan
Heb zonet ook gekeken naar het hotel in Scotsdale, ziet er goed uit. Alleen is het ontbijt extra te betalen. Enig idee nog rond hoeveel je toen zat voor het ontbijt?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wanneer wil je gaan? De prijzen van de tickets zijn erg afhankelijk van de periode dat je wilt vliegen. En vlieg je terug niet vanaf Phoenix? En waarvandaan vlieg je?
Je zou ook naar vluchten naar Las Vegas kunnen kijken. Kijk ook eens in het vervoer-forum.
Marianne
Je zou ook naar vluchten naar Las Vegas kunnen kijken. Kijk ook eens in het vervoer-forum.
Marianne
-
nanske
- Amerikafan
@Marianne, we vertrekken 4/7/2014 en terugvlucht 27/7/2014.
Naar Phoenix vliegen lijkt ons het handigst qua tijd de dag erna om naar de Grand Canyon te rijden.
Terugvlucht vanuit LA of San Diego vermits we die periode daar vertoeven.
Naar Phoenix vliegen lijkt ons het handigst qua tijd de dag erna om naar de Grand Canyon te rijden.
Terugvlucht vanuit LA of San Diego vermits we die periode daar vertoeven.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Als je al vroeg in de avond in phoenix aankomt zou ik meteen de huurauto ophalen. Heb je meteen vervoer en kun je de dag erna meteen op pad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- HennyCox
- Amerikakenner
Ik heb net gekeken en ik kom voor de vlucht op jouw dagen uit op 980 euro pp.
IK boek altijd via vliegtarieven.nl trouwens, goedkoper vind ik de vluchten nergens.
Ik zou gewoon de prijzen regelmatig checken, heb ik afgelopen jaar ook gedaan en in oktober kostte onze vlucht 950 pp en in december gingen de prijzen omlaag en heb ik geboekt voor 510 pp. Wij vlogen van Ams naar Phoenix en ook terug vanaf Phoenix.
In Hospitality in Scottsdale hebben wij 5 jaar geleden ook geslapen, maar toen was het ontbijt inbegrepen...tevens was dit het lekkerste ontbijt van de hele reis.
Als ik je een tip mag geven voor hotels, verdiep je eens in het boeken via Priceline, dan kun je voor weinig geld zitten in zeer luxe hotels
Ik boekte in Amerika zelf soms nog een hotel 2 dagen vantevoren en toen hadden we echt 4/5 sterren hotels voor 60 dollar.
IK boek altijd via vliegtarieven.nl trouwens, goedkoper vind ik de vluchten nergens.
Ik zou gewoon de prijzen regelmatig checken, heb ik afgelopen jaar ook gedaan en in oktober kostte onze vlucht 950 pp en in december gingen de prijzen omlaag en heb ik geboekt voor 510 pp. Wij vlogen van Ams naar Phoenix en ook terug vanaf Phoenix.
In Hospitality in Scottsdale hebben wij 5 jaar geleden ook geslapen, maar toen was het ontbijt inbegrepen...tevens was dit het lekkerste ontbijt van de hele reis.
Als ik je een tip mag geven voor hotels, verdiep je eens in het boeken via Priceline, dan kun je voor weinig geld zitten in zeer luxe hotels
Ik boekte in Amerika zelf soms nog een hotel 2 dagen vantevoren en toen hadden we echt 4/5 sterren hotels voor 60 dollar.
-
nanske
- Amerikafan
Re: Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam + hoteltips
@Hennycox, Ik heb gekeken en idd die prijs zie ik ook staan.
Alleen verkiezen wij om terug te keren in de late namiddag, heb daar ook naar gekeken en kom dan uit voor 2 personen op €2146,36.
En als we vanuit San Diego zouden terugkeren, zitten we op €2034,32.
Ik vind het wel tof dat je dit hebt opgezocht trouwens.
Die site kende ik niet.
Alleen verkiezen wij om terug te keren in de late namiddag, heb daar ook naar gekeken en kom dan uit voor 2 personen op €2146,36.
En als we vanuit San Diego zouden terugkeren, zitten we op €2034,32.
Ik vind het wel tof dat je dit hebt opgezocht trouwens.
Die site kende ik niet.
- HennyCox
- Amerikakenner
Nanske, heb geduld met boeken van een vlucht en je "verdient" een hoop geld (wat je daar goed kunt besteden
).
Prijzen zijn nu nog veel te hoog voor juli 2014, wij gaan ook weer en ik ga pas echt kijken vanaf november, tot die tijd blijven de prijzen te hoog.
Prijzen zijn nu nog veel te hoog voor juli 2014, wij gaan ook weer en ik ga pas echt kijken vanaf november, tot die tijd blijven de prijzen te hoog.
-
nanske
- Amerikafan
Jullie gaan de tickets pas volgen vanaf november? Wanneer zouden jullie vertrekken?
Toen we 2 jaar geleden de tickets boekten, heb ik af en toe eens gekeken naar het verder verloop, maar nooit geen betere vlucht gevonden.
Vind het een beetje riskant omdat we toch in het bouwverlof zitten en hoogseizoen is.
Natuurlijk is het altijd een gok.
Toen we 2 jaar geleden de tickets boekten, heb ik af en toe eens gekeken naar het verder verloop, maar nooit geen betere vlucht gevonden.
Vind het een beetje riskant omdat we toch in het bouwverlof zitten en hoogseizoen is.
Natuurlijk is het altijd een gok.
was zowel in juli als in augustus van dit jaar in het Hospitality suites Hotel en het ontbijt was inbegrepen!
Het ontbijt zat er inderdaad gewoon bij bij Hospitality Suites!
-
nanske
- Amerikafan
Ben nog steeds tickets aan het vergelijken maar de prijzen blijven nog steeds hetzelfde of stijgen. Nu kwam ik op een site terecht TIX.NL, is dit te vertrouwen? Heb al bij beoordelingen gezocht, maar ziet er niet echt positief uit.
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben in 2011 via Tix.nl vliegtickets geboekt was geen enkel probleem maar er zijn ook mindere ervaringen op het forum te vinden er is zelf een apart topic over te vinden gebruik de zoekfunctie maar eens .
-
nanske
- Amerikafan
Dank je wel Rob, ga ik zeker doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-