Bijna is het zover!!!
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat de papierkraam in orde is....
Dus met andere woorden hoelang duurt het voordat je vegas huwelijk ook in NL legaal is.
We willen dan namelijk ook nog in NL een feesje geven....
Wij zijn op 31 oktober getrouwd en op 27 december zijn we naar het gemeentehuis geweest met alle papieren om het in te laten schrijven. Een maand of twee dus bij ons.
Ook wij (mijn vriendin en ik) zijn van plan om eind september te trouwen in Las Vegas.
Eigenlijk willen we graag de papieren zelf in orde gaan maken, dus ook zelf "even" op en neer naar Carson City voor de Apostille.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.