Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
las vegas vliegveld
Re: las vegas vliegveld
Ik heb zoiets nog nooit opgezocht en ik heb ook nog nooit problemen gehad om de car rental te vinden! Het staat altijd goed aangegeven hoor, zeker in de V.S. waar in elke luchthaven dagelijks honderden mensen of meer een auto nodig hebben.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: las vegas vliegveld
dimona schreef:Maar zoek je dan ook van te voren uit waar je precies uit het vliegtuig wordt gespuugd? Ik kan er me zo niks bij voorstellen, dat je gelijk herkent waar je precies bent op dat plattegrondje, en waar je dan naar toe moet.Pete.Z schreef:Ik kijk meestal wel even op een plattegrondje voor ik vlieg, zeker als ik eegens voor het eerst ben, hoef ik hiet meer te zoeken als ik uit het vliegtuig stap.
Nee, waar ik uit het vliegtuig kom, qua gate, vind ik niet zo spannend, maar ik heb nou eenmaal een tik met kaarten en plattegronden, en ben een dusdanige nerd dat ik daadwerkelijk de plattegronden van terminals bekijk, en ze zelfs middels een app op mijn iPad heb.....en dus ook de plattegrondjes van de autoverhuur locaties......

Heeft er niks mee te maken dat ik bang ben te verdwalen of zo, maar alles met mijn kaarten/plattegronden verslaving.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 773 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 11 Reacties