Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gevraagd hotel tussen Sedona en Page.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Gevraagd hotel tussen Sedona en Page.
Beste Amerikakenners!
Ik ga komend weekend met een aantal medestudenten een tripje maken naar Sedona en vanuit daar willen we door gaan naar Page om Antelope Canyon te bezoeken. We willen ergens op de weg naar Page overnachten in een goedkoop hotel/motel, heeft iemand een goede tip?
Ik ga komend weekend met een aantal medestudenten een tripje maken naar Sedona en vanuit daar willen we door gaan naar Page om Antelope Canyon te bezoeken. We willen ergens op de weg naar Page overnachten in een goedkoop hotel/motel, heeft iemand een goede tip?
2008: CA & NV
2010: NY, NJ, DE, PA, MD, DC, VA
2012 maart: NY, AZ
2012 oktober: NY, CT, RI, MA
2013 maart: AZ
2013 31 juli: Verhuisd naar Glendale, AZ.
2010: NY, NJ, DE, PA, MD, DC, VA
2012 maart: NY, AZ
2012 oktober: NY, CT, RI, MA
2013 maart: AZ
2013 31 juli: Verhuisd naar Glendale, AZ.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Gevraagd hotel tussen Sedona en Page.
Halverwege ligt Tuba City. Ik denk dat dat zowat het enige is wat overnachtingsmogelijkheden biedt.
Je hebt er de Moenkopi Inn (sliepen wij 2 jaar geleden, maar is niet zo goedkoop denk ik), Quality Inn en nog een paar dacht ik.
Je hebt er de Moenkopi Inn (sliepen wij 2 jaar geleden, maar is niet zo goedkoop denk ik), Quality Inn en nog een paar dacht ik.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Je hebt er ook nog eentje in Cameron, zoek even in dit forum, het hotel is al meerdere keren aan bod gekomen.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Waarom niet meteen naar Page? Zo ver is dat niet. Cameron Trading Post heeft een redelijk motel. En Moenkopi is prachtig maar idd duurder.
Wij hebben in die buurt overnacht in Super8 in Williams, AZ. Een prima en redelijk goedkoop hotel. Dan wijk je wel iets van de route af. Misschien ligt het ook te dicht bij Sedona naar je zin en wil je dichter bij Page overnachten. Dan zijn er niet zoveel mogelijkheden ben ik bang en dan lijkt mij doorrijden naar Page de beste optie.
Williams is een echt Route-66 stadje en het is daar 's-avonds erg gezellig met allerlei bars en restaurants en diverse Route-66 souvenir shops.
Williams is een echt Route-66 stadje en het is daar 's-avonds erg gezellig met allerlei bars en restaurants en diverse Route-66 souvenir shops.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Idem! in mei ook overnacht in de Super8 in Williams. vriendelijke dame, simpele maar degelijke kamer. en 's avonds is het echt de moeite om Williams in te gaan en de route 66 sfeer op te snuiven. We hebben toen nog een leuke sports/biker bar bezocht waar de mannen allemaal aan het poolen waren en hun vrouwen een dansje maakten op de dansvloerRonV schreef:Wij hebben in die buurt overnacht in Super8 in Williams, AZ. Een prima en redelijk goedkoop hotel. Dan wijk je wel iets van de route af. Misschien ligt het ook te dicht bij Sedona naar je zin en wil je dichter bij Page overnachten. Dan zijn er niet zoveel mogelijkheden ben ik bang en dan lijkt mij doorrijden naar Page de beste optie.

* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Flagstaff is ook gezellig, en wij hebben heeeeeeeeeeel goede ervaring met de Comfort inn daar
-
- Amerikakenner
Of direct doorkarren naar Page? Lijkt mij wel te doen. Gaan jullie via de Grand Canyon?
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Dat kan idd via de Grand Canyon. Zuidelijke ingang erin en oostelijke ingang eruit.
Wij hebben de tegenovergestelde route gevolgd van Page via GC naar Williams.
Wij hebben de tegenovergestelde route gevolgd van Page via GC naar Williams.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Even een opmerking tussendoor.
Check eens even of antelope canyon wel begaanbaar is op dit moment? Ik las vd week hier nog ergens dat de upper maar tot halfweg toegankelijk was. Ik weet niet hoe het met de lower zit, maar om nou zo'n stuk te rijden en teleurgesteld te worden is ook weer jammer.
Check eens even of antelope canyon wel begaanbaar is op dit moment? Ik las vd week hier nog ergens dat de upper maar tot halfweg toegankelijk was. Ik weet niet hoe het met de lower zit, maar om nou zo'n stuk te rijden en teleurgesteld te worden is ook weer jammer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede opmerking van PSVWally!
Misschien ook verstandig om wat meer info te geven, iedereen is nu een beetje aan het gissen. Overnachten jullie ook in Sedona? En is die overnachting tussen Sedona en Page voor 1 nacht? Overnachten jullie ook nog in Page? Wat zoeken jullie, budget of mag het ook wat kosten? Moet het op de route liggen of is Monument Valley ook nog een mogelijkheid? Met een maximum snelheid van 25 mijl op de 89T kost dat niet eens veel extra tijd denk ik.
Marianne
Misschien ook verstandig om wat meer info te geven, iedereen is nu een beetje aan het gissen. Overnachten jullie ook in Sedona? En is die overnachting tussen Sedona en Page voor 1 nacht? Overnachten jullie ook nog in Page? Wat zoeken jullie, budget of mag het ook wat kosten? Moet het op de route liggen of is Monument Valley ook nog een mogelijkheid? Met een maximum snelheid van 25 mijl op de 89T kost dat niet eens veel extra tijd denk ik.
Marianne
- jabo1975
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben 2 jaar geleden geslapen in het Grand Canyon Hotel in Williams. Het oudste hotel van Arizona, geopend in 1891.
Je vindt het vlak bij het treinstation naar de GC en aan de route 66.
Weer es wat anders dan de "gewone" hotels.
Je vindt het vlak bij het treinstation naar de GC en aan de route 66.
Weer es wat anders dan de "gewone" hotels.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vonden Flagstaff een hele leuke plaats.
Het is ook een studentenstadje dus veel jonge mensen en barretjes.
Het is ook een studentenstadje dus veel jonge mensen en barretjes.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Haha, allemaal reacties, maar volgens mij zit Chris allang in PAGE!
Williams is leuk (maar eigenlijk op "kruip"afstand van Sedona) er zijn trouwens twee Super-8, wel even opletten bij welke je aanbelt.
Tuba is mooi in het midden (achter GC), maar wij vonden het saai en de slaapplekken vrij duur.
Dan is Page waarschijnlijk een betere optie.
Chris: Laat even van je horen.
Williams is leuk (maar eigenlijk op "kruip"afstand van Sedona) er zijn trouwens twee Super-8, wel even opletten bij welke je aanbelt.
Tuba is mooi in het midden (achter GC), maar wij vonden het saai en de slaapplekken vrij duur.
Dan is Page waarschijnlijk een betere optie.
Chris: Laat even van je horen.
1970: Can+VS / 1982: Cal / 1982: Can+VSmidden+FL+VSOost+Can / 1996: LA+Haw+Fiji+NZ+Bali+HK / 1998: Thai+Aus+Bali / 2009: FL / 2010: VAE+Thai / 2011: Curac / 2013: Cal+Ari+Utah+Nev / 2014: Thai / 2016: Bali / 2023: Cal+Ari+Utah+Nev / 2025: NY+New England
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij stond er "komend weekend"zonzoeker schreef:Haha, allemaal reacties, maar volgens mij zit Chris allang in PAGE!

-
- Amerikakenner
**crickets** 

Groetjes, Ilona
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 5304 Weergaves