Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

grand canyon bus+heli+boot

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
davy888
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

grand canyon bus+heli+boot

Bericht door davy888 »

Goedemiddag allemaal,

over 1 maandje is het zover en we zijn nog de laatste dingetjes aan het uitzoeken.
Nu kwam ik deze tour op internet tegen en lijkt het ons wel leuk, maar zijn we opzoek naar mensen die deze tour al gedaan hebben (of toch iets anders aanraden). Ik heb deze "grand canyon west rim bus, helicopter en boat tour" gevonden op de site tours4fun.

alvast bedankt!
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: grand canyon bus+heli+boot

Bericht door ingrid14 »

Hey Davy,

Ik even de tour even bekeken.

Tour vertrek en aankomst in Las Vegas (Boulder)
Prijs 462$
Je bezoekt Grand Canyon West.

Grand Canyon West is niet te vergelijken met South Rim, het is niet de echte GC.

Je gaat ook overal geen tijd hebben om te genieten vrees ik.
Tour duurt 7 u (gerekend vanaf en terug tot je hotel)

Komen jullie op jullie reis niet aan de Grand Canyon South Rim zelf?
Zo ja dan kan je veel beter vanaf hier een helikopter tour doen (vb via Papillon)
(OK je mist dan de boottocht maar die is maar "Approximately 15-minutes boat ride")

Als je toch vanuit LV een tour wilt doen zag ik op deze site
1-Day Bus Tour to South Rim Grand Canyon, Hoover Dam from Las Vegas (tour nr 16-381) - Prijs 93$
Bij deze tour ben je 3 u aan de South Rim.
Je verliest enorm veel tijd met het op en af rijden.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer