Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel gezocht in Scottsdale, Arizona.
-
Stan
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Hotel gezocht in Scottsdale, Arizona.
Voor volgende week zoek ik voor twee nachten een hotelletje in Scottsdale, Arizona. Hoeft geen absolute top te zijn, rond 70/80 dollar ongeveer. Met zwembadje, het liefst enigszins in de buurt van wat eetgelegenheden en als het kan niet te ver weg van de uitvalswegen naar Phoenix. Dank voor het meedenken!!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Hotel gezocht in Scottdale,. Arizona
Ik zou even Pricelinen, voor dat geld kun je nu in het laagseizoen de mooiste resorts in Scottsdale winnen.
-
Stan
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank voor de tip, maar dan moet ik eerst even uitzoeken hoe dat precies werkt. Overige tips blijven ook welkom!!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Wij hebben in 2009 in de Days Inn Fashion Square verbleven. Enkel maar voor één nacht, meteen na het landen en de volgende morgen weer terug vroeg op pad. Voor ons voldeed dat prima.
Het ligt ook net naast een winkelcentrum , Fashion Square.
Het heeft een buitenzwembad en jaccuzi.
Bart
Het ligt ook net naast een winkelcentrum , Fashion Square.
Het heeft een buitenzwembad en jaccuzi.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Vanwege werk heb ik veel tijd doorgebracht in Homewood Suites aan Scottsdale Road, niet te ver van Fashion Square, Desert Ridge en Paradise Valley Mall. Homewood Suites heeft ruime kamers met kleine keuken.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik zou ook via Priceline boeken, wij hadden in Juni een 4-sterren hotel voor in totaal 48 dollar !!
Het hotel (http://zonascottsdale.com/) had 4 zwembaden en 4 spa's. Verder ben je vanuit Scottsdale zo in Phoenix ongeacht welk hotel je zit.
Als je hulp wilt bij het bieden via Priceline, stuur me maar een pb.
Het hotel (http://zonascottsdale.com/) had 4 zwembaden en 4 spa's. Verder ben je vanuit Scottsdale zo in Phoenix ongeacht welk hotel je zit.
Als je hulp wilt bij het bieden via Priceline, stuur me maar een pb.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Hotel gezocht in Scottsdale, Arizona.
Misschien vind jij hier iets tussen: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... e&staat=AZ
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Kan me aansluiten bij de tip van Bart Days Inn Fashion Square prima hotel en niet te duur past in de prijsklasse die je aangeeft. Stukje over N Scottsdale Road lopen richting zuiden en je bent in OldTown Scottsdale.
Genoeg eetgelegenheden te vinden daar.
Genoeg eetgelegenheden te vinden daar.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Ik zou inderdaad ook voor Days-inn Fashion Square gaan.
Is netjes met airco al is er geen koeler in de kamers aanwezig. Ontbijt was druk maar verzorgd en redelijk veelzijdig.
Denny's is redelijk dicht bij
Is netjes met airco al is er geen koeler in de kamers aanwezig. Ontbijt was druk maar verzorgd en redelijk veelzijdig.
Denny's is redelijk dicht bij
2007: NJ, NY, CT, MA
2012: CA, AZ, UT, NV
2014: FL???
2012: CA, AZ, UT, NV
2014: FL???
Zit nu zelf in hospitality suite op de scottsdale road. Ontbijt inbegrepen.heeft zwembad. Vlakbij supermarkt en starbucks
-
Stan
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank voor alle tips. We zijn voor Zona Scottdale gegaan die we voor een mooie prijs konden vastleggen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1508 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-
- 3 Reacties