Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Six Flags Magic Mountain 4 of July

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bondax
Amerika-newbie

Six Flags Magic Mountain 4 of July

Bericht door Bondax »

Beste mensen,

Ik wil deze week naar Six Flags Magic Mountain, maar ik vraag mij af welke dag ik het beste kan gaan. Heb namelijk niet zo veel zin om 2 uur te wachten voor een attractie. Ik kan vanaf 4 Juli tot 6 Juli. Welke dag zou het rustigs zijn? Ik dacht misschien aan 4 of omdat iedereen dan aan het feesten is ofzo met familie en de andere dagen weekend is dus erg druk.

Bedankt!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Six Flags Magic Mountain 4 of July

Bericht door Njit »

Six flags MM heeft op 4th of July een special event. En men gaat juist op dit soort vrije dagen naar een pretpark.
Vergeet niet dat een jaarkaart voor Six Flags erg goedkoop is. Dus waar ga je met je gezin heen om lol te maken?? Juist!
Het park zal dan ook afgeladen vol zijn..

Zelf zou ik dan op 5 july gaan. Ik verwacht dat het dan ook wel druk is maar wel wat minder...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Six Flags Magic Mountain 4 of July

Bericht door Radarlove »

Wij hebben het vorige week gedaan met een Platinum flash, en zelfs dan was het knokken om ze allemaal gedaan te hebben voor sluitingstijd zelfs al was er relatief weinig volk door de grote hitte. Was op een donderdag. Probleem met de flash is, bij de oudere attracties kan je quasi rechtstreeks instappen, bij de nieuwere sla je een deeltje van de wachtrij over maar mag je nog steeds gaan aanschuiven vanaf het mergepoint.

Als het op 4 juli snoeiheet is, zal het zelfs dan meevallen van het volk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer