Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksaanzoek: wat zijn de mooie plekken?
Huwelijksaanzoek: wat zijn de mooie plekken?
Beste (West) Amerika liefhebbers,
Ik ben voornemens mijn vriendin tijdens onze rondreis door West Amerika ten huwelijk te vragen.
Aangezien het voor mij de eerste keer is dat naar Amerika ga, maar ik er vrijwel zeker van ben dat het dé plek kan zijn voor een mooi huwelijksaanzoek, ben ik erg benieuwd naar jullie suggesties en wellicht ervaringen!:)
We verblijven in de volgende plaatsen:
- San Francisco
- Yosemite
- Death Valley
- Las Vegas
- Zion
- Bryce Canyon City
- Page
- Kayenta
- Flagstaff
- Lake Havasu City
- Palm Springs
- Los Angeles
- Santa Maria
Mijn dank is alvast verpletterend voor jullie reactie!
Groetjes, Robert
Ik ben voornemens mijn vriendin tijdens onze rondreis door West Amerika ten huwelijk te vragen.
Aangezien het voor mij de eerste keer is dat naar Amerika ga, maar ik er vrijwel zeker van ben dat het dé plek kan zijn voor een mooi huwelijksaanzoek, ben ik erg benieuwd naar jullie suggesties en wellicht ervaringen!:)
We verblijven in de volgende plaatsen:
- San Francisco
- Yosemite
- Death Valley
- Las Vegas
- Zion
- Bryce Canyon City
- Page
- Kayenta
- Flagstaff
- Lake Havasu City
- Palm Springs
- Los Angeles
- Santa Maria
Mijn dank is alvast verpletterend voor jullie reactie!
Groetjes, Robert
Re: Huwelijksaanzoek: wat zijn de mooie plekken?
Oeh, dat maakt de reis (voor jou) nog spannender!
Al stargazend in Death Valley? Sunset bij Grand Canyon? Of al dobbelend in Las Vegas (Friends episode)
Succes ermee!
Al stargazend in Death Valley? Sunset bij Grand Canyon? Of al dobbelend in Las Vegas (Friends episode)

Succes ermee!
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik weet de perfecte plek: Bovenop Angel's Landing in Zion NP. Een fenomenaal prachtig uitzicht, niet al te veel mensen om je heen en jullie zullen wat moeite doen om er te moeten komen, wat het alleen maar mooier maakt. Enige nadeel: als ze nee zegt dan moet je nog 2 uur terug wandelen naar beneden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sunset bij de GC is mooi, maar jammer dat je dan nog helemaal naar Flagstaff moet rijden. Waarom geen overnachting aan de rim? Zie http://www.grandcanyonlodges.com voor de mogelijkheden.Mrvanilla schreef: Al stargazend in Death Valley? Sunset bij Grand Canyon? Of al dobbelend in Las Vegas (Friends episode)![]()
Een zonsondergang in DV is ook mooi, bijvoorbeeld bij Zabriskie Point of Dante's View. Zorg ervoor dat je er ruim voor zonsondergang bent.
Een boot huren bij Page en dan een aanzoek op Lake Powell lijkt me ook wel mooi. (En duur.)
In welke tijd van het jaar ga je? Waarom een stop bij zowel Lake Havasu als Palm Springs?
Marianne
In dat geval kan er nog van alles gebeuren op het smalle middenstukmartijn76 schreef:Ik weet de perfecte plek: Bovenop Angel's Landing in Zion NP. Een fenomenaal prachtig uitzicht, niet al te veel mensen om je heen en jullie zullen wat moeite doen om er te moeten komen, wat het alleen maar mooier maakt. Enige nadeel: als ze nee zegt dan moet je nog 2 uur terug wandelen naar beneden.

Je kan ook 's avonds bij een mooi verlicht LA stoppen op de Hollywood bowl overlook (gelegen aan de Mulholland drive).
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Boven op angels landing kan het helaas soms wel druk zijn, dat is wel jammer. Ik denk dat je tijdens zonsondergang bij de Grand Canyon ook niet echt een heel rustig plekje zal vinden.
Aan de achterkant van de golden gate bridge ligt een mooi park. Misschien met wat uitzicht op de brug. In Las Vegas zou je een mooi restaurant kunnen nemen en van te voren hun inlichten, misschien kunnen ze nog wat mee regelen zoals wat vuurwerk op het eten ofzo. Het kan ook leuk zijn met wat mensen eromheen.
Ook langs de kustweg zijn een flink aantal mooie plekken.
Aan de achterkant van de golden gate bridge ligt een mooi park. Misschien met wat uitzicht op de brug. In Las Vegas zou je een mooi restaurant kunnen nemen en van te voren hun inlichten, misschien kunnen ze nog wat mee regelen zoals wat vuurwerk op het eten ofzo. Het kan ook leuk zijn met wat mensen eromheen.
Ook langs de kustweg zijn een flink aantal mooie plekken.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Sunset in Bryce canyon? (ga dan niet bij Sunset point maar bij Sunrise point!)
Las Vegas is ook gaaf! En dan meteen trouwen. Ga lekker ergens uit eten bij een goed restaurant en prop je ring in een goed glas champagne
Waar houdt je vriendin van? Steden? Parken? Iets geks? Wat zou zij fantastisch vinden? Dan kunnen wij misschien specifiek een goed punt aangeven!
Las Vegas is ook gaaf! En dan meteen trouwen. Ga lekker ergens uit eten bij een goed restaurant en prop je ring in een goed glas champagne

Waar houdt je vriendin van? Steden? Parken? Iets geks? Wat zou zij fantastisch vinden? Dan kunnen wij misschien specifiek een goed punt aangeven!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Shoshone Point? Gewoon een stukje lopen, daar hebben de meeste mensen geen zin in.PSVwally schreef:Ik denk dat je tijdens zonsondergang bij de Grand Canyon ook niet echt een heel rustig plekje zal vinden.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bezoek een baseball game en dan via het score bord haar ten huwelijk vragen. Is wel niet echt een rustig plekje 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb mijn aanzoek gedaan op het brugje over de Nevada fall in Yosemite NP, en heb daar heel mooie herinneringen aan.
Een ander mooi moment waar ik het bijna op had gevraagd was na een prachtig diner in het Wawona hotel in Yosemite NP. Met de overschot van onze fles wijn hadden we ons op de porch van het hotel gezet. Een unieke sfeer! Enige reden dat het die avond niet is doorgegaan, is omdat een ouder Amerikaans koppel naast ons kwam zitten op de porch en een gesprek aanknoopte. Moment vernaggeld, maar wel een leuke babbel gehad
Een ander mooi moment waar ik het bijna op had gevraagd was na een prachtig diner in het Wawona hotel in Yosemite NP. Met de overschot van onze fles wijn hadden we ons op de porch van het hotel gezet. Een unieke sfeer! Enige reden dat het die avond niet is doorgegaan, is omdat een ouder Amerikaans koppel naast ons kwam zitten op de porch en een gesprek aanknoopte. Moment vernaggeld, maar wel een leuke babbel gehad

Ik dacht gelijk aan Monument Valley....
2012 Rondreis Zuidwest met gezin
2013 Rondreis Noordwest en stukje Canada met gezin
2019 New York met dochter
2023 New York met zoon
2013 Rondreis Noordwest en stukje Canada met gezin
2019 New York met dochter
2023 New York met zoon
-
- Amerika-ontdekker
Alle voorgaande suggesties zullen alvast voor een geweldige herinnering zorgen.
Ik zou voor Las Vegas gaan,ik denk bijvoorbeeld aan het terras van het restaurant olive's. Kan je lekker buiten zitten met uitzicht op de fonteinen.
Als je het echt speciaal wil maken kan je dan 1 miljoen lp's via myvegas verzamelen en dan je eigen liedje laten spelen voor de fonteinen
Ik zou voor Las Vegas gaan,ik denk bijvoorbeeld aan het terras van het restaurant olive's. Kan je lekker buiten zitten met uitzicht op de fonteinen.
Als je het echt speciaal wil maken kan je dan 1 miljoen lp's via myvegas verzamelen en dan je eigen liedje laten spelen voor de fonteinen

In yosemite, mist trail. Valk voor Vernal Falls of Nevada Falls stukje vanaf de trail lopen tot aan het water. Dan hebje op sommige plekken voldoende privacy.
Groet Paul
Groet Paul
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
eigenlijk zijn alle plekken zeker bijzonder en mooi genoeg voor een huwelijksaanzoek, zou het ook wel een moeilijke keuze vinden!
Boottocht op lake powell en dan bij rainbow bridge vragen is misschien ook een optie (zeker indrukwekkend!)
Dante's view zonsondergang in Death Valley lijkt mij ook helemaal top!
Boottocht op lake powell en dan bij rainbow bridge vragen is misschien ook een optie (zeker indrukwekkend!)
Dante's view zonsondergang in Death Valley lijkt mij ook helemaal top!
-
- Amerikafan
Ik zou persoonlijk de hele reis de ring bij me dragen (of i.i.g. in de buurt)... en als HET perfecte moment zich aandient... go for it
Zullen vast heel veel speciale plekjes zijn die bijzonder zijn. Mij lijkt het een mooier moment als je ook echt met z'n 2en bent 

Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Als ze ja zegt ook hoor Martijnmartijn76 schreef:als ze nee zegt dan moet je nog 2 uur terug wandelen naar beneden.

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Hahaha klopt, maar ik denk dat in het eerste geval het een heeeeeeele lange twee uur zullen zijn.
Ik ben bij het vrijheidsbeeld door de knietjes gegaan.. gelijk de 1e dag, scheelde nogal een last met de ring haha. Erg leuk was dat iedereen, maar dan ook echt iedereen begon te klappen.
Volgende week vrijdag is het al zo ver..
Volgende week vrijdag is het al zo ver..

- Neede-Radicals
- Amerika-ontdekker
Ff een tussendoorvraagje.. Is dat een aanrader,het diner in Wawona hotel? Wij slapen daar namelijk ook 2 nachten en zit te twijfelen om daar te dineren.CyberThijs schreef:Een ander mooi moment waar ik het bijna op had gevraagd was na een prachtig diner in het Wawona hotel in Yosemite NP
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 8188 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 8 Reacties