Ik weet niet meer hoe lang het lopen is (veel gestopt onderweg), maar als je een leuke route zoekt kan ik de Barbary Coast Trail van harte aanbevelen. Makkelijk ook, want je hoeft alleen maar de bronzen medaillons in het voetpad te volgen.
Ik zat te denken aan een hotel in Oakland of Richmond, de prijzen vallen me daar ook een beetje tegen trouwens. We vertrekken daarvandaan weer naar Yosemite, dus goede uitvalbasis en volgend mij prima te doen naar San Francisco met de auto. Iemand daar nog hotel tips in een beetje fatsoenlijke buurt??
ina schreef:Ik zat te denken aan een hotel in Oakland of Richmond, de prijzen vallen me daar ook een beetje tegen trouwens. We vertrekken daarvandaan weer naar Yosemite, dus goede uitvalbasis en volgend mij prima te doen naar San Francisco met de auto. Iemand daar nog hotel tips in een beetje fatsoenlijke buurt??
Ina waarom niet gewoon SF centrum en je huurauto ophalen op de dag van vertrek? Zit je niet met hoge parkeerkosten, zit je lekker overal dichtbij en hoef je niet het openbaar vervoer of de auto te pakken (incl parkeerkosten) als je wat in SF wilt doen. Wij hebben de auto ook pas op dag van vertrek gehaald en werkt prima, zorg alleen wel dat je dan op tijd bent anders sta je zomaar een uurtje te wachten.
SF is een tussenstop, we hebben de auto dan al een tijdje Prijzen van de hotels in SF zijn schrikbarend hoog, daarom liever iets betaalbaars buiten SF.
ina schreef:SF is een tussenstop, we hebben de auto dan al een tijdje Prijzen van de hotels in SF zijn schrikbarend hoog, daarom liever iets betaalbaars buiten SF.
En in SF bij het vliegveld? Dan met de Barts naar het centrum.
Wij zitten nu op het moment in Days Inn. Het parkeren is hier gratis voor de hotelgasten.
We pakken de bus lijn 21 naar het centrum en in 10 minuten sta je bij Powel waar de cablecar begint.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.