Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

allemaal beestjes ...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
breaker9240
Amerikakenner

Re: allemaal beestjes ...

Bericht door breaker9240 »

Hallo,

Een jaar geleden zijn wij ook nog eens naar de WK geweest en in het park arches waren wij een vrij eigenaardig maar groot insect tegengekomen.
Was tijdens een picknick in Canyonland NP.

Beest was een vliegend insect een 7-10cm groot.
Had een grote kop en vloog met zijn achterlijf naar voor en hangde eigenlijk zogoed als volledig verticaal.
Was echt een groot ding.

Kleur was zoals veel insecten bruin-zwart

Iemand enig idee wat dit kon zijn?
Vrouwtje was in alle staten dat ding zat voor haar gezicht te zweven je zag perfect de grote "ogen" van het insect.

Nu hebben we het nog soms over dit insect maar nooit gevonden wat het was.

Sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

PSVwally schreef:Ik heb daar ter plekke toch ook niet met jouw staan buurten he, want de twijfel blijft :wink:
Bij de 2e dacht ik overigens zelf ook aan een coyote, mede door de kop. Die ziet er bij een wolf vaak wat meer verwilderd uit. Alleen die staart is in vergelijking met alle andere coyotes die ik gezien heb weer heel anders
Ja, met die beer is inderdaad een groot twijfelgeval.

De staarten van coyotes kunnen flink in formaat variëren; sommigen lijken meer op een wolfstaart, anderen lijken meer op een vossenstaart. Bij ons achter zat een tijdje terug een coyote die heel veel op een vos leek - enigszins roodachtige vacht, en flinke staart, maar het was toch echt een coyote. En inderdaad, zoals je zegt, de kop is te fijn en smal voor een wolf.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Wij kwamen onderweg een slang tegen, deze lag midden op de weg. Ik zag hem te laat en reed er vol overheen. teruggereden om te kijken of ie nog leefde. Hij (of zij) leefde wel nog, ik heb iets gezocht om hem mee van de weg af te halen. Na even zoeken vond ik een groot stuk plastic waarmee ik de slang in de berm heb gelegd. Hoe het ermee afgelopen is weet ik niet. Maar het was een grote, zeker langer dan een meter.
Afbeelding
gwenny
Amerikafan

Bericht door gwenny »

las net op de site van Joshua Tree National Park dat er uitgekeken moet worden voor de bijen? Is er toevallig iemand recent in het zuiden van het park geweest en heeft er ervaring mee?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer