Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

presidential limousines

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Upie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

presidential limousines

Bericht door Upie »

Hallo,
in juli komen wij aan in Las Vegas en we willen graag een limo huren die ons van het vliegveld afhaalt en over de strip naar het hotel rijdt. Ik had gekeken bij Presidential limo's, die hebben een airport service voor 80 dollar voor een uur (ex fooi voor chauffeur). Ze rekenen vanaf dat het vliegtuig land. Mijn vraag is hoelang het ongeveer duurt vanaf het moment dat je landt tot aan de uitgang. Duurt de douane langer als je een rechtstreekse vlucht vanuit Nederland hebt of scheelt het als je al een tussenstop hebt gehad in Amerika (is de douanetijd korter in dat geval). Ik vraag dit omdat het 80 dollar per uur kost, mocht het langer duren eer dat je door de douane bent dan kom je al snel op het dubbele en dan vind ik het niet waard. Heeft iemand ook ervaring met de airportservice van limousine bedrijven in LV.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: presidential limousines

Bericht door eddepet71 »

Als je ook door de immigratie moet reken dan minimaal een uur van landing tot aan de bagageband..

Neem je geen huurauto? Dan wordt je met een een bus opgehaald :thumbup: ...zonder auto ben je erg beperkt in Vegas en omgeving, maar goed daar is hier ook al het een en ander over geschreven.
Een limo is trouwens zo 1999. :wink:
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het is waarschijnlijk voordeliger om een limo te laten regelen door de concierge van het hotel waar je verblijft. Je kunt met hem of haar een vaste prijs afspreken voor het afhalen, en elk hotel heeft zijn eigen limo's, die worden meestal voor de high rollers gebruikt, maar maken ook regelmatig airport ritjes voor "normale" :wink: mensen.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Upie schreef:Mijn vraag is hoelang het ongeveer duurt vanaf het moment dat je landt tot aan de uitgang.
Ik heb tot nu toe 1x Las Vegas gehad als eerste landingsplaats in de VS en heb toen ruim twee uur gewacht voordat ik bij immigrations aan de beurt was. Er valt helaas geen vaste tijd voor te geven.
Upie schreef: Duurt de douane langer als je een rechtstreekse vlucht vanuit Nederland hebt of scheelt het als je al een tussenstop hebt gehad in Amerika (is de douanetijd korter in dat geval).
Douane is het probleem niet. Immigrations wel. Als je een direct vlucht hebt ga je pas in Las Vegas door immigrations heen, en als je al eerder in de VS stops heb je in Vegas geen last meer van immigrations en ook niet van customs (douane).
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ja, ik had vorige keer een overstap op Newark, dus hoefde in Vegas alleen bagage af te halen, nou dat ging best wel snel :)
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Oei oei, dat belooft. Ik heb een maand geleden een limo geboekt bij presidential als verrassing voor mijn ouders..
Ik vond de prijs nogal meevallen, maar als de immigrations in Vegas zo'n 2 uur kunnen duren, dan hou ik mijn hart vast..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer