Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel II

Bericht door Radarlove »

ina schreef:Toevallig zat ik hier naar te kijken, ik zag echter staan dat de mimosa brunch alleen op zaterdag en zondag wordt geserveerd, of lees ik dit verkeerd?
Ja, klopt, wou die ook nemen, maar we zijn op vrijdag weer weg, dus Bellagio genomen.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Denk dat ik dan ook maar voor Bellagio ga! Ik zie dat Tender ook verdwenen is. Ik hou nu wel heeeeeeel veel LP's over........
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Tender is nog wel te krijgen hoor,
alleen moet je level 80 hebben
En de mazzel natuurlijk om net op het juiste moment te klikken :wink:
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

terralinda schreef:Tender is nog wel te krijgen hoor,
alleen moet je level 80 hebben
En de mazzel natuurlijk om net op het juiste moment te klikken :wink:
Inderdaad staat er toch tussen! Heb waarschijnlijk niet goed gekeken.....

Marion
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Mijn ervaringen met MyVEGAS en Mlife van de afgelopen dagen.

Ik had in januari 2 dagen in een suite in Mandalay Bay geredeemed. Ergens in februari de kamer daadwerkelijk geboekt via het gegeven telefoonnummer.
Afgelopen woensdag om 13:00 uur heb ik ingecheckt bij Mandalay Bay. Dat ging vlot. Op het overzicht dat ik moest tekenen stond een bedrag vermeld, maar toen ik om opheldering vroeg werd mij verzekerd dat dit 'normaal' was en dat ik echt niets hoefde te betalen. Ik heb een paar keer via het menu op de tv mijn rekening gecontroleerd en die bleef op 0 staan. Bij het uitchecken stond er nog steeds 0 en ik heb dan ook via de tv uitgecheckt.

Begin maart had ik een buffet bij Cravings in de Mirage geredeemed. Dit buffet was voor 1 persoon, dus dat kwam mij prima uit. Gistermiddag heb ik bij de Mlife desk in de Mirage de voucher voor het buffet opgehaald. De Mlife dame wilde graag de email met de bevestigingscode en mijn Mlife pasje zien. Ik kreeg binnen een paar minuten de voucher mee. Gisteravond heb ik gegeten bij Cravings. Met de voucher mag je via de VIP rij naar binnen. De 'gewone' rij was ongeveer 30 personen lang en daar kon ik dus langs. In de VIP rij stond niemand en ik kon meteen naar binnen.

Ik had alleen deze twee rewards geredeemed. Ik kom dit jaar vast nog wel een keer in Las Vegas en ik hoop dat ik dan de rest van mijn punten kan gebruiken.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Is het de moeite waard het Cravingsbuffet? Heb deze nl ook geredeemed voor 2 personen.

Marion
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Cravings is een aardig buffet, een beetje gemiddeld in alles, het buffet in bv. Wynn en Cosmopolitan is veel beter, maar vergeleken met bv. de bufetten in Circus Circus en Excalibur is Cravings duidelijk beter.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Harry schreef:Cravings is een aardig buffet, een beetje gemiddeld in alles, het buffet in bv. Wynn en Cosmopolitan is veel beter, maar vergeleken met bv. de bufetten in Circus Circus en Excalibur is Cravings duidelijk beter.
Maar dat zullen dan ook wel andere prijzen zijn denk ik.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Alle waar naar zijn geld. :D

Ik zou als ik ervoor moest betalen een ander buffet kiezen (wij nemen een buffet alleen maar voor ontbijt, voor het diner zoeken we altijd een leuk restaurant), ook wij zijn er in december geweest met een myvegas reward, het kost helemaal niets, en zo is er weer meer geld voor een leuk restaurant voor het diner. :wink:
monique classens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door monique classens »

Heel even een stomme vraag.
Mag je maar 3 dingen voor je punten kiezen in 30 dagen?
En mag je daarna er weer 3 doen?
Ben effe in de war.
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

monique classens schreef:Heel even een stomme vraag.
Mag je maar 3 dingen voor je punten kiezen in 30 dagen?
En mag je daarna er weer 3 doen?
Ben effe in de war.
Nee je mag maar 3 rewards GEBRUIKEN binnen 30 dagen (dus tijdens je trip)..
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Joepie! Finally een diner-reward binnen :) Als een malle van 16:00 - 16:15 lopen klikken op 'Tender', die lukte niet met de melding dat ik morgen maar terug moest komen nadat ik kon invoeren (volgens mij zit iedereen op deze reward). Ik de proef op de som nemen en klikte op $50 Nine Fine Irishmen.. en die was nog beschikbaar! Gauw invoeren, code binnen en ik ben blij! :clap:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Ik ben sinds kort ook begonnen aan het spel. Aangezien ik van plan ben, pas, in 2015 weer naar Vegas te gaan heb ik even tijd om punten te sparen :)
Dus als ik het goed lees, mag je maar in de 3 weken dat ik wil gaan, 3 dingen doen met die punten?
Hopelijk bestaat het spel nog als ik in 2015 die richting op ga, zou niet erg leuk zijn als mijn punten dan niet meer geldig zijn, haha!
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Gisteren onze twee premium tickets voor KA geboekt. Ging supervlot. Deze keer wel geen emailbeveqtiging gehad.
Groetjes,
Carine
Rubyvd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rubyvd »

Nu er geen awards zijn voor 2 nachten vroeg ik me af of het mogelijk is om bijvoorbeeld met mijn account en met het account van mijn vriend dezelfde award te redeemen en dan twee nachten achter elkaar boeken zodat we niet uit- en opnieuw moeten inchecken? Of is dat geen optie?
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Volgens mij kan dat wel, heb al gehoord van mensen dat hun gecombineerde kamers aan elkaar gelinkt werden, voor hun is het ook lastig steeds opnieuw in en uit checken, kamers weer schoon maken etc.
Rubyvd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rubyvd »

@Ina, Dat is inderdaad ook waar.... :thumbup: Thanks! Nu maar hopen dat tegen de tijd dat wij naar vegas gaan (volgend jaar pas) er nog steeds overnachtingen te boeken zijn :blink:
mizzy
Amerika-ontdekker

Bericht door mizzy »

Voor diegene die 2 CdS tickets wilde redeemen en ze nu niet meer ziet staan op myvegas...

Op smartervegas staan de codes waarbij je op dit moment (tot volgende week) een overnachting kan boeken bij een MGM hotel waarbij je 2 gratis showtickets krijgt!!
Hebben wij ook gedaan. Welliswaar balcony seats maar we waren nu voor 2 nachten Mirage en 2 tickets voor de Beatles love 160 euro kwijt!

ZOu iemand mij nog eens willen uitleggen hoe je iets kan redeemen?
Wij spelen met 2 accounts en we willen bijv graag het cravings buffet. Dit is voor 1 persoon, dus ik zou met beide accounts dat buffet kunnen redeemen. Ik heb ook een account op MLife..maar hoe nu verder?

Kent iemand het buffet van Circus circus, of de rock & rita's?? Is dit aan te bevelen? groetjes
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Vandaag teruggekomen vanuit Vegas en zonder problemen alle rewards (4 per persoon) kunnen innen! Echt te gek!!! Wij hadden in januari 2 x 2N in The Mirage "gekocht" en bij het inchecken direct gevraagd of deze aan elkaar gekoppeld konden worden, zodat we niet uit hoefden te checken. Geen probleem! We waren wat te vroeg voor het inchecken, dus konden we een kamer op de 9e verdieping (met Strip view) krijgen. Als we een ander uitzicht wilden of een hogere verdieping zouden we een uurtje of 2 later nog eens terug mogen komen. Aangezien wij toch niet van plan waren om veel op de kamer rond te hangen, maar gewoon de kamer met Stripview op de 9e verdieping genomen. Prima kamer en we keken uit op (o.a.) de vulkaan. :mrgreen:

Mizzy - als je met 2 accounts speelt heb je ook 2 MLife accounts nodig. Je "koopt" de reward en dan ga je in The Mirage naar de MLife balie (met redemption code en MLife pasje cq code). Daar krijg je dan een voucher (of meerdere), die je vervolgens inlevert bij het buffet.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Hebben jullie ook zo'n probleem met uberhaupt iets te kunnen redeemen, vooral in de restaurant afdeling ?? Al dagen, en dagen zit ik van 16.00 tot 16.15 als een gek heen en weer te klikken in de hoop dat er maar iets vrij komt maar zelfs de starbucks aanbieding is sold out... kan toch niet ?! Heb ik zoveel LP punten kan ik er nog niks mee... baal als een stekker.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties