Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Francisco Giants wedstrijd bijwonen.
San Francisco Giants wedstrijd bijwonen.
In september zouden we graag een wedstrijd bijwonen van de Giants.
Is het stadion ver van de welbekende pier af? Of hoe is deze het beste te bereiken?
En is iemand bekent met de website ticketcenter.co, beetje betrouwbaar of niet?
Is het stadion ver van de welbekende pier af? Of hoe is deze het beste te bereiken?
En is iemand bekent met de website ticketcenter.co, beetje betrouwbaar of niet?
Laatst gewijzigd door markro op 21 mei 2013, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Re: Giants game
We verblijven namelijk in the wharff in op fishermans wharff..misschien lopen een optie?
Volgens Google Maps 50 minuutjes.
Ik weet niet wat voor drukte in het verkeer ik me moet voorstellen bij zo een wedstrijd..lijkt me een hoop gestrest schelen
Volgens Google Maps 50 minuutjes.
Ik weet niet wat voor drukte in het verkeer ik me moet voorstellen bij zo een wedstrijd..lijkt me een hoop gestrest schelen
Kaarten alleen kopen bij ticketmaster, stubhub of de giamts website.Lindab schreef: En is iemand bekent met de website ticketcenter.co, beetje betrouwbaar of niet?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Is wel te lopen...behoorlijke wandeling,maar zat activiteit onderweg...ik liep er vorig jaar september/october...helaas geen wedstrijd meegepikt en daar heb ik wel spijt van!
Thanks alvast, ik weet niet of het haalbaar is.
Het is de allerlaatste wedstrijd en net die dag komen we aan in SF.
Hotel kunnen we pas om 15:00 inchecken, wedstrijd begint om 1:05.
Dus of we moeten al vroeg in de ochtend in mogen checken en vroeg aanrijden van onze stop ervoor,of beter skippen en geen gejaag.
Grmbl had graag een game meegepikt
Het is de allerlaatste wedstrijd en net die dag komen we aan in SF.
Hotel kunnen we pas om 15:00 inchecken, wedstrijd begint om 1:05.
Dus of we moeten al vroeg in de ochtend in mogen checken en vroeg aanrijden van onze stop ervoor,of beter skippen en geen gejaag.
Grmbl had graag een game meegepikt

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Volgens mij kun je bijna altijd eerder inchecken...je kunt alleen nog niet op de kamer en moet de bagage dus in een apart kamertje zetten...ik zou echt proberen een wedstrijd bij te wonen,ben nog nooit iemand tegen gekomen die spijt had van het bezoeken van zo'n wedstrijd! Ik ben zelf vorig jaar naar de Mr Olympia in Las Vegas geweest,misschien niet een sport die hier iedereen aanspreekt maar ook dat was zeer indrukwekkend....alleen al het volkslied vooraf al,grote kerels die met de hand op het hart,met tranen in de ogen uit volle borst mee staan te zingen,het bedanken van alle Amerikaanse soldaten all over the world,,,,gewoon een aparte belevenis!
- goldenhills
- Amerika-expert
Daar moet je je niet al te druk om maken. Lang niet iedereen zit vanaf het begin in het stadion, het stroomt gaandeweg vol. Ik zou inderdaad je koffer bij het hotel droppen, en dan muni richting AT&T Park nemen. Zie http://transit.511.org.Lindab schreef:wedstrijd begint om 1:05
- bigoak
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: San Francisco Giants wedstrijd bijwonen.
Er rijden vanaf de pier genoeg bussen en de Muni naar het stadion, misschien met overstap. Wij hebben vorig jaar vanaf Japan Town een taxi genomen naar het stadion en waren zo'n $12 kwijt ($15 met fooi). Ook wij zaten laat in het seizoen en in de wedstrijd die wij bezochten wonnen ze de division title.
Je kunt de koffers inderdaad meestal in het hotel kwijt in een aparte kamer.
Wellicht is het verstandig om van te voren via mlb.com of sanfrancisco.giants.mlb.com alvast kaarten te bestellen want de wedstrijden van de Giants zijn meestal uitverkocht. Als je op de dag zelf pas kaarten gaat halen, dan kom je bijna altijd bij de straatverkopers uit. Tevens kan je op hun site meteen zien of je zicht op het veld goed (genoeg) is.
Veel plezier
Je kunt de koffers inderdaad meestal in het hotel kwijt in een aparte kamer.
Wellicht is het verstandig om van te voren via mlb.com of sanfrancisco.giants.mlb.com alvast kaarten te bestellen want de wedstrijden van de Giants zijn meestal uitverkocht. Als je op de dag zelf pas kaarten gaat halen, dan kom je bijna altijd bij de straatverkopers uit. Tevens kan je op hun site meteen zien of je zicht op het veld goed (genoeg) is.
Veel plezier
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x), 2024 (2x)
2025: ??
www.bigoak67.nl
2025: ??
www.bigoak67.nl
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Let op: de tijd op de website van de MLB is eastern time. Als er staat 1.05 ET dan begint de wedstrijd dus om 4 pm en niet om 1 pm.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Afgelopen week een wedstrijd van de SF Giants bezocht.
We kwamen in de 2e inning binnen en er waren nog genoeg mensen die nog niet eens in het stadion waren.
Sterker nog het stadion was uitverkocht en zeker 20% van de stoelen was leeg vanwege de mensen die later kwamen en anderen die weer vroeger weg gingen!
Dit was wel een avond wedstrijd (start lokale tijd 19:15).
Wedstrijd duurde 3 uur en 45 minuten.
We kwamen in de 2e inning binnen en er waren nog genoeg mensen die nog niet eens in het stadion waren.
Sterker nog het stadion was uitverkocht en zeker 20% van de stoelen was leeg vanwege de mensen die later kwamen en anderen die weer vroeger weg gingen!
Dit was wel een avond wedstrijd (start lokale tijd 19:15).
Wedstrijd duurde 3 uur en 45 minuten.
- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik zie gewoon PDT tijden staan bij de Giants (thuis)wedstrijden op de MLB website.Marenko schreef:Let op: de tijd op de website van de MLB is eastern time. Als er staat 1.05 ET dan begint de wedstrijd dus om 4 pm en niet om 1 pm.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In het schedule staat de Eastern time. Dus als je daar kijkt naar de tijden kun je wel eens bedrogen uit komen. 

- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Klopt, dat schema had ik nog niet gezien. Op de rest van de site wordt wel de lokale tijd aangegeven.
Net trouwens 2 tickets gekocht via stubhub.com voor de Giants tegen Toronto Blue Jays komende woensdag. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten...2 tickets voor $23 (incl. taxes, etc.).
Net trouwens 2 tickets gekocht via stubhub.com voor de Giants tegen Toronto Blue Jays komende woensdag. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten...2 tickets voor $23 (incl. taxes, etc.).
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2167 Weergaves
-
Laatste bericht door Jazzkat
-
- 11 Reacties