Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels los angeles en san diego
- KayAmerika
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
hotels los angeles en san diego
hallo,
ik ga komende zomer naar los angeles en san diego, in LA blijf ik 3 nachten en moet ik op een straal van 3 km van LAX Airport zitten met het hotel. En in San diego blijf ik 2 nachten en wil ik het liefst dichtbij La Jolla beach zitten of een beetje in de downtown maar het liefst niet al te ver van La Jolla beach. In los angeles kan ik tot rond de $250 uitgeven voor drie nachten en in San Diego rond de $150 - $175. Weten jullie een mooi hotel voor die prijs?
Alvast bedankt
ik ga komende zomer naar los angeles en san diego, in LA blijf ik 3 nachten en moet ik op een straal van 3 km van LAX Airport zitten met het hotel. En in San diego blijf ik 2 nachten en wil ik het liefst dichtbij La Jolla beach zitten of een beetje in de downtown maar het liefst niet al te ver van La Jolla beach. In los angeles kan ik tot rond de $250 uitgeven voor drie nachten en in San Diego rond de $150 - $175. Weten jullie een mooi hotel voor die prijs?
Alvast bedankt
Groetjes,
Kay
Kay
Re: hotels los angeles en san diego
Wij hebben Hyatt house geboekt bij Lax in de buurt. Goede prijs en de recensies van forumleden waren ook goed
hyatt summerfield suites
- KayAmerika
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
heb in la het hilton hotel geboekt alleen san diego kan ik niet vinden
Groetjes,
Kay
Kay
-
- Vergelijkbare Onderwerpen