Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
abercrombie kids
-
- Amerika-ontdekker
abercrombie kids
wij willen op onze vakantie voor onze oudste zoon graag shoppen bij abercrombie kids.
Nu ben ik aan het zoeken op internet waar hij is en kan wel een aantal plekken vinden maar wat ik graag wil weten of deze winkel ook in the Grove zit.
Ik weet zeker dat er een abercrombie and Fitch is, (daar struikel je in amerika zowat over) maar verkoopt die ook de kinderkleding?
meestal is dit gescheiden en op internet geven ze verschillende informatie.
De site van the Grove zegt alleen dames en heren. Abercrombie kids zegt dat het daar wel te koop is.
Is er misschien onlangs nog iemand geweest die mij duidelijkheid kan geven hierover?
Nu ben ik aan het zoeken op internet waar hij is en kan wel een aantal plekken vinden maar wat ik graag wil weten of deze winkel ook in the Grove zit.
Ik weet zeker dat er een abercrombie and Fitch is, (daar struikel je in amerika zowat over) maar verkoopt die ook de kinderkleding?
meestal is dit gescheiden en op internet geven ze verschillende informatie.
De site van the Grove zegt alleen dames en heren. Abercrombie kids zegt dat het daar wel te koop is.
Is er misschien onlangs nog iemand geweest die mij duidelijkheid kan geven hierover?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: abercrombie kids
Niet geweest, maar volgens website The Grove (wat een 'leuke' winkels trouwens, ga zo mee) is het vrij duidelijk een A&F winkel, daar ben ik nog nooit eerder Kids kleding in tegen gekomen (en ik kan je vertellen dat ik vrij veel daarvan al van binnen gezien heb door heel de US heen
). Maar volgens Abercrombie Kids website zit er daar wel eentje, dat lijkt me erg betrouwbaar. Ook Google Maps geeft dat aan. Als je het heel zeker wil weten, bel je gewoon even
! Of stuurt emailtje naar de Mall

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Wat misschien een goede tip is als jullie toch in LA zijn: aan de Oostzijde van Los Angeles zit Ontario Mills (http://www.simon.com/mall/ontario-mills) een combinatie van een outlet en een normale mall. Hier zitten 2 Abercrombie outlets, 1 voor volwassenen en 1 voor kids. Het viel me wel op dat er weinig dingen liggen met Abercrombie & Fitch logo's of teksten erop (en daar gaat het meestal om). Het lijkt of ze deze enkel voor de "gewone" winkels gebruiken. Wij zijn er toch aardig geslaagd, paar spijkerbroeken ($20) en wat shirts voor de kids. Ons hotel was in Century City (Noord-West LA) en we waren een klein uur kwijt om in deze mall te komen (gelukkig lag het op de route).
The Grove is een aanrader btw!
The Grove is een aanrader btw!
Laatst gewijzigd door cvr op 14 mei 2013, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Ik zie dat dit onderwerp weliswaar geplaatst is bij het zuidwesten, maar heb wel een vraag over hetzelfde onderwerp en dan voor de locatie New York. Ik ben dus zo vrij om hier even aan te haken...
Ook onze kids willen in de vakantie graag gaan shoppen bij Abercrombie kids, maar dan in New York. Ik heb gegoogled, maar volgens de shopfinder zouden er geen shops zijn in het centrum van NY, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen
Wie kan ons hier mee helpen?
Ook onze kids willen in de vakantie graag gaan shoppen bij Abercrombie kids, maar dan in New York. Ik heb gegoogled, maar volgens de shopfinder zouden er geen shops zijn in het centrum van NY, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen

1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
Ik heb geen abercrombie kids gezien op Manhattan. Mijn ervaring is dat dit soort spin-offs meestal als aparte winkel in een upscale mall zitten, niet als afdeling bij de 'grote' A&F ingehuisd. Bij mijn weten zit de dichtstbijzijnde abercrombie kids in het Garden State Plaza (kilometer of 15 buiten de stad), of anders richting Long Island, in Garden City.
Overigens moet je wel uitkijken bij de maatvoering, als je er niet eerder hebt gewinkeld. De (dames)kleren bij A&F zijn al onmogelijk krap (meer dan maat 38, wat in die winkel XL heet te zijn, moet je niet willen hebben), maar die abercrombie kids kleren voor meisjes zijn nog erger. Alleen bedoeld voor ultraslanke kinderen.
Dat is een heel bewust beleid - Abercrombie wil alleen mooie, jonge, dunne klanten en schaamt zich daar niet voor. 'Interessante' strategie in een land waar tweederde van de vrouwen size 14/maat 44 of groter draagt. Maar dit terzijde.
Overigens moet je wel uitkijken bij de maatvoering, als je er niet eerder hebt gewinkeld. De (dames)kleren bij A&F zijn al onmogelijk krap (meer dan maat 38, wat in die winkel XL heet te zijn, moet je niet willen hebben), maar die abercrombie kids kleren voor meisjes zijn nog erger. Alleen bedoeld voor ultraslanke kinderen.
Dat is een heel bewust beleid - Abercrombie wil alleen mooie, jonge, dunne klanten en schaamt zich daar niet voor. 'Interessante' strategie in een land waar tweederde van de vrouwen size 14/maat 44 of groter draagt. Maar dit terzijde.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb die ook niet op Manhattan gezien, anders had ik dat vast wel geweten
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
-
- Amerika-ontdekker
in new york heb ik hem drie jaar gelden niet gezien maar dat is wel al lang gelden.
bedankt voor de tips.
Ik ga zeker ook even naar de outlet! in die logo's interesseert mijn zoon zich toch nog niet.
en ik ga een mailtje sturen! weet ik het in ieder geval zeker.
bedankt voor de tips.
Ik ga zeker ook even naar de outlet! in die logo's interesseert mijn zoon zich toch nog niet.
en ik ga een mailtje sturen! weet ik het in ieder geval zeker.
Ik ben drie weken geleden daar geweest, en op de 3e verdieping bij de paskamers hing kleding voor kinderen vanaf een jaar of 10....
-
- Amerika-ontdekker
ok super!
bedankt voor je reactie
bedankt voor je reactie
-
- Amerika-ontdekker
ik kreeg idd net ook een mailtje van The Grove dat de kinderkleding op de derde verdieping te vinden is.
Zover als ik weet heet het niet officieel Abercrombie kids maar de winkel heet Abercrombie. In tegenstelling tot de winkels voor jongeren die Abercrombie & Fitch heet.
-
- Amerika-ontdekker
op de website noemen ze het Abercrombie & Fitch en Abercrombie kids, dus ik was daar van uit gegaan.
maar ik heb nu drie plekken gevonden......er zal er vast wel 1 iets hebben voor onze zoon
maar ik heb nu drie plekken gevonden......er zal er vast wel 1 iets hebben voor onze zoon

abercrombie
Description:
A division of Abercombie & Fitch, offering casual clothes geared toward children ages 7 to 14
Dus als je een winkel zoekt met Abercrombie kids moet je kijken naar de winkelnaam en die is dus alleen Abercrombie zonder kids erachter. Dat is ook makkelijk als je in andere steden komt en op zoek gaat.
Description:
A division of Abercombie & Fitch, offering casual clothes geared toward children ages 7 to 14
Dus als je een winkel zoekt met Abercrombie kids moet je kijken naar de winkelnaam en die is dus alleen Abercrombie zonder kids erachter. Dat is ook makkelijk als je in andere steden komt en op zoek gaat.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht