Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaarten kopen Cirque du Soleil - KA via viator.com
Kaarten kopen Cirque du Soleil - KA via viator.com
Beste,
Ik vertrek binnenkort naar Las Vegas en wil dan ook een show meepikken van Cirque de soleil, KA .
Nou was ik op zoek naar goedkope/discount tickets voor de show en ik kwam de volgende aanbieding tegen via lasvegastours.nl :
http://www.partner.viator.com/nl/10783/ ... -5253LASKA
Ze bieden de B-catergorie zitplaatsen aan voor 100euro. Niet veel volgens mij.
Heeft iemand ervaringen met tickets via deze weg boeken ?
Ik vertrek binnenkort naar Las Vegas en wil dan ook een show meepikken van Cirque de soleil, KA .
Nou was ik op zoek naar goedkope/discount tickets voor de show en ik kwam de volgende aanbieding tegen via lasvegastours.nl :
http://www.partner.viator.com/nl/10783/ ... -5253LASKA
Ze bieden de B-catergorie zitplaatsen aan voor 100euro. Niet veel volgens mij.
Heeft iemand ervaringen met tickets via deze weg boeken ?
-
Marky Mark
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: kaarten kopen cds KA via viator.com
Hoi,
Ik heb zelf twee weken geleden kaarten geboekt via deze weg (met een kortingscode via Hertz € 90,- betaald voor een categorie B ticket). Op het moment dat je boekt duurt het ongeveer een week voordat je de voucher ontvangt per mail. Met deze voucher kun je op de dag zelf je kaartjes ophalen bij de Ka Box Office in het MGM Grand. Stoel gekregen in vak 103, dus niet recht voor het podium (terwijl die op het moment van boeken nog wel beschikbaar waren). Volgens mij maakt het qua zicht niet zoveel uit.
Ik heb zelf twee weken geleden kaarten geboekt via deze weg (met een kortingscode via Hertz € 90,- betaald voor een categorie B ticket). Op het moment dat je boekt duurt het ongeveer een week voordat je de voucher ontvangt per mail. Met deze voucher kun je op de dag zelf je kaartjes ophalen bij de Ka Box Office in het MGM Grand. Stoel gekregen in vak 103, dus niet recht voor het podium (terwijl die op het moment van boeken nog wel beschikbaar waren). Volgens mij maakt het qua zicht niet zoveel uit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2769 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 3 Reacties