Zelfs zo soepel dat de man van Mlife nog niet alles verwerkt had toen ik aan de beurt was bij de balie van Mandalay Bay
Je moet even goed opletten dat ze je niets aanrekenen. Vaak maken ze een rekening en een tegenrekening die dan wegvalt, zodat het er voor hen uitziet dat je hebt betaald. Zowel bij het hotel als bij Cravings Buffet geen probleem.Toch wel even vermelding dat dit geen 24u buffet is, maar dat je het echt maar 1x mag gebruiken.
MacN schreef:Ik heb vanmiddag voor Ka gereserveerd.
Nu duurde dit allemaal heel erg lang, ik heb ongeveer 30 minuten met de vaste telefoon gebeld.
Nu krijg ik net een lichtelijke paniekaanval over superhoge telefoonrekeningen haha
Op de site van Ziggo staat dat het bellen naar de VS €0,09 per minuut kost. Komen hier nog extra kosten bij omdat dit misschien een speciaal nummer is ofzo? Zoals wij in NL een 0900 nummer kennen?
Of kan ik er vanuit gaan dat die 0,09 per minuut klopt?
Je hebt alleen nog het starttarief van 9 cent erbij, voor de rest niets! (en ik kan het weten, werk bij Ziggo )
Hoi allemaal.
Hoe kan ik een overnachting reserveren als ik mijn punten inlever??
Want ik zie nergens waar ik de datum moet ingeven.
Of krijg ik een bepaalde code die ik vervolgens moet ingeven als ik op eigen site boek?
Ben aan het kijken wat en hoe ik het wil.
Dank je
monique classens schreef:Hoi allemaal.
Hoe kan ik een overnachting reserveren als ik mijn punten inlever??
Want ik zie nergens waar ik de datum moet ingeven.
Of krijg ik een bepaalde code die ik vervolgens moet ingeven als ik op eigen site boek?
Ben aan het kijken wat en hoe ik het wil.
Dank je
Je moet de overnachting kopen met je punten, dan krijg je een mail met een code en een telefoonnummer.
Daar bel je naar toe en reserveer je overnachting op de datum die jij wilt. Dan krijg je een reserveringsnummer waarmee je kan inchecken in het hotel
Let op veel rewards(de overnachtingen) zijn alleen te reserveren van zondag tot donderdag en niet voor de weekenden
Evelien. schreef:Is er nog ieman die geen daily spins meer krijgt? Dit is al een paar dagen zo bij mij..
Had dit enkele dagen terug, maar plotseling laat op de avond toch. Inmiddels iedere dag netjes op tijd opnieuw, gisteren nog met de hoofdmoot gaan lopen van 10k (82250 in totaal met bonus).
Heb laatst gebeld om wat plaatsen te reserveren bij wat shows en toen is er meteen een reservering gemaakt bij het Steak house van Excalibur.
De dame die ik aan de lijn had die zag dat ik ook die reward had en vroeg of ze een reservering moest maken.
Had er al een online gemaakt en dat werd meteen even nagekeken. Bleek niet doorgekomen te zijn en er werd meteen een nieuwe gemaakt!
Volgens mij worden ze wat vlotter, ik hoefde geen email adres door te geven of Mlife nummer, heb ik toch voor de zekerheid gedaan, dat kon hij allemaal zien bij mijn vorige boekingen en via de redemptioncode. Hij vroeg of ik een mailbevestiging wilde maar die heb ik toch niet gekregen, heb het confirmation nummer en de redemptioncode, alles in een bestandje gedaan dus hopelijk komt alles goed.
Ik merk net op mijn VISA afschrift dat de comp suite in Mandalay Bay gewoon aangerekend werd!
WTF?!
Bij het uitchecken had ik ook al gemerkt dat op de afrekening gewoon het normale bedrag stond, dus ben ik bij de receptie gaan navragen of dat klopte. Daar werd mij - mondeling - verzekerd dat dit pro forma was en dat de comp rooms dus zeker niet aangerekend werden.
Maar nu blijkt dat dus wel het geval...
Lekker, kan ik daar weer achteraan.
MiniMe schreef:Ik merk net op mijn VISA afschrift dat de comp suite in Mandalay Bay gewoon aangerekend werd!
Dit heb ik van meer mensen gelezen.
Toch wel erg vervelend dat dit blijkbaar zo slecht geregeld wordt en je hier zo op moet letten.
(Eerlijk gezegd vind ik het hele principe van je creditcard gegevens moeten geven voor een comped room al heel krom. Ik weet dat je ook andere dingen op je kamer kunt laten zetten, maar niet iedereen wil/gebruikt dat.)
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ja, bij het inchecken is het nog een heel gedoe geweest omdat het MLife systeem blijkbaar nogal wat problemen had die dag. Overal leverde dat bij het redeemen van rewards hinder op.
Maar dus met alle MyVegas en MLife gegevens ingecheckt en toen ik merkte dat de balance bij het uitchecken niet op nul stond, nog navraag gedaan bij de receptie. Waar mij dus verzekerd werd dat het er wel zo stond, maar zeker niet aangerekend werd. Natuurlijk geen schriftelijk bewijs hiervan kunnen krijgen, net zoals je geen bevestiging krijgt van je reservering vooraf.
Wel een mail de dag nadien, met een balance van nul. Wist ik veel dat het toen al van m'n kaart was afgegaan!
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan dat je er dan achteraf achteraan moet en maar afwachten of je het terugkrijgt, ik moet dus niet eerder weg gaan voor ik zwart op wit een nul balance krijg maar dan moet je afwachten of het er toch niet alssnog afgeschreven is.
Je kan bij de bank vragen of ze het blokkeren, dan wordt het niet afgeschreven omdat de transactie discutabel is. In de tussentijd kan jij het dan met Mlife afhandelen maar wel vervelend allemaal, ik weet al dat ik niet vertrek voor ik een ondertekende zero balance krijg
Bij mij stond dit op de tv, dus ik ga ervanuit dat het goed is... anders zou het wel erg vreemd zijn. Ik heb wel tijdens het inchecken al om het een en ander gevraagd omtrend MyVegas ed. Het inchecken duurde daarom wel iets langer, maar no problemo. Zelfs de gratis scheerbeurt is niet aangerekend
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.