Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gudrun
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas deel II

Bericht door Gudrun »

Tickets voor KA binnen!
Nu nog reserveren :)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

De ene keer krijg je lp's bij de gifts of verzoeken de andere keer alleen maar rode chips, hoe zit dat nu precies, kan iemand dit vertellen??
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Elke 24 uur krijg je van de eerste 20 vrienden 5 Loyalty Points (dus 100 totaal).
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dank je, ik snapte er niets van hoe dat ging en hoe ik het aan anderen kon sturen maar het gaat dus vanzelf.
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Lex77 schreef:
Ems2012 schreef:EDIT: Ik weet trouwens niet WAT ik heb gedaan, maar zowel m'n vriend als ik hebben ineens op onze accounts 1000 LP's extra. :mrgreen:
Vandaag zat er bij de links voor chips een bij waar 1000 LP's te krijgen waren. Misschien heb je deze gehad.

Heb wel geluk gehad. Heb gisteren 75.000 LP's ingeleverd voor een steakhouse dinner!
Oh, mazzel!
Ik zie THE steakhouse er niet meer bij zitten :|
Kan iemand mij die link voor 1000 LP's geven?
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ik haal iedere ochtend chips binnen, en 's avonds mijn bonus en chips. Ik wacht met spelen tot ze acties hebben, zoals nu met de paaseieren, of double xp :)
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

SuuSje, ik doe bijna hetzelfde... Inderdaad ook 's ochtends en 's avonds cashen, in het weekend of als 1 van ons thuis is vaak ook 's middags nog een keer.

Enige verschil is dat ik alleen speel als er Double XP's worden gegeven, want deze Paasactie levert je niet echt wat op. Om die 50,000 binnen te halen, vergok je ongeveer net zoveel chips namelijk. Bij de Double XP ben je sneller in het volgende level waardoor het je meer LP's oplevert.
SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Ik kwam voor en na die 50.000 chips op ongeveer hetzelfde aantal chips uit gelukkig :) en heb toch weer meer LPs daardoor binnen gehaald. Ik heb nu 263.000 LP's en kan nog 3 rewards redeemen voor september, dus spaar nog wel ff door :)
richardbrand
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door richardbrand »

Heb het idee doordat ze steeds meer leuke rewards eruit halen dat het steeds moeilijker word om de leukere rewards te bemachtigen.
Zie dat er steeds meer rewards tussen staan als 2 glazen wijn, champagne of wat dan ook.
Vind het jammer dat nu ik eindelijk mijn rewards binnen kan halen na maanden te hebben gespaard alles elke keer weg is.
Heb gelukkig nog wel een paar weken maar ik kan niet elke dag om 15 uur of dalijk weer 16 uur achter mijn computer zitten om de rewards te redeemen
Wilde Ka boeken en is al dagen niet meer te boeken, 50 dollar F&B voor Monte Carlo binnen 1 seconde al weg,
75 dollar voor NYNY kan ik wel aanklikken maar na invullen van mijn gegevens dan geeft ie de melding dat ie al weg is en dat ik het later weer moet proberen.
Steakhouses staan er vandaag helemaal niet meer tussen, Buffeten ook snel al uitverkocht.
Maar goed we houden hoop dat het gaat lukken :thumbup:
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Ik ga het vanaf 3 maanden voor vertrek gewoon goed in de gaten houden :) Heb ik 3 maanden de tijd om te krijgen wat ik wil :lol:
rietje swinnen
Amerika-ontdekker

Bericht door rietje swinnen »

ik heb al 2x een account via hotmail aangemaakt, en word allebei de keren geblokkeerd omdat FB vermoed dat mijn identificatie niet écht is ( de eerste keer had ik een nickname gebruikt, de 2e keer mijn echte). bij de vriendschapsverzoeken klikte ik de eerste keer niks aan bij het vragen of ik deze persoon kende, bij de 2e keer drukt ik 'ja'. nu krijg ik dus allerhande foto's te zien van mensen die ik moet benoemen maar natuurlijk ken ik die niet.
ik wil niet via mijn persoonlijk FBaccount dit spel spelen. heeft iemand hetzelfde probleem?
groetjes,
rietje
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door boonens »

Ik had hetzelfde probleem met mijn eerste poging. Na een week of drie werd mijn fake account geblokkeerd en na een week proberen om de foto's te herkennen heb ik het maar opgegeven. Zonde, want ik had er op dat moment al behoorlijk wat uurtjes ingestoken. Dat zou mij dus niet nog eens overkomen.

Ik heb vervolgens twee nieuwe accounts gecreëerd en met een combinatie van de volgende maatregelen gaat het nu al een paar maanden goed: per account max 2 a 3 personen per dag toevoegen (sommige dagen ook helemaal niemand), de accounts gelinkt naar mijn privé account om eens per week een onzinnig zwets berichtje te plaatsen, een foto album aangemaakt en een paar zogenaamde vakantiefoto's toegevoegd, profiel foto's gebruikt met een goed herkenbaar persoon, een stukje nep info gegeven over gevolgde opleidingen en huidige werk etc.. Kortom, behalve de grote schare My Vegas vrienden lijkt het verder 100% op een echt account. Klinkt misschien een beetje overdreven, maar zoals gezegd, het zal mij niet nog een keer gebeuren dat mijn account wordt geblokkeerd :P

Overigens, ik heb deze accounts nooit toegevoegd aan een Add Me thread. Desondanks kreeg ik gedurende een periode wel 10/15 ongevraagde vriendschapsverzoeken per dag. Ik ben zo gedisciplineerd geweest om deze allemaal te weigeren aangezien ik mijn vriendengroep heel selectief (alleen profiel foto's met herkenbare mensen) en rustig wilde opbouwen.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Edman! schreef:
terralinda schreef:Kan iemand mij die link voor 1000 LP's geven?
https://apps.facebook.com/playmyvegas/Coupon/mgm/JDD777
https://apps.facebook.com/playmyvegas/Coupon/mgm/CFERCP
Thanks!!!
richardbrand
Amerikafan
Contacteer:

Weet iemand hoe dit zit maximaal 3 rewards per 30 dagen.
Maar als ik een kamer 2 maanden geleden al heb geboekt betekent dat dat ik dan nu weer 3 rewards mag redeemen ?
Of geld het redeemen pas op moment dat ik bij het hotel aankom en incheck?
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Het redeemen geldt tijdens de periode dat je effectief in Las Vegas zit. Je mag per Mlife account dus maar 3 rewards innen in een periode van 30 dagen. Dus als je je eerste reward gaat innen op 1 september bv, dan kan je nog 2 andere rewards innen tot het einde van die maand. Meer dan 3 per account is dus niet toegelaten. Wil je dat toch, speel dan met een andere account (bv die van je vrouw), zij kan immers ook nog eens 3 rewards innen in dezelfde periode. In totaal heb je er dan al 6, maar verdeeld over 2 accounts.
Reisblog: thisisfraa.be
richardbrand
Amerikafan
Contacteer:

Fraa schreef:Het redeemen geldt tijdens de periode dat je effectief in Las Vegas zit. Je mag per Mlife account dus maar 3 rewards innen in een periode van 30 dagen. Dus als je je eerste reward gaat innen op 1 september bv, dan kan je nog 2 andere rewards innen tot het einde van die maand. Meer dan 3 per account is dus niet toegelaten. Wil je dat toch, speel dan met een andere account (bv die van je vrouw), zij kan immers ook nog eens 3 rewards innen in dezelfde periode. In totaal heb je er dan al 6, maar verdeeld over 2 accounts.
Jammer speel al met 2 accounts en heb al een overnachting geboekt in Luxor.
Die ik achter af liever voor een duurdere Kamer/Reward had kunnen gebruiken. En de rest van de nachten hebben we via het vliegticket geboekt.
Nu ga ik 2 shows doen van 1 account en 2 shows van de andere account en dan nog een diner of F&B credit
Maar dan houd ik van alle 2 de accounts nog aardig wat punten over. Bij de 1 zo'n 20.000 en de ander zo'n 40.000.
Ik las als je voor een paar dollar punten kocht dat je dan een extra reward kon kiezen is dat nog steeds dat iemand weet?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Dat is nog steeds.
richardbrand
Amerikafan
Contacteer:

Gelijk $5.00 aan chips gekocht en kan een extra reward claimen, thanks voor de tip.

Had vandaag geluk
Heb de $75.00 F&B tegoed voor Sportinghouse van NYNY eindelijk te pakken
En ook nog tickets voor Dolphin Habitat
En 4 tickets voor Love

Kreeg helaas de tickets voor KA maar niet te pakken en omdat ik eigenlijk nooit om 16uur achter de computer kan, ben ik voor Love gegaan onze 2de keus

Nu kan ik nog 1 reward redemen (nog 2 als ik deze ook aanvul met $5.00 tegoed) met mijn account(46.000 punten over)
En nog 1 reward met mijn andere(heb er hier al 3 geclaimd)account (25.000 punten over)
Laatst gewijzigd door richardbrand op 01 apr 2013, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

:shock:
Rustig en even diep ademhalen.... nog een keer diep ademhalen.... dan je post nog eens lezen en kijken of je er zelf nog een touw aan kan vastknopen :blink:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer