Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bryce Canyon: 1ste keer

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Cristobal
Amerikafan

Bryce Canyon: 1ste keer

Bericht door Cristobal »

Hallo,

mensen die dit jaar voor het eerst naar Bryce Canyon gaan, vinden misschien wat inspiratie op https://kokomode.wordpress.com/

mensen die er al zijn geweest, kunnen wellicht weer even wegdromen.

groetjes,

Christophe
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Bryce Canyon: 1ste keer

Bericht door kalaman »

En voor diegene die dan nóg twijfelen : " onclick="window.open(this.href);return false; (onze timelapse van de volledige scenic drive) :wink:
Cristobal
Amerikafan

Bericht door Cristobal »

Trip down to memory lane :-)
Angeli77
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Angeli77 »

Wauw, wat een gaaf filmpje. Ikkan nietwachten om het met eigen ogen te aanschouwen
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Cristobal schreef:Trip down to memory lane :-)
nog nooit die uitdrukking gehoord, maar :thumbup:
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Hey Kalaman,

Weer een mooi filmpje! Hoeveel graden was het daar ongeveer? Ik zie daar iemand in korte broek! :shock: En heel veel hertjes. Leuk!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Lilo,

dit schreef ik op onze blog van 5 april :
Maar...koud koud koud...brrr. De thermometer in de wagen gaf 9°C aan, maar er stond zo'n stormwind dat het op bepaalde plaatsen bijna onmogelijk was om te blijven staan om een foto te nemen. Maar we hebben toch opnieuw genoten van de prachtige kleuren, in combinatie met de sneeuw, van Bryce.
Die korte broek zal allicht gewoon van iemand geweest zijn die snel even uit en nog veel sneller, opnieuw in de wagen sprong...

bedankt voor het compliment voor het werk van mijn zoon :thumbup:
Maryanne
Amerika-ontdekker

Bericht door Maryanne »

Heel mooi gedaan, wij gaan in juli dit jaar ook voor het eerst naar Bryce, ik heb na het zien van dit filmpje helemaal veel zin in :thumbup:

Groetjes,
Maryanne
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

wij zijn er 2x in april geweest en vonden het telkens, ook al met het contrast tussen de rode rotsen/sneeuw/blauwe lucht, een prachtig park. De sneeuw zal er bij jullie "allicht" niet meer liggen, Maryanne, maar het blijft absoluut een heel mooie natuur. Voor de eerste keer (ik weet niet hoeveel tijd jullie er voorzien) kunnen jullie zich misschien beperken tot de scenic drive (zoals in onze video), maar bij een eventueel volgend bezoek kan je zeker (een) wandeling(en) overwegen. Kijk hiervoor dan eens op de wandelsite van Marianne : http://www.wandelingen-usa.nl/Bryce/Bryce.html
Cristobal
Amerikafan

Bericht door Cristobal »

Ook als je de eerste keer gaat, zou Queens Garden - Navajo Loop verplichte kost moeten zijn :-)
Wandeling van een tweetal uurtjes waarin je echt tussen de hoodoo's loopt. Die ervaring vond ik persoonlijk meer bijzonder dan alle viewpoints te doen.
Wij deden beide, maar als je minder tijd hebt, zou ik voor een paar viewpoints en een hike gaan ipv alle viewpoints en geen hike.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Cristobal schreef:Ook als je de eerste keer gaat, zou Queens Garden - Navajo Loop verplichte kost moeten zijn :-)
volledig akkoord, hebben wij de eerste keer ook gedaan, maar wij hadden het dan ook op voorhand voorzien in onze planning. Ik weet niet hoe de planning van Maryanne is...
Bij ons waren, in april, overigens bepaalde plekken "redelijk muddy"...
Lilo
Amerika-expert

Bericht door Lilo »

Ik vind sowieso een uitkijkpunt waarvoor je een hike moet doen altijd veel specialer als één waar je gewoon met de auto naartoe rijdt.

Lilo
deedee69
Amerika-newbie

Bericht door deedee69 »

Klopt helemaal. In de canyon (is niet echt een canyon, maar goed) geniet je pas echt van de natuur en je ontsnapt tijdens vakantieperiodes ook aan de drukte.
Wij zijn al 3 keer in Bryce geweest tijdens de zomervakantie. Vreselijk druk aan de viewpoints, maar nauwelijks mensen op onze wandelingen!
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

deedee69 schreef:Wij zijn al 3 keer in Bryce geweest tijdens de zomervakantie. Vreselijk druk aan de viewpoints, maar nauwelijks mensen op onze wandelingen!
moeilijk voor ons om zich dat voor te stellen. Wij waren er telkens in april en waren zelfs op de uitzichtpunten soms helemaal alleen... :P
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

@lilo Dat snap ik niet. Worden er dan vooral wegen aangelegd naar minder speciale uitkijkpunten? Een weg er naar toe doet toch niets af aan het speciale van een uitzicht? Ik ben het wel met je eens als je zegt dat de beleving anders is als je ergens meer moeite voor hebt moeten doen, en er minder mensen om je heen zijn!
We zullen Bryce eens gaan aanschouwen op 30 april. We zijn er al eens gewest en vonden het prachtig!
jabo1975
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door jabo1975 »

Complimenten voor de prachtige film.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bedankt jabo1975 :thumbup:
Lilo
Amerika-expert

Bericht door Lilo »

sabrinacom schreef:@lilo Dat snap ik niet. Worden er dan vooral wegen aangelegd naar minder speciale uitkijkpunten? Een weg er naar toe doet toch niets af aan het speciale van een uitzicht? Ik ben het wel met je eens als je zegt dat de beleving anders is als je ergens meer moeite voor hebt moeten doen, en er minder mensen om je heen zijn!
Je geeft zelf al het antwoord.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer