Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar white water rafting en bij welk bedrijf?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Waar white water rafting en bij welk bedrijf?
Deze zomer (Juli) willen wij met onze 3 kinderen ergens een dag betaalbaar raften (Categorie III/IV).
Wij hebben hier tijd voor in een van de volgende plaatsen Mammoth, Page, Sedona, Grand Canyon of Las Vegas.
Veel trips die ik kon vinden zijn voor meerdere dagen; dat zoeken we niet.
Wie heeft tips voor een geschikte rivier c.q. bedrijf dat dit organiseert?
Wij hebben hier tijd voor in een van de volgende plaatsen Mammoth, Page, Sedona, Grand Canyon of Las Vegas.
Veel trips die ik kon vinden zijn voor meerdere dagen; dat zoeken we niet.
Wie heeft tips voor een geschikte rivier c.q. bedrijf dat dit organiseert?
-
- Amerikakenner
Re: white water rafting
Ik denk dat dat alleen mogelijk is in Page.
http://www.tripadvisor.com/Attraction_R ... izona.html
Maar heb er geen ervaring mee want in augustus was de waterstand laag, weinig versnellingen.
Wij hebben een speedboot in Page gehuurd, dat leek ons een stuk spannender.
http://www.tripadvisor.com/Attraction_R ... izona.html
Maar heb er geen ervaring mee want in augustus was de waterstand laag, weinig versnellingen.
Wij hebben een speedboot in Page gehuurd, dat leek ons een stuk spannender.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voorzover ik weet is er in de door jullie genoemde plaatsen nergens de mogelijkheid tot whitewater rafting. Vanuit de GC kun je niet bij de Colorado komen. Bij Page kun je op de Colorado raften, maar dat zal ook niet heel spectaculair zijn denk ik.
Bij Mammoth Lakes heb je geen rivieren dacht ik. Aan de westkant van Yosemite heb je de Tuolumne River en verder naar het zuiden de Kern River. Daar zou je eens op kunnen googelen.
In de omgeving van Sedona heb je de Verde River maar daarvoor ben je in juli veel te laat.
Niet spannend maar wel leuk is raften op de Merced River in Yosemite NP (zie ons 2006-verslag).
Marianne
Bij Mammoth Lakes heb je geen rivieren dacht ik. Aan de westkant van Yosemite heb je de Tuolumne River en verder naar het zuiden de Kern River. Daar zou je eens op kunnen googelen.
In de omgeving van Sedona heb je de Verde River maar daarvoor ben je in juli veel te laat.
Niet spannend maar wel leuk is raften op de Merced River in Yosemite NP (zie ons 2006-verslag).
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dank jullie voor de reacties. Ik heb bij Kernville inderdaad mogelijkheden gezien, alleen ligt dit wat uit de route.
In Page kun je inderdaad raften, maar met weinig versnellingen. Lijkt mij overigens wel een mooie boottocht.
Ik denk dat ik voor het spannende maar voor de speedboot ga.
gr karin
In Page kun je inderdaad raften, maar met weinig versnellingen. Lijkt mij overigens wel een mooie boottocht.
Ik denk dat ik voor het spannende maar voor de speedboot ga.
gr karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht