Ligt er aan wat voor dag in de week en welke periode van het jaar, wij deden eind april mee en toen waren er tussen de 62 en 74 personen per dag die meededen.
wij gaan ook één dagje ter plekke meeloten, eind april. Het is tussen half 9 en 9 u in Kanab...
Aangezien er nog 10 personen een permit kunnen krijgen, is er toch nog een redelijke kans om geloot te worden (nu ja, als die 70 personen die er naar toe komen elk een permit willen voor een groep van 6 )
verbeter mij als ik verkeerd ben, maar ik meen dat je de dag vooraf moet meedoen aan de loting. Dus op maandag ter plaatse gaan om een permit te bekomen voor dinsdag.
ja de dag vooraf... dus je moet er echt wel "tijd" voor hebben... Wij zouden de 29ste april nog meedoen aan de lottery, voor eventueel de 30ste de wave te kunnen doen (niet ideaal, we gaan die dag naar Vegas, maar ja de kans is toch miniem)
Toen wij, een groepje van 4, in maart meededen met de loterij, waren er ongeveer 40-50 mensen. Wij dachten toen ook dat we geen kans hadden, zeker toen we hoorden dat een Japanse filmcrew al voor de 4de keer probeerde. Wij waren dan ook heel gelukkig toen ons toegekend nummer er als 2de werd afgeroepen.
Proberen zou ik zeggen, het is de moeite waard.
Wow super mooi!! En je kan via die lottery ingang tot dit park winnen ofzo? Sorry nog nooit van gehoord van deze wedstrijd, ben wel geïnteresseerd. Waar kan je meedoen dan?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.