Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Havasupai (september)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Havasupai (september)
Bedankt voor de reacties.
Het is een stevige hike die 18 km, maar als we vroeg vertrekken denk ik dat dat wel moet lukken.
Ik reken dus 1 overnachting in op de campground daar.
Weet er iemand of je reserveringen kan verschuiven ? Ik had die nacht al een plaats op Mather campground gereserveerd maar deze zal dus een dag later geboekt moeten worden :p
Het is een stevige hike die 18 km, maar als we vroeg vertrekken denk ik dat dat wel moet lukken.
Ik reken dus 1 overnachting in op de campground daar.
Weet er iemand of je reserveringen kan verschuiven ? Ik had die nacht al een plaats op Mather campground gereserveerd maar deze zal dus een dag later geboekt moeten worden :p
Ik weet niet hoe je nu tegenwoordig moet reserveren. Maar 3 jaar geleden moest je bellen (heeel veel bellen tot er iemand de telefoon opnam). Wij kregen dan een reserveringsnummer doe we moesten meebrengen de dag van aankomst. Ze hebben er dan eigenlijk nooit om gevraagd ook. En op de camping zelf was er nog heel veel plaats. Wij waren er eind juni tijdens het weekend.
Dus ik denk dat het zeker mogelijk is de datum te verplaatsen. Gewoon eens bellen of mailen? als dit mogelijk is. De camping zelf heeft geen plaatsnummers. Je moet gewoon zelf een leuk plaatsje zoeken tussen de bomen, of aan het riviertje die er stroomt. Zalig gewoon om 's morgens op te staan en je wat te wassen in het riviertje in de zon. Is pas echt avontuurlijk camperen
Wat de hike betreft, was inderdaad een pittige wandeling. Vooral als de zon in de canyon begon te schijnen. Ook het laatste stuk van het dorpje naar de camping is nog het zwaarste gedeelte. Een 3-tal km lopen in zand , in volle zon.
Zeer vroeg vertrekken dus. En indien mogelijk , de avond voordien op de parking in de auto blijven slapen. Doen er heel veel. Ook lampje meenemen indien je tijdens het donker nog vertrekt.
Olivier
Dus ik denk dat het zeker mogelijk is de datum te verplaatsen. Gewoon eens bellen of mailen? als dit mogelijk is. De camping zelf heeft geen plaatsnummers. Je moet gewoon zelf een leuk plaatsje zoeken tussen de bomen, of aan het riviertje die er stroomt. Zalig gewoon om 's morgens op te staan en je wat te wassen in het riviertje in de zon. Is pas echt avontuurlijk camperen

Wat de hike betreft, was inderdaad een pittige wandeling. Vooral als de zon in de canyon begon te schijnen. Ook het laatste stuk van het dorpje naar de camping is nog het zwaarste gedeelte. Een 3-tal km lopen in zand , in volle zon.
Zeer vroeg vertrekken dus. En indien mogelijk , de avond voordien op de parking in de auto blijven slapen. Doen er heel veel. Ook lampje meenemen indien je tijdens het donker nog vertrekt.
Olivier
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je de annuleringsvoorwaarden bij je boeking hebt gekregen. Anders even naar de cancellation policies kijken op recreation.gov. Volgens mij heb je een fee van 10 dollar.Seppe_Evelien schreef:Weet er iemand of je reserveringen kan verschuiven ? Ik had die nacht al een plaats op Mather campground gereserveerd maar deze zal dus een dag later geboekt moeten worden :p
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 967 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-