Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
Re: MyVegas
kan iemand mij helpen?
ik heb een facebook account aangemaakt en ben lid geworden van beide groepen
nu wil ik add me as friend topic gebruiken, maar geen idee hoe dit werkt...
hoe word ik ineenkeer vrienden met iedereen? en kun je het beste zoveel mogelijk vrienden hebben of maakt dit niet uit?
ik heet dexter dexter op facebook
bedankt alvast
ik heb een facebook account aangemaakt en ben lid geworden van beide groepen
nu wil ik add me as friend topic gebruiken, maar geen idee hoe dit werkt...
hoe word ik ineenkeer vrienden met iedereen? en kun je het beste zoveel mogelijk vrienden hebben of maakt dit niet uit?
ik heet dexter dexter op facebook
bedankt alvast
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je zoekt het topic "Add me as Friend" in beide groepen en daar zet je een commentaar onder zoals bijvoorbeeld :" Hey.... Add me as friend please".
Linksboven naast het Facebook logo zie je 3 iconen met misschien wat rode rondjes met getallen. De meest linkse icoon geeft aan hoeveel mensen vrienden met je wil worden. Die mensen kun je toevoegen.
Voor de rest kun je alles lezen in dit topic. Gewoon beginnen op bladzijde 1 (en nee... ik zou niet meteen heel veel mensen vragen om vriend te worden
).
Linksboven naast het Facebook logo zie je 3 iconen met misschien wat rode rondjes met getallen. De meest linkse icoon geeft aan hoeveel mensen vrienden met je wil worden. Die mensen kun je toevoegen.
Voor de rest kun je alles lezen in dit topic. Gewoon beginnen op bladzijde 1 (en nee... ik zou niet meteen heel veel mensen vragen om vriend te worden

Ik ben geslaagd voor de fotoronde! Bij 2 personen wist ik de naam, de rest heb ik gekozen op basis van welke naam ik het beste bij het gezicht vond passen.
En dan is het nog gelukt ook.
Vanaf nu voeg ik niemand meer toe...
Ik zit nu op 95000 LP's en zit voor 2/3 in lvl 65.
Bart, ik snap niet hoe jij zo snel gaat.. Zit jij soms 20 uur per dag autospin te doen ofzo?
. Niet alleen lvl jij bijzonder snel, je haalt ook veel LP's binnen. Of heb jij geluk met je daily spin dat je zoveel LP's hebt?
Heeft er iemand uberhaupt ooit al LP's bij de daily spin gehaald? Ik speel nu zo'n 2 maanden, maar heb nog nooit LP's gehaald op het rad.

Ik zit nu op 95000 LP's en zit voor 2/3 in lvl 65.
Bart, ik snap niet hoe jij zo snel gaat.. Zit jij soms 20 uur per dag autospin te doen ofzo?

Heeft er iemand uberhaupt ooit al LP's bij de daily spin gehaald? Ik speel nu zo'n 2 maanden, maar heb nog nooit LP's gehaald op het rad.
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb bij de spin ook nog nooit LP's gehad, alleen gewone punten (en meestal ook nog heel weinig
)
Op mijn tweede account heb ik bij het accepteren van vrienden door het snelle klikken per ongeluk ook een paar mensen zelf uitgenodigd. Dat had ik beter niet kunnen doen, want nu moet ik perse een telefoonnummer invoeren om nog in te kunnen loggen. Tot nu toe nog niet gedaan, want ik zie het niet zo zitten om mijn mobiele nr voor dit account te gebruiken
Ben nu maar aan het spelen met mijn gewone FB-account, maar zonder Vegas-vrienden, dus dat gaat een heel stuk langzamer...
Ben nog op zoek naar een manier om de telefoonnummer-controle te omzeilen, maar dat zal wel niet gaan

Op mijn tweede account heb ik bij het accepteren van vrienden door het snelle klikken per ongeluk ook een paar mensen zelf uitgenodigd. Dat had ik beter niet kunnen doen, want nu moet ik perse een telefoonnummer invoeren om nog in te kunnen loggen. Tot nu toe nog niet gedaan, want ik zie het niet zo zitten om mijn mobiele nr voor dit account te gebruiken

Ben nog op zoek naar een manier om de telefoonnummer-controle te omzeilen, maar dat zal wel niet gaan

2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
Wij hebben nu bij 1 account 2x een LP spin gedraaid, beide keren leverde het ons zo'n 1600 LP's op (als ik het me goed herinner). 
Wat met trouwens ook opvalt, ik heb op mijn account nu voor het eerst zo'n 140,000 chips (normaal max 50.000) en nu verdien ik in 1 keer super veel chips ook? Speel met inzet van 300 (lvl 52) en echt binnen 10 spins al 15,000 chips opgehaald.

Wat met trouwens ook opvalt, ik heb op mijn account nu voor het eerst zo'n 140,000 chips (normaal max 50.000) en nu verdien ik in 1 keer super veel chips ook? Speel met inzet van 300 (lvl 52) en echt binnen 10 spins al 15,000 chips opgehaald.
Moet je eens opletten hoe snel dat weg is 
@us-fanboy, weet jij hoe gaat wanneer je dus 3x 2 night room neemt ivm reservering? Kan je die gewoon achter elkaar plaatsen bij de m-life reservation lijn? Niet dat ze eentje in februari plaatsen, eentje in maart en eentje in april

@us-fanboy, weet jij hoe gaat wanneer je dus 3x 2 night room neemt ivm reservering? Kan je die gewoon achter elkaar plaatsen bij de m-life reservation lijn? Niet dat ze eentje in februari plaatsen, eentje in maart en eentje in april

Ik neem aan dat je het op mij hebt?Naearea schreef: Bart, ik snap niet hoe jij zo snel gaat.. Zit jij soms 20 uur per dag autospin te doen ofzo?. Niet alleen lvl jij bijzonder snel, je haalt ook veel LP's binnen. Of heb jij geluk met je daily spin dat je zoveel LP's hebt?
Ik spin geen 20 uur per dag nee

Ik speel ook met mijn eigen account en heb maar een 7-tal vrienden, mijn vriendin en de rest van dit forum die ik reeds had voor ik aan het spel begon. Ik voeg geen nieuwe onbekende 'vrienden' toe. Ik zie wel waar ik strand.
Ik heb 4 of 5 keer LP's gedraaid met de daily spin, toevallig vandaag nog. 500 stuks x de dagelijkse bezoekbonus en extra bonus door mijn vrienden. Ik kwam uit op +- 2500 LP's.
Verder vaak de strip aflopen om te innen, daar win ik ook soms een paar 100 LP's per bezoek.
Ik speel ook altijd Lost In Time, omdat ik vind dat deze het meeste uitbetaalt maar velen hier vinden van niet

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Marcel, jij hebt al een aantal keren mensen goed verder geholpen. Je bent dan ook erg goed op de hoogte.US-fanboy schreef: Voor de rest kun je alles lezen in dit topic. Gewoon beginnen op bladzijde 1 (en nee... ik zou niet meteen heel veel mensen vragen om vriend te worden).
Zie jij het zitten om even een complete overzichtspost te maken ? dan plaats ik die in de openingspost en kunnen we mensen met wederkerende vragen naar die beginpost verwijzen. Want zoveel pagina's doorlezen, daar begint wellicht niemand meer aan.
De vraag van DejaVu wilde ik ook al stellen. Ik wil graag voor langere tijd in één hotel zitten, kan je die gratis verdiende nachten achter elkaar plaatsen ?
Grts, Bart
Ik speel het vaakst NY NY, merk ik.
Lost in Time vind ik ook leuk, maar die lijkt minder op te leveren... Of is dat maar mijn indruk?
Lost in Time vind ik ook leuk, maar die lijkt minder op te leveren... Of is dat maar mijn indruk?
Memories...
1 minuut geleden over de strip gewandeld, resultaat : 480 LP's erbij 

Grts, Bart
- US-fanboy
- Amerikakenner
Is goed. Ik pm 'm naar je in het weekeinde.Dude schreef: Marcel, jij hebt al een aantal keren mensen goed verder geholpen. Je bent dan ook erg goed op de hoogte.
Zie jij het zitten om even een complete overzichtspost te maken ? dan plaats ik die in de openingspost en kunnen we mensen met wederkerende vragen naar die beginpost verwijzen. Want zoveel pagina's doorlezen, daar begint wellicht niemand meer aan.
Alleen voor de "aanbiedingsnachten" zal dit lukken met 1 account (zeg maar de nachten voor januari en volgende week misschien wel februari) want daar mag je er (in sommige gevallen) 3 van aanschaffen.Dude schreef: De vraag van DejaVu wilde ik ook al stellen. Ik wil graag voor langere tijd in één hotel zitten, kan je die gratis verdiende nachten achter elkaar plaatsen ?
Je kunt in principe per account maar 1 reward aanschaffen van bijv. 2 nachten.
Als je dus met z'n 2-en speelt kun je 2 rewards aanschaffen en die kun je ook wel B2B koppelen. Je reserveert de 2x2 nachten en kunt dat met de redemption-line wel regelen.
Als je zelf 2 x 2 nachten hebt aangeschaft, kun je er 1 cashen en zul je met de ander moeten wachten (en het is niet helemaal duidelijk hoe lang je moet wachten).
Dus uiteindelijk kun je max. 4 nachten achter elkaar in 1 hotel zitten, maar dan moet je wel met z'n 2-en een reward hebben.
nog geen uur later weer even gaan wandelen, en weer 200 LP's erbijDude schreef:1 minuut geleden over de strip gewandeld, resultaat : 480 LP's erbij
Marcel, prima, neem je tijd maar en kijk maar even hoe je de bestaande post eventueel nog wil aanpassen.
Bedankt voor de uitleg over de dubbele aanvraag, want mijn vriendin speelt inderdaad ook en dus willen we graag onze nachten 'koppelen' zodat we langer in één hotel kunnen blijven. Ik hoop dan wel dat we niet van kamer hoeven te wisselen tussen de 2 reward aanvragen in. Maar dat zal wel te regelen zijn vermoed ik.
Bart
Grts, Bart
Thx us-boy maar damn dat is een vervelende restrictie. Ik wilde 6 nachten mandala bay suite nemen
. Ik ga dan maar nog een account aanmaken. De bijkomende lp punten op mijn hoofdaccount gebruik ik dan voor buffetpasjes.

- US-fanboy
- Amerikakenner
Een andere restrictie is dat de room rewards alleen geldig zijn voor zondag t/m donderdag.
Dus je zal altijd maximaal 5 nachten gratis achter elkaar kunnen hebben (ik zag net dat dat met een beetje combineren bij de Mirage wel mogelijk moet zijn : 1 x 1 nacht + 1 x 2 nachten op 1 account en 1 x 2 nachten op de andere account).
Dus je zal altijd maximaal 5 nachten gratis achter elkaar kunnen hebben (ik zag net dat dat met een beetje combineren bij de Mirage wel mogelijk moet zijn : 1 x 1 nacht + 1 x 2 nachten op 1 account en 1 x 2 nachten op de andere account).
Maar je mag toch maar 1 room reward per account gebruiken?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
@Bart, ik krijg alleen maar chips op de strip, nog geen een keer lp gehad?
haha, krijg net 75 lp bij hotel Excaliber op de strip
voor het eerst, zeker boven een bepaald level, zit nu op 32, 15972lp
haha, krijg net 75 lp bij hotel Excaliber op de strip

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/

FB blijft moeilijk doen hier...
Vanmorgen was ie weer geblokkeerd en moest ik bij de beveiligingscontrole mijn mobiele nummer opgeven, waarna ik via sms een code kreeg die ik moest invullen.
Vanmiddag kreeg ik de melding dat ik bepaalde FB functies gedurende 30 dagen niet kan gebruiken. Welke dat zijn, daar ben ik nog niet achter, MyVegas werkt in ieder geval nog.
Ik heb sinds eergisteren geen nieuwe vrienden toegevoegd, zelfs niet de mensen die mij een vriendschapsverzoek hebben gestuurd.
Iemand een idee of dat zou volstaan? Wat kun je nog meer doen om onder de radar te blijven?
Memories...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb inmiddels iets van 150 vrienden en daar laat ik het ook grotendeels bij. Max 5 per dag en sommige dagen geen.
Zit nu al een 1.5u lost in time op 400 te spelen en blijf steady tussen de 125000 en 130000 chips hangen. Zo laag om mn hotels eens af te bouwen. Heb overigens vandaag nog niet mn chips opgehaalt, behalve een keer op de strip zelf (maar 80LP's) Ben nu het Aria aan het bouwen, inmiddels op de helft bij de crystals, maar dat duurt echt lang met constant 60. Ik vind trouwens die bonusgames ook bij lost in time erg vaak voorkomen, maar ik begin er handiger in te worden om elke keer alles te halen.
Zit nu al een 1.5u lost in time op 400 te spelen en blijf steady tussen de 125000 en 130000 chips hangen. Zo laag om mn hotels eens af te bouwen. Heb overigens vandaag nog niet mn chips opgehaalt, behalve een keer op de strip zelf (maar 80LP's) Ben nu het Aria aan het bouwen, inmiddels op de helft bij de crystals, maar dat duurt echt lang met constant 60. Ik vind trouwens die bonusgames ook bij lost in time erg vaak voorkomen, maar ik begin er handiger in te worden om elke keer alles te halen.
And I'm Baaaaaack!! Na 5x namen koppelen aan vreemde foto's ben ik er nu toch in geslaagd om terug de 'controle' over mijn account te hebben! En...... Spinnen maar nu!!!