Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstaptijd in Cincinnati
Overstaptijd in Cincinnati
Hallo,
Op 15 september vertrekken we naar San Francisco. We moeten overstappen in Cincinnati. We komen volgens de planning om 15:20 daar aan en ons vliegtuig naar San Francisco vertrekt weer om 16:40...
Ik maak mij een beetje zorgen over die korte tijd om over te stappen.
Is dit terecht?
Op 15 september vertrekken we naar San Francisco. We moeten overstappen in Cincinnati. We komen volgens de planning om 15:20 daar aan en ons vliegtuig naar San Francisco vertrekt weer om 16:40...
Ik maak mij een beetje zorgen over die korte tijd om over te stappen.
Is dit terecht?
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben dit jaar ook over moeten stappen in Cincinnati, alleen op de terugreis. hadden zat tijd. Kwamen zelfs aan dezelfde gate aan, waar we weer moesten vertrekken. Hebben nog een Mac kunnen wegwerken. Is een groot foodcourt aanwezig. Dus maak je maar geen zorgen enne....... veel plezier.
Groetjes Marja
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ben vorig jaar in cincinnatti geweest, en vind het een prima vliegveld.
Je moet uiteraard op de heenweg door de immigration en douane, maar met ruim een uur moet het haalbaar zijn. En anders, het is best een druk vliegveld met veel vluchten, dus al zou je vertraging hebben of zo, dan kom je hoostens een paar uur later met een andere vlucht weg.
Eric
Je moet uiteraard op de heenweg door de immigration en douane, maar met ruim een uur moet het haalbaar zijn. En anders, het is best een druk vliegveld met veel vluchten, dus al zou je vertraging hebben of zo, dan kom je hoostens een paar uur later met een andere vlucht weg.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties