Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verblijf Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
charliend
Amerika-ontdekker

Verblijf Los Angeles

Bericht door charliend »

Hoi

Wij verblijven 4 nachten in LA, mei 2013. We zijn er nog nooit geweest, maar willen zo de algemene toeristische dingen doen (niet Disneyland)... Eens een dag Santa Monica, Venice... Dan een dag Hollywood met studios, een dag chillen... 's avonds in de buurt iets gaan drinken... Niet alles ligt al echt vast ;-)

Nu vroeg ik me af wat een leuke plek is om te verblijven. De hotels en de parkeerkosten aan de hotels vond ik wat te veel... Dus zocht ik op Airbnb naar een aantal leuke appartementjes. Hier als bijlage een overzicht van de ligging. Wat denken jullie? Waar zouden we best zitten?
Bijlagen
liggingappartementen.jpg
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Verblijf Los Angeles

Bericht door PSVwally »

Wat zou je voor een overnachting max willen betalen dan?

LA is mega en de 'attracties' liggen ook zeer divers door de stad/stadsdelen verspreid. Van welke kant kom je eigenlijk af?
Je zou bv 1 nacht in Hollywood kunnen zitten en dan Hollywood blv, hollywood sign, downtown en griffith observatory kunnen doen, dan de dag erna Universal studio's ofzo en doorrijden naar de kustkant en daar nog 3 overnachtingen nemen.
rickmetck
Amerika-ontdekker

Bericht door rickmetck »

Kom ik weer met http://www.shangrila-hotel.com/excess/ en nee geen aandelen! Er zijn ook genoeg andere hotels in Santa Monica.
Okay de parkeerkosten bij de hotels zijn soms absurd maar als ik je lijstje zie met things to do in LA is Santa Monica gewoon een prima uitvalbasis.
Gezellig wat eten en drinken kan er langs de 3e Str Promenade, de sfeer langs het strand is heerlijk, Venice en Malibu op fietsafstand, Hollywood Blvd en Sunset bezoek je met de
Hop on Hop Off bus die bijna stopt voor het hotel. Goede ervaring met die bus, alle tijd om rustig rond te kijken terwijl je langs alle bekende punten komt.
Vanuit Santa Monica met je auto naar de Walk of Fame, Universal en Hollywood Sign is ook goed te doen. Los Angeles is inderdaad erg groot maar je moet niet de hele stad door om daar te komen waar jullie naar toe willen, en een ritje vanaf de kust over Sunset de stad is echt geen straf.
Denk er maar eens over na. En geniet!
intoslipknot
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door intoslipknot »

Wij zijn ook opzoek voor een leuk hotel in Los Angeles. Nu heeft Santa Monica (of Venice Beach) onze voorkeur.
Als ik op de site van het Shangrila Hotel kijk dan kom ik voor onze data op $325 per nacht uit. Dat vinden we toch echt iets te duur.
Heeft iemand nog een insider tip voor max $200 per nacht voor een leuk hotel aan het strand?
Barrie_
Amerika-ontdekker

Bericht door Barrie_ »

Wij hebben lang lopen zoeken en hebben uiteindelijk 2 weken terug 3 dagen in onderstaand hotel gezeten:
http://baysidehotel.com/

Het is eenvoudig, er zijn verder geen faciliteiten (spa/restaurant etc.), maar het was voor ons wel de beste prijs/kwaliteitverhouding aan het strand van Santa Monica.
(wij waren 780 dollar kwijt voor 3 nachten)
charliend
Amerika-ontdekker

Bericht door charliend »

Thx iedereen voor julli suggesties. Heb toch via airbnb volgend huisje gehuurd : https://www.airbnb.com/rooms/601049

Ik laat jullie weten hoe het geweest is! Voor ons was iets dergelijk toch wel ideaal en leuker dan een hotel... Wel ongeveer even duur qua verblijf, maar je hoeft geen parking te betalen.. Ahja, het is zoals elk het wil he :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer