Sinds vorige week zijn we terug van onze reis in de VS (Phoenix - LV - SF). Het was geweldig! Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de vele tips en hulp!
Het schema dat ik had opgesteld was heel goed te doen, we hebben alles op het gemak kunnen doen en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik me heb moeten haasten of dingen snel heb moeten afwerken. Moesten er dus mensen zijn die ongeveer hetzelfde rondje gaan doen, hier informatie in overvloed
Er was wat twijfel om de dag dat we in Page zaten daar te overnachten of verder door te rijden naar Kanab. We hebben voor het laatste gekozen en ik ben daar enorm blij mee! In Page hebben we de tour in de Lower Antelope Canyon gedaan, zijn we naar Horseshoe bend gegaan en hebben we gezwommen in Lake Powell. We zijn nadien rustig doorgereden naar Kanab, waar we rond half 7 (al met het uuverschil in) zijn aangekomen. We zaten in een enorm mooi hotel (Victorian Inn) en zijn 's avonds gaan eten in het door zoveel mensen aangeraden Rocking V café. Ik ben heel blij dat we in Kanab hebben overnacht, niet veel te zien maar gezellig dorpje en enorm mooi hotel. Page vond ik precies wat minder, leek me echt zo'n artificieel stadje met vooral motels, fastfoodketens, enzovoort, maar ik kan me vergissen. In Las Vegas gratis upgrade gekregen naar een suite, zicht op de strip en balkon en krediet voor eten en drinken, was ook super!
Het was een ongelofelijke reis die we nooit meer zullen vergeten, en ik denk dat we in de toekomst zeker nog naar de VS gaan. Leuk is nu ook dat ik misschien mensen kan helpen met vragen, zo kan ik toch iets terugdoen voor alle raad en informatie die ik hier heb gekregen