Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik heb onze route herpland
Ik heb onze route herpland
Ik heb onze route herpland, maar is het zo niet te vol en komen we op het eind geen tijd tekort voor de route langs de kust?
Wat zouden we kunnen laten vallen.
15 september dag 1, aankomst vliegveld. Overnachten in motel bij vliegveld.
16 september, dag 2, San Francisco
17 september, dag 3, San Francisco
18 september dag 4, San Francisco
19 september, dag 5, Naar Yosemite, overnachten Curry Village
20 september, dag 6, Yosemite. Overnachten Curry Village
21 september, dag 7, Via Body naar Lone Pine
22 september, dag 8, van Lone Pine naar Furnace Creek
23 september, dag 9, Furnace Creek – Las Vegas
24 september, dag 10, Las Vegas
25 september, dag 11 Las Vegas
26 september, dag 12, Las vegas naar Zion en door naar Bryce
27 september, dag 13, Bryce naar Grand Canyon
28 september, dag 14, Op weg naar Grand Canyon en overnachten
29 september, dag 15, Grand Canyon naar Yoshua Tree
30 september, dag 16, ?
1 oktober, dag 17, aankomst San Diego
2 oktober, dag 18 San Diego
3 oktober, dag 19 San Diego
4 oktober, dag 20 San Diego - LA
5 oktober, dag 21 LA Universal Studio
6 oktober, dag 22 LA - Sigtseeing
7 oktober, dag 23 ?
8 oktober, dag 24 ?
9 oktober, dag 25 San Francisco en inleveren auto
10 oktober, dag 26 vertrek vanuit San Francisco
11 oktober, dag 27 aankomst in Amsterdam
15 september dag 1, aankomst vliegveld. Overnachten in motel bij vliegveld.
30 september, dag 16, ?
7 oktober, dag 23 ?
8 oktober, dag 24 ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ik heb onze route herpland
Het lijkt me zo niet te vol, maar misschien zou je hier en daar nog wat kunnen schuiven. Zier mijn opmerkingen in het rood.Marielle schreef:Ik heb onze route herpland, maar is het zo niet te vol en komen we op het eind geen tijd tekort voor de route langs de kust?
MarianneMarielle schreef: 15 september dag 1, aankomst vliegveld. Overnachten in motel bij vliegveld.
Lone Pine ligt al heel dicht tegen Death Valley aan, ik zou wat meer ruimte voor deze dag reserveren, dus wat dichter bij Yosemite overnachten. Wij hebben vorige week in Mammoth Lakes overnacht, vanuit Furnace Creek, en dat is goed te doen. Andere mogelijkheden zijn Bishop of Lee Vining. Je kunt heel goed ter plekke kijken hoever je komt, reserveren is niet nodig.
Twee dagen Las Vegas is best wel veel maar het hangt er van af wat je er allemaal wilt gaan doen. Ik zou er zelf de voorkeur aan geven om al op dag 11 naar Zion te rijden (overnachting in Springdale) zodat je wat meer tijd hebt voor Zion.
Wij zijn in Las Vegas naar Mac King geweest, vonden we zeer geslaagd. wij kregen op straat kortingsbonnen aangeboden, ik geloof dat we 40 dollar kwijt waren met z'n vieren incl drankje.
Van Bryce naar Grand Canyon kan in 1 dag.
Misschien kun je hier wat tijd inruimen voor Oak Creek Canyon, Montezuma Castle etc. en ergens voor Yoshua Tree overnachten.
30 september, dag 16, ?
Wij hebben de VIP-tour bij Warner Bros gedaan, die is zeer de moeite waard.
7 oktober, dag 23 ?
8 oktober, dag 24 ?
Hiervoor zijn genoeg suggesties te vinden. Ik denk dat de kans op mist wel groot is. Zelf zou ik Monterey (aquarium, whale watching) en Hearst Castle in elk geval bezoeken.
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 18 aug 2006, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
We kijken inderdaad wel waar we overnachten tussen Yosemite en Furncace Creek, ik vind Lone Pine er zo mooi uitzien op de verschillende sites.
In Las Vegas willen we natuurlijk de hotels bezoeken, wat luieren bij het zwembad, naar het outlet center en sávonds naar een club toe. Wij houden nogal van uitgaan en ik denk dat we het hier we leuk zullen hebben, misschien is 4 nachten wat veel maar we kunnen altijd ter plaatse kijken.
Als we op het strand willen liggen langs de kust. wat is dan aan te raden?
maar de route zoals we hem nu hebben bedacht is inderdaad volgens mij wel te doen he? niet dat je het idee hebt dat je alleen maar in de auto zit.
In Las Vegas willen we natuurlijk de hotels bezoeken, wat luieren bij het zwembad, naar het outlet center en sávonds naar een club toe. Wij houden nogal van uitgaan en ik denk dat we het hier we leuk zullen hebben, misschien is 4 nachten wat veel maar we kunnen altijd ter plaatse kijken.
maar de route zoals we hem nu hebben bedacht is inderdaad volgens mij wel te doen he? niet dat je het idee hebt dat je alleen maar in de auto zit.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je in Lone Pine snel uitgekeken bent, maar het is wel leuk om even te kijken. Een uitstapje naar de Alabama Hills is ook de moeite waard (wij vonden de Movie Road helaas erg slecht te berijden).Marielle schreef:We kijken inderdaad wel waar we overnachten tussen Yosemite en Furncace Creek, ik vind Lone Pine er zo mooi uitzien op de verschillende sites.
Het lijkt me geen strandweer als jullie er zitten. Mischien dat het bij San Diego nog wel lekker is in oktober, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Jullie route is heel goed te doen zo.
Marianne
Hi Marielle
De weg van Bodie naar Death Valley.
1. Lee Vining: Doodsaai
2. Mammoth Lakes: Prima. Wel eerste de June Lake Loop rijden (ca 158)
3. Bishop. Levendigst. Sla wat geld stuk in de Best Western rechts aan de us 395. Free full breakfast en een echt riviertje dwars door de tuin, en een hele goed bakkerij vlak naast het hotel. Ook gemakkelijk ten opzichte van Deat Valley.
4. Lone Pine. Mooie omgeving. Rijdt richting Mount Whitney de bergen in. Prachtig. De Alabama Hills hebben wij 2 keer bezicht en geen probleem met onberijdbare wegen . Beetje hobbelig maar na regen misschien tricky.
Dan nog even dit. Imho besteed je echt te weinig tijd in Zion en Bryce. Ten minste 1 dag extra denk ik.
YH
De weg van Bodie naar Death Valley.
1. Lee Vining: Doodsaai
2. Mammoth Lakes: Prima. Wel eerste de June Lake Loop rijden (ca 158)
3. Bishop. Levendigst. Sla wat geld stuk in de Best Western rechts aan de us 395. Free full breakfast en een echt riviertje dwars door de tuin, en een hele goed bakkerij vlak naast het hotel. Ook gemakkelijk ten opzichte van Deat Valley.
4. Lone Pine. Mooie omgeving. Rijdt richting Mount Whitney de bergen in. Prachtig. De Alabama Hills hebben wij 2 keer bezicht en geen probleem met onberijdbare wegen . Beetje hobbelig maar na regen misschien tricky.
Dan nog even dit. Imho besteed je echt te weinig tijd in Zion en Bryce. Ten minste 1 dag extra denk ik.
YH
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Mariëlle.
Wij zijn van San Diego naar Grand Canyon onverwacht op een hele aparte route uitgekomen. We zijn namelijk via El Centro gereden.
Ik vond het een hele leuke route. Vanaf El Centro hebben we de 78 genomen naar Blythe.
Vanaf Blythe naar de Grand Canyon kan ik je aanraden binnendoor te rijden. Eerst de 60 dan de 71 en vervolgens de scenic route 89 via Prescott en Sedona. Een hele mooie route.
Om een idee te krijgen kijk naar dag 8, 9 en 10 van mijn reisverslag 2004 http://www.wunnik.web-log.nl/
Marjon
Wij zijn van San Diego naar Grand Canyon onverwacht op een hele aparte route uitgekomen. We zijn namelijk via El Centro gereden.
Ik vond het een hele leuke route. Vanaf El Centro hebben we de 78 genomen naar Blythe.
Vanaf Blythe naar de Grand Canyon kan ik je aanraden binnendoor te rijden. Eerst de 60 dan de 71 en vervolgens de scenic route 89 via Prescott en Sedona. Een hele mooie route.
Om een idee te krijgen kijk naar dag 8, 9 en 10 van mijn reisverslag 2004 http://www.wunnik.web-log.nl/
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Ik heb onze route herpland
Andere mogelijkheid is ergens een dag in een van de steden of langs de kust opofferen.Marielle schreef: 27 september, dag 13, Bryce naar Grand Canyon Page ipv GC Bryce/Page is 153,2 mile 3:10 uur rijden je zou dus Antelope canyon nog kunnen doen die dag
Page GC is 139,1 mile en 2:49 uur rijden
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2271 Weergaves