Heeft iemand een leuke tip voor een mooie campground in/rondom Flaming Gorge Area?
We zijn op doorreis van Moab naar Yellowstone en willen ongeveer halverwege overnachten. Ik heb al een KOA campground gevonden, maar die vond ik niet zo heel erg aantrekkelijk.
Iemand leuke suggesties?
Thanks!
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Wij stonden in Falming Gorge op Red Canyon. Enorme plekken... het hele bos achter je is gewoon ook je plek. Er is geen elektra wel keurige camping plekken . Wij reserveerden omdat het half juli was, ook op doorreis waren (Jackson - Falming Gorge - Dinosaur Nm - Moab) en er maar pakweg 15 plekken zijn. Er was voldoende plek!
De KOA is in Manila denk ik. De camping in FG is verder en bijna bij het einde van het meer. Daarna ga je flink nara beneden naar Vernal en de weg Vernal - Moab is best een eind Met een bezoek aan Dinosaur NM hebben wij wel verder gereden dan Dinosaur zelf maar niet tot Moab. Met camper lijkt me dat vrij ver maar wij reden dan ook via de UT 128 dat scheelt ook al denk ik.
Kijk dus wel even goed hoe je de dagen invult. Als je op tijd uit Jackson vertrekt (wij vertrokken laat) is misschien ook Vernal prima bereikbaar dan is Moab wel te doen. Met wat haast zou ik misschien de Oostkant van het meer te nemen ... de westkant schoot niet echt op. Heel kaal landschap.. lees verder in blog.
Je kunt er wat over terug vinden op ons blog van dit jaar dag 18. Op "Timetable in Real Time" kun je zien hoe lang we erop reden.
Lucerne campground, is een state campground aan het meer, vlak bij Manila. Hele nette camping, ruim, pas helemaal opgeknapt en de herten lopen rond je camper. Als het nog mooi weer is een ideale plaats om een boot te huren. De weg richting het noorden aan de westkant gaat dan wel door een kaal landschap, maar het schiet denk ik beter op dan de oostkant. Wij waren aangenaam verrast door de omgeving van Flaming Gorge
Wij rijden met een auto dus qua afstand en tijd lijkt het me wel te doen om vanuit Moab naar Flaming Gorge te rijden.
De voorkeur gaat nu een beetje uit naar de oostkant zodat we niet te veel van de route afwijken.
Iemand ervaring met een campground in de buurt van Dutch John?
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.