Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
camper reis mei 2007
camper reis mei 2007
Hoi,
Wij (gezin met twee kinderen 5 en 8 jaar) hebben het plan om begin mei 2007 een camper reis te maken van +/- 18 dagen met start en eindpunt in las vegas. ik ben nog aan het twijfelen over een paar dingen, daarom zou ik graag de mening van meer ervaren Amerika gangers willen weten.
De vliegreis, de overstap willen we zo relax mogelijk houden, ik kom uit op delta airlines met een overstap in cincinnati is dit een goede keuze of zijn er nog andere/betere mogelijkheden?
De camper, we willen ook een bezoek brengen aan death valley dit kan alleen (zonder eigen risico) met road bear en moturis, road bear spreekt mij het meeste aan echter er is geen vroege pick up mogelijk terwijl dit wel mogelijk is bij moturis, wie heeft er ervaring met de aflevertijden van road bear en moturis in het algemeen?
De route, alle bekende parken natuurlijk met uitstapjes naar o.a. de grand canyon noordzijde, durango incl. treinreis en death valley, iemand ervaringen en tips voor een overnachting?
Alvast bedankt voor de info,
groetjes Thom
Wij (gezin met twee kinderen 5 en 8 jaar) hebben het plan om begin mei 2007 een camper reis te maken van +/- 18 dagen met start en eindpunt in las vegas. ik ben nog aan het twijfelen over een paar dingen, daarom zou ik graag de mening van meer ervaren Amerika gangers willen weten.
De vliegreis, de overstap willen we zo relax mogelijk houden, ik kom uit op delta airlines met een overstap in cincinnati is dit een goede keuze of zijn er nog andere/betere mogelijkheden?
De camper, we willen ook een bezoek brengen aan death valley dit kan alleen (zonder eigen risico) met road bear en moturis, road bear spreekt mij het meeste aan echter er is geen vroege pick up mogelijk terwijl dit wel mogelijk is bij moturis, wie heeft er ervaring met de aflevertijden van road bear en moturis in het algemeen?
De route, alle bekende parken natuurlijk met uitstapjes naar o.a. de grand canyon noordzijde, durango incl. treinreis en death valley, iemand ervaringen en tips voor een overnachting?
groetjes Thom
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: camper reis mei 2007
thom schreef:Hoi,
Wij vliegen volgend jaar ook weer met Delta (via Atlanta) al 3 X mee gevlogen goede maatschappij Cincinnatii is een redelijk klein vliegveld gaat allemaal erg ontspannen meestal hoef je niet eens van terminal te veranderen
De camper, we willen ook een bezoek brengen aan death valley dit kan alleen (zonder eigen risico) met road bear en moturis,
In mei mag je van alle verhuurders door DV, de periode Half juni eind augustus mag het niet
road bear spreekt mij het meeste aan echter er is geen vroege pick up mogelijk terwijl dit wel mogelijk is bij moturis, wie heeft er ervaring met de aflevertijden van road bear en moturis in het algemeen?
Lees onze reisverslagen maar eens na daar staan ook alle campgrounds bij waar we overnacht hebben
groetjes Thom
Re: camper reis mei 2007
Volgens mij vliegt Delta volgend jaar niet meer van Amsterdam naar Cincinnati, maar via Atlanta/New York.thom schreef: overstap in cincinnati
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hadden dit geluk ook in San Francisco bij Road Bear. De nederlands sprekende belg had de shuttlebus in het weekend mee naar huis genomen. Er lag bij de receptie netjes een bericht dat ie tussen 7 en 7:30 ons kwam ophalen. Dit vonden wij dus totaal niet erg, maar prettig. We waren zo mooi voor de meute uit. Konden rustig naar de supermarkt. En konden vlot naar onze eerste campground.
gr. Klaas
gr. Klaas
3e camperreis naar USA van 29-6-2008 / 1-8-2008 naar het Mid westen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 5219 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties